Gå til innhold

Er det noen som kan se på dette? Ei venninne som jeg har en dårlig magefølelse på

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei venninne på S som jeg blir veldig forvirret av for tiden. Avlyser avtaler, krever penger i bensin for å besøke meg. Trekker seg unna å kommwr stadig med nye sykdommer. Spiller på offerrollen.

Hva er dette for noe? 

Anonymkode: 4eeed...e48

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ei venninne på S som jeg blir veldig forvirret av for tiden. Avlyser avtaler, krever penger i bensin for å besøke meg. Trekker seg unna å kommwr stadig med nye sykdommer. Spiller på offerrollen.

Hva er dette for noe? 

Ikke sykdommer men legebesøk hit og dit. Nye symptomer hver uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe? 

Noen du ikke trenger! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er dette for noe? 

Kva? Du skal betale ho for å få besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (37 minutter siden):

Noen du ikke trenger! 

Det var da voldsomt, kan jo hende denne venninnen står i noen utfordringer nå? Og det er absolutt ikke da man snur ryggen til.

Anonymkode: 40f61...8ff

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var da voldsomt, kan jo hende denne venninnen står i noen utfordringer nå? Og det er absolutt ikke da man snur ryggen til.

Unnskyld? Utfordringer?

Ts her. Det er vel jeg som står i utfordringer om dagene å blir dolket i ryggen. Ja hun har sine ting hun og, men det er ingen grunn til å oppføre seg så dårlig mot meg.

Jeg føler meg sveket.av ei jeg trodde jeg kunne stole på.. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smascha skrev (43 minutter siden):

Kva? Du skal betale ho for å få besøk?

Ja hun ber om bensin for å komme på besøk ja. Alle de gangene jeg har besøkt henne har jeg aldri krevd ei krone!

Jeg har stilt sånn opp for henne å nå som jeg trenger en venn trekker hun seg unna. Ikke nok med dette, hun suter å klager å avlyser avtaler samme dag. Men å møte andre det kan hun! Dette va den venninna jeg trodde jeg stod nærmest.  

Så jeg vet ærlig talt ikke lenger.

Ts

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun ber om bensin for å komme på besøk ja. Alle de gangene jeg har besøkt henne har jeg aldri krevd ei krone!

Jeg har stilt sånn opp for henne å nå som jeg trenger en venn trekker hun seg unna. Ikke nok med dette, hun suter å klager å avlyser avtaler samme dag. Men å møte andre det kan hun! Dette va den venninna jeg trodde jeg stod nærmest.  

Så jeg vet ærlig talt ikke lenger.

Ts

Penger til bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ta wr ikke interessert i noen form for kverulering. Jeg er interessert i en klarsynt, en med god intuisjon i vertfall som vil hjelpe som kan være respektfull til å se på dette. ♥️

Dette er veldig vondt for meg. Å jeg står i tøff situasjon i livet å så skal jeg oppleve dette i tillegg. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ta wr ikke interessert i noen form for kverulering. Jeg er interessert i en klarsynt, en med god intuisjon i vertfall som vil hjelpe som kan være respektfull til å se på dette. ♥️

Dette er veldig vondt for meg. Å jeg står i tøff situasjon i livet å så skal jeg oppleve dette i tillegg. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Unnskyld? Utfordringer?

Ts her. Det er vel jeg som står i utfordringer om dagene å blir dolket i ryggen. Ja hun har sine ting hun og, men det er ingen grunn til å oppføre seg så dårlig mot meg.

Jeg føler meg sveket.av ei jeg trodde jeg kunne stole på.. 😔

Du skrev ikke så mye info i åpningsinnlegget, og ingenting om at du står i utfordringer. Jeg svarte bare personen som skrev «noen du ikke trenger». Jeg syns det var en altfor rask konklusjon fra en person som ikke aner noe om bakgrunnen for at venninnen din oppfører seg som hun gjør. Du vet best selv om dette er en venninne som alltid har behandlet deg på denne måten, eller om det er en endring nå i det siste. Jeg vet jo ingenting om dere og deres vennskap, jeg vet bare på generelt grunnlag at det kan ligge mye bak sånn oppførsel som man ikke aner noe om. Stadige legebesøk? Kanskje er det enten noe som gjør at hun ikke er i fysisk form, eller så kan det være noe psykisk. Ber om bensinpenger? Har hun alltid vært gnien og gjerrig? Eller er dette noe nytt? Kan hun ha økonomiske problemer? Prøv å ta en samtale med henne og se om du får noe mer klarhet i dette, før du evt velger å trekke deg unna😊

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis noen ber om betalt for å besøke deg er det ingen venn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Hvis noen ber om betalt for å besøke deg er det ingen venn. 

Hvis venninnen har økonomiske problemer og ikke har råd til bensin, så betyr ikke det at hun er en dårlig venn. Vi aner ingenting om dette vennskapet, eller om venninnens utfordringer. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis venninnen har økonomiske problemer og ikke har råd til bensin, så betyr ikke det at hun er en dårlig venn. Vi aner ingenting om dette vennskapet, eller om venninnens utfordringer. 

Da ville ts nok sagt det på en annen måte enn hva hun gjorde, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Da ville ts nok sagt det på en annen måte enn hva hun gjorde, tenker jeg.

Så du syns det er helt ok å si at ts at venninnen er en hun ikke trenger, på bakgrunn av så lite info?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så du syns det er helt ok å si at ts at venninnen er en hun ikke trenger, på bakgrunn av så lite info?

Hun trenger ikke venner hun ikke kan stole på. Hvis hun er interessert i vennskap med ts oppfører hun seg som en venn. Jeg anser ikke ts som idiot så ts tar vel sitt valg om videre vennskap med personen basert på venninnens oppførsel og ikke min?

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var poenget med å skrive ‘venninne på S’. Det hang jeg meg mest opp i. Kanskje dere er litt spesielle begge to?🙃

Anonymkode: 770c5...257

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser deg om 6 år, der du tenker tilbake på dette, og lurer på hvorfor du ikke var glad nok i deg selv til å kutte henne ut og starte veien mot et liv du likte bedre tidligere. Du er stolt og takknemlig og tar på deg et smykke, og et skjerf før du går ut døren på vei til vinkveld hos en relativt ny venninne. 

Det har allerede skjedd, la det bli sånn. 

Anonymkode: b118c...298

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 time siden):

Hun trenger ikke venner hun ikke kan stole på. Hvis hun er interessert i vennskap med ts oppfører hun seg som en venn. Jeg anser ikke ts som idiot så ts tar vel sitt valg om videre vennskap med personen basert på venninnens oppførsel og ikke min?

Vel... TS ønsker ikke konstruktive innspill fra noen i denne tråden, hun ønsker en klarsynt. Vet hva jeg selv tenker om det. 

Anonymkode: a0c5c...403

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...