Gjest *super-idiot* Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Hei jenter. Trenger noen gode tips fra dere, har rota til muligheten til å ha noe bra på gang her. Saken er, super player med forpliktelses angst.. Men så møtte jeg en jente som tok meg med storm, og som jeg virkelig likte. Men så kommer denne redslen for å binde seg inn da.. Også var hun full en gang, og sa litt hva hun mente. Om at jeg måtte prioritere henne litt mer, ellers så kunne vi drite i hele greia. Da fikk jeg angst og stakk. Hun sa sener at hun angra, og vi avtalte å ta en lunch for å prate ut. Dagen før vi skulle møtes kom vi i kontakt på byen, og hun ble med meg hjem. Fant ut at jeg føler masse for jenta, men fikser ikke tanken på at noen skal forvente noe av meg. Og siteden for å møte henne og prate ut, bestemte jeg meg bare for å være en drittsekk. Lettest for meg. Hun sendte en del mail og SMS, svarte ikke på så mange av de og de jeg svarte på var jeg kiip på. Har ikke hørt noe fra henne på en stund, og tenker mer og mer på henne. Gidder ikke lenger sjekke damer på byen, og føler jeg er klar for å ha ett forhold med henne. Men hvordan skal jeg gå fram, har vært drit dust mot henne og er fullstendig klar over det.. Er det noen tips, eller bør jeg bare la henne være??
Gjest vsn Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 La henne være, i tilfelle angsten din for å forplikte deg (hørt noe så idiotisk) kommer snikende tilbake. Når man er så jæ**** redd for å forplikte seg, så betyr det bare at man enda ikke har funnet noen man virkelig vil være sammen med.
:-) anna Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Skriv et brev til henne der du skriver omtrent det du skrev her. Og så begynner du jobben med å bli "emosjonelt voksen"... men det mener jeg faktisk ikke å rakke ned på deg. Men du kan ikke fortsette med det livet du beskriver for bestandig. Om du vil ha denne jenta må du vise at det ligger litt mer i deg enn en fyr som tror livet og kjærligheten er en eneste stor russetid. Om du ikke greier det er sjansene store for at hun vil bli lei og finne en som hun synes er mer moden på det feltet enn du er. Det er heller ikke sikkert hun gidder å bruke energi på deg. Om hun har vært interessert har det vært veldig sårende at du har snudd ryggen til henne. Det er ikke sikkert hun synes at du er verdt å ta sjansen på igjen.
Sulosi Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Hvis du hadde visst hvor mye sorg og smerte typer som du forårsaker.. Skal du ha jenta må du virkelig brette opp erma og holde det gående for alltid...
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Si det som det er vel!! Vis henne innlegget... Det hadde smeltet meg i allefall.
Gjest Gjest_jens_* Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Si det som det er vel!! Vis henne innlegget... Det hadde smeltet meg i allefall. ← Trodde jenter prøvde å styre litt unna (ex?-)superplayere jeg.
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Trodde jenter prøvde å styre litt unna (ex?-)superplayere jeg. ← Ja, men nå ønsker han jo et forhold med henne. Han angrer seg. Ikke noe galt da, vel? Ja han har vært en drittsekk. Endret 2. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Trodde jenter prøvde å styre litt unna (ex?-)superplayere jeg. ← Hvis de fortsetter å være playere prøver man helst å styre unna. Men jeg vet om solskinnshistorier. Det forutsetter at man faktisk klarer å forplikte seg, verken mer eller mindre.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 Enig med de som sier du bør kontakte henne og si det akkurat som det er.
Gjest Gjest_jens_* Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Ja, men nå ønsker han jo et forhold med henne. Han angrer seg. Ikke noe galt da, vel? Ja han har vært en drittsekk. ← Neida, ikke noe galt med det. Problemet med "playere" er at de ofte blir litt skrudde i hodet, og får et litt merkelig syn på jenter/damer. Men får håpe dama føler hun kan stole på *super-idiot*.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #11 Skrevet 3. februar 2006 men selv om du tar mot til deg og f.eks. skriver et skikkelig brev til dama og forklarer deg ordentlig, så kan du ikke forvente at hun tilgir eller er villig til å forsøke igjen..... Dessuten vil hun antakelig, om hun skulle gi deg en sjanse til, være svært skeptisk til dine motiver, og bruke lang tid på å stole på at du faktisk snakker sant. At du ikke stikker så snart du syns ting er vanskelige... Du skal iallfall ikke ta kontakt med henne med håp om en videreføring av forholdet dersom du ikke har helt klart for deg at dette vil ta tid, og at det er ditt ansvar at hun evtentuelt skal stole på deg igjen. Gjør du det, for så å forsvinne igjen kjapt, fordi at HUN ikke smelter så snart du viser deg igjen, ja da har du ødelagt enda mer for henne.
Gjest *super-idiot* Skrevet 3. februar 2006 #12 Skrevet 3. februar 2006 Jeg vet jeg har vært en drittsekk.... Men er snart 28 år, og begynner å skjønne at det er ikke kult å være player resten av livet. Etter at jeg møtte henne har det ikke gitt meg noen ting, og jeg savner alt ved henne. Tror ikke jeg kan møte en bedre dame enn henne. Men jeg vet jeg har såret henne så jævelig, og at jeg valgte å kutte henne ut på den feigeste måten. Og var kiip når hun ville treffe meg for å prate. Men klarte ikke å se henne igjen, for da måtte jeg sagt face-to face at jeg ikke ville ha noe med henne å gjøre, og det vet jeg ikke om jeg hadde klart. Man aner ikke hvordan jeg skal ta kontakt med henne igjen, eller hvor hun nå er i livet, er et par mnd siden dette skjedde og hun er en ganske populær dame for å si det sånn. Også ønsker jeg jo ikke å ta kontakt med henne i fylla, men er redd for at det kommer til å skje. Har så dårlig samvittighet altså, men klarer ikke å få henne ut av hodet heller. Men så er jeg jo redd for å bli avvist også...
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #13 Skrevet 3. februar 2006 Ikke skriv et brev. Du er en superplayer, og hun trenger å se deg inn i øynene når du sier dette, ellers tror hun deg ikke. Ring og si at du virkelig vil snakke med henne, og fortell henne hvordan du føler det. Er du virkelig seriøs; lag middag til henne hjemme. Da smelter hun nok. Hilsen fornøyd superplayer-temmer.
vixen Skrevet 3. februar 2006 #14 Skrevet 3. februar 2006 Kontakt henne og si det som det er. Kanskje er det for sent, kanskje ikke. Det vet egentlig bare denne jenta. Hva hun ønsker å gjøre etter at du har snakket med henne vet også bare hun. Du har bare to valg, egentlig. Spille med åpne kort og godta hennes reaksjon og hva hun velger å gjøre etter dette. Det andre er å glemme henne. Gjør du det siste, velger du selv å se toget reise. Velger du det første har du fremdeles en sjanse.
Gjest Betty Boop Skrevet 3. februar 2006 #15 Skrevet 3. februar 2006 Du kan nesten ikke forvente at hun sitter hjemme med lommetørklet og venter på at du skal komme tilbake. Og selv om hun skulle sitte hjemme og slikke sårene er det slett ikke sikkert at hun er interessert i å utsette seg selv for et nytt nederlag. Bare for å være litt realistisk.
Lenestol Skrevet 3. februar 2006 #16 Skrevet 3. februar 2006 Vis henne innlegget du har skrevet her. ...jeg ville tilgitt deg på flekken!
Gjest Jalileh Skrevet 4. februar 2006 #17 Skrevet 4. februar 2006 Neida, ikke noe galt med det. Problemet med "playere" er at de ofte blir litt skrudde i hodet, og får et litt merkelig syn på jenter/damer. Men får håpe dama føler hun kan stole på *super-idiot*. ← Selvfølgelig ville man vært skeptisk, men allikevel... Hadde følelsene mine fortsatt vært til stedet etter et par mnd så ville jeg nok prøvd. Men igjen, jeg hadde nok mistet gløden etter et par mnd uten feedback. Så der er jo saken løst for meg i allefall.
Gjest Jalileh Skrevet 4. februar 2006 #19 Skrevet 4. februar 2006 En gang drittsekk, alltid drittsekk! ← Go Ricki, Go Ricki.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå