AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Jeg og typen har ikke vært sammen så lenge, men når jeg har vært på fest/ute med kun hans guttevenner så kan de fort begynne å legge an på meg. Typen bryr seg ikke, og da begynner å lure på om han selv er en slik type? Anonymkode: e317d...67b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Det kan godt hende. Uansett er det ikke et godt tegn at han lar kamerater legge an på deg. Er dere veldig unge? Vil du ikke heller være med en som viser at han vil være med deg? Anonymkode: 63564...dc0 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Det kan være flere årsaker til at han ikke bry seg om det da. Kanskje han ikke får det med seg? Eller så kan det jo hende han bare stoler såppass på deg og derfor ikke bryr seg og biter det i seg. Ingen andre enn han kan gi deg svaret på det Anonymkode: 1b7e8...cb4 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Kan det hende at han er stolt av å ha en sånn fantastisk dame som kompisene er kjempemisunnelig på? Ellers så er de jo ikke gode venner om de legger an på deg. Anonymkode: e708a...fb4 8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Kan det være at du forveksler vennskapelig tone/tull med flørting? Litt merkelig om typen din har så dårlige venner at de legger an på deg rett foran han, liksom. Anonymkode: 3e7b2...726 13 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Hva mener du han burde gjøre da? Ta de med utafor og gjøre opp med bare nevene? Enten så stoler han på deg og bryr seg ikke, eller så legger han ikke merke til det, eller så er det du som legger for mye i oppmerksomheten du får. Normale mennesker prøver normalt ikke å sjekke opp dama til kompisene sine og hvis det er sånn at "alle" gjør det, så synes jeg det høres merkelig ut. For min egen del, så bryr jeg meg ikke om kona får oppmerksomhet fra andre menn. Jeg stoler 110% på henne og dersom hun ikke ønsker denne oppmerksomheten klarer hun utmerket godt å avvise dem på egen hånd, uten at jeg må påta meg supermacho huleboer-karakter og beskytte henne. Anonymkode: d3000...90f 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Skrevet 28. februar 2024 Jeg er 35 og han er 39. Han legger fint merke til det, for de gjør det veldig åpenbart. Jeg er redd for at han selv kan være sånn. Har har også merket at blir veldig interessert i mine jentevenner og oppfører som om det folk han har kjent mange år. Blir usikker på om han kan være av den utro typen. Vi har bare vært sammen i 6 mnd Anonymkode: e317d...67b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du han burde gjøre da? Ta de med utafor og gjøre opp med bare nevene? Enten så stoler han på deg og bryr seg ikke, eller så legger han ikke merke til det, eller så er det du som legger for mye i oppmerksomheten du får. Normale mennesker prøver normalt ikke å sjekke opp dama til kompisene sine og hvis det er sånn at "alle" gjør det, så synes jeg det høres merkelig ut. For min egen del, så bryr jeg meg ikke om kona får oppmerksomhet fra andre menn. Jeg stoler 110% på henne og dersom hun ikke ønsker denne oppmerksomheten klarer hun utmerket godt å avvise dem på egen hånd, uten at jeg må påta meg supermacho huleboer-karakter og beskytte henne. Anonymkode: d3000...90f Jeg synes det er nærmest ubehagelig at hans venner kommenterer rompa mi mens jeg står der og prøver å få klemmer og kysse meg på kinnet. Jeg trekker meg unna uten at han gjør noe Anonymkode: e317d...67b 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er nærmest ubehagelig at hans venner kommenterer rompa mi mens jeg står der og prøver å få klemmer og kysse meg på kinnet. Jeg trekker meg unna uten at han gjør noe Anonymkode: e317d...67b Det du beskriver grenser jo i beste fall til seksuell trakassering og hvis dette er normal oppførsel i omgangskretsen dere vanker i, så ville jeg droppet hele greia om jeg var deg. Anonymkode: d3000...90f 5 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #10 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan det være at du forveksler vennskapelig tone/tull med flørting? Litt merkelig om typen din har så dårlige venner at de legger an på deg rett foran han, liksom. Anonymkode: 3e7b2...726 Jeg er en veldig vennlig person selv og kan fint gi komplimenter til det andre kjønn. Dette føles nærmest ubehagelig hvor de kommenterer kroppen min og utseendet mitt, og kysser og lukter på meg og kommenterer det foran han. Anonymkode: e317d...67b 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det du beskriver grenser jo i beste fall til seksuell trakassering og hvis dette er normal oppførsel i omgangskretsen dere vanker i, så ville jeg droppet hele greia om jeg var deg. Anonymkode: d3000...90f Huff. Nå føler jeg meg ganske dum. Fordi de er fra bygda og jeg har tenkt at det kanskje er normalt for de å være så grove. Anonymkode: e317d...67b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #12 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan det hende at han er stolt av å ha en sånn fantastisk dame som kompisene er kjempemisunnelig på? Ellers så er de jo ikke gode venner om de legger an på deg. Anonymkode: e708a...fb4 Det er hans barndomsvenner. Anonymkode: e317d...67b
Sol79 Skrevet 28. februar 2024 #13 Skrevet 28. februar 2024 Om du er 35 år, hvorfor skal du være ute på byen med hans venner uten at han er med egentlig?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #14 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff. Nå føler jeg meg ganske dum. Fordi de er fra bygda og jeg har tenkt at det kanskje er normalt for de å være så grove. Anonymkode: e317d...67b Det var ikke meningen å få deg til og føle deg dum. Det er ganske lenge siden jeg har bodd på bygda, så jeg skal ikke svare for hva som er normalt der. Vi kan ha en flitt flørtende/fleipete tone med noen av vennenne våre vi også og jeg anser meg selv som ganske liberal og laidback, men det du beskriver er langt utover hva JEG synes er normal oppførsel. Anonymkode: d3000...90f 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #15 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kan godt hende. Uansett er det ikke et godt tegn at han lar kamerater legge an på deg. Er dere veldig unge? Vil du ikke heller være med en som viser at han vil være med deg? Anonymkode: 63564...dc0 Jeg er 35 og han er 39. Vi er veldig forelsket, men jeg er veldig usikker nå. Anonymkode: e317d...67b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #16 Skrevet 28. februar 2024 Sol79 skrev (2 minutter siden): Om du er 35 år, hvorfor skal du være ute på byen med hans venner uten at han er med egentlig? Les teksten! Jeg er ikke ute med hans venner alene, det er han som tar med meg ut for å møte de. Anonymkode: e317d...67b 1
Sol79 Skrevet 28. februar 2024 #17 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Les teksten! Jeg er ikke ute med hans venner alene, det er han som tar med meg ut for å møte de. Anonymkode: e317d...67b Du skriver jo "når jeg er på fest med kun hans guttevenner", men du mente sammen med typen uten dine venner altså. 😊
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #18 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var ikke meningen å få deg til og føle deg dum. Det er ganske lenge siden jeg har bodd på bygda, så jeg skal ikke svare for hva som er normalt der. Vi kan ha en flitt flørtende/fleipete tone med noen av vennenne våre vi også og jeg anser meg selv som ganske liberal og laidback, men det du beskriver er langt utover hva JEG synes er normal oppførsel. Anonymkode: d3000...90f Jeg har ikke følt meg særlig bra de gangene det har skjedd. Men ja, kanskje jeg er sammen med en som ikke har så gode verdier som jeg trodde. Anonymkode: e317d...67b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #19 Skrevet 28. februar 2024 Kanskje de tester deg? Ser om du responderer positivt. Eller så har han kanskje sagt til de at det ikke er ett seriøst forhold. Anonymkode: db8b7...ad2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #20 Skrevet 28. februar 2024 Sol79 skrev (3 minutter siden): Du skriver jo "når jeg er på fest med kun hans guttevenner", men du mente sammen med typen uten dine venner altså. 😊 Sorry! Ja, kun når hans kamerater er med. De har ikke oppført seg på samme måte når mine eller hans jentevenner har vært tilstedet. Anonymkode: e317d...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå