AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Skrevet 29. februar 2024 Det er så frustrerende. Hva kan jeg gjør for å klare å sove. Anonymkode: c93a6...d6b
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 Lag deg en søvnassosiasjon. Bestem deg for et eller annet du vil bruke for å sovne, la oss si det er en lydbok da, sett den på når du legger deg, du sovner jo til slutt til den lyden. Sett den på hver kveld når du legger den. Tar ikke lang tid før hjernen har skapt søvnassosiasjonen og du sovner raskt ved å sette den på. Jeg har for det meste brukt lydbok, noen ganger en sang, en gang melatonindråper fra helsekosten fordi de hadde en spesiell (god) smak. Anonymkode: 035b5...c28
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #4 Skrevet 29. februar 2024 Lavendel-te Holde deg borte fra mobil og annen skjermbruk. Anonymkode: 4bfcc...26d 1
MLy92 Skrevet 29. februar 2024 #5 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det er så frustrerende. Hva kan jeg gjør for å klare å sove. Anonymkode: c93a6...d6b Er det sånn ofte? Hvs spiser/drikker du på kvelden? Jeg får ikke sove hvis jeg har hatt i meg sukker på kvelden f.eks. Eller er det tanker/bekymringer? Har du nok frisk luft på soverommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå