AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Hvordan oppdaget dere det? Valgte dere å gi mannen en sjans til? Anonymkode: 5a32d...408
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Spurte han flere ganger. Han nektet. Jeg merket han var mye på telefonen. Sluttet å sende nattameldinger til meg når jeg var på jobb. Til slutt fant jeg et bilde av henne på telefonen hans. Angrer på at jeg reagerte som en løs kanon. Burde beholdt roen slik at jeg fikk lest alle meldingene før han fikk sjans til å slette alle spor. Nå føler jeg meg hjemsøkt av alle tankene om hva de har gjort og hva han har sagt. Spyr. Anonymkode: bf821...30a 3 4
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #3 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Spurte han flere ganger. Han nektet. Jeg merket han var mye på telefonen. Sluttet å sende nattameldinger til meg når jeg var på jobb. Til slutt fant jeg et bilde av henne på telefonen hans. Angrer på at jeg reagerte som en løs kanon. Burde beholdt roen slik at jeg fikk lest alle meldingene før han fikk sjans til å slette alle spor. Nå føler jeg meg hjemsøkt av alle tankene om hva de har gjort og hva han har sagt. Spyr. Anonymkode: bf821...30a Hva skjedde etter det, holdt dere sammen? Anonymkode: 5a32d...408
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #4 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan oppdaget dere det? Valgte dere å gi mannen en sjans til? Anonymkode: 5a32d...408 Jeg har hatt to slike menn (veldig "heldig", jeg vet). Den første eksen reiste til utlandet på "ferie". Ved en skikkelig tilfeldighet oppdaget jeg at han skrev med damer før han dro, klarte å komme meg inn på hans profil på datingside, og han traff flere damer der borte som han hadde sex med. "Ga" ny sjanse fordi jeg var i slutten av studieløpet, ingen plass å bo og to veldig små barn. Med en gang jeg ble ferdig med studiene (noen få måneder senere), søkte jeg om separasjon. Den andre eksen hadde ei gammel venninne som flyttet til byen vår da jeg var gravid med vårt felles barn. Han begynte å henge masse med henne, men siden de var gamle venner, hun ønsket også å være venn med meg (eller lot som), og alle rundt meg overbeviste meg om at de bare var venner, så lot jeg det gå. Ei felles venninne innrømmet i fylla at hun visste om at disse to hadde et forhold i flere måneder, som både venner og familie visste om. Da var jeg nylig født og slitt med brystbetennelse og kolikk på barnet. Ga en ny sjanse, men det ble ikke noe særlig godt samliv etter det. Han mistet totalt respekten for at jeg tilga, sluttet å ha sex med meg og begynte å distansere seg. Så ble brudd er også. Anonymkode: c5912...2df 5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #5 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): . Han mistet totalt respekten for at jeg tilga ???????? Anonymkode: 31b2f...9fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #6 Skrevet 29. februar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt to slike menn (veldig "heldig", jeg vet). Den første eksen reiste til utlandet på "ferie". Ved en skikkelig tilfeldighet oppdaget jeg at han skrev med damer før han dro, klarte å komme meg inn på hans profil på datingside, og han traff flere damer der borte som han hadde sex med. "Ga" ny sjanse fordi jeg var i slutten av studieløpet, ingen plass å bo og to veldig små barn. Med en gang jeg ble ferdig med studiene (noen få måneder senere), søkte jeg om separasjon. Den andre eksen hadde ei gammel venninne som flyttet til byen vår da jeg var gravid med vårt felles barn. Han begynte å henge masse med henne, men siden de var gamle venner, hun ønsket også å være venn med meg (eller lot som), og alle rundt meg overbeviste meg om at de bare var venner, så lot jeg det gå. Ei felles venninne innrømmet i fylla at hun visste om at disse to hadde et forhold i flere måneder, som både venner og familie visste om. Da var jeg nylig født og slitt med brystbetennelse og kolikk på barnet. Ga en ny sjanse, men det ble ikke noe særlig godt samliv etter det. Han mistet totalt respekten for at jeg tilga, sluttet å ha sex med meg og begynte å distansere seg. Så ble brudd er også. Anonymkode: c5912...2df Klassisk gaslighting .... Anonymkode: 2e1e5...b72
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #7 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klassisk gaslighting .... Anonymkode: 2e1e5...b72 Kjører alle menn gaslightning som er utro eller er det noe som har med personlighet å gjøre? Anonymkode: 5a32d...408 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #8 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har hatt to slike menn (veldig "heldig", jeg vet). Den første eksen reiste til utlandet på "ferie". Ved en skikkelig tilfeldighet oppdaget jeg at han skrev med damer før han dro, klarte å komme meg inn på hans profil på datingside, og han traff flere damer der borte som han hadde sex med. "Ga" ny sjanse fordi jeg var i slutten av studieløpet, ingen plass å bo og to veldig små barn. Med en gang jeg ble ferdig med studiene (noen få måneder senere), søkte jeg om separasjon. Den andre eksen hadde ei gammel venninne som flyttet til byen vår da jeg var gravid med vårt felles barn. Han begynte å henge masse med henne, men siden de var gamle venner, hun ønsket også å være venn med meg (eller lot som), og alle rundt meg overbeviste meg om at de bare var venner, så lot jeg det gå. Ei felles venninne innrømmet i fylla at hun visste om at disse to hadde et forhold i flere måneder, som både venner og familie visste om. Da var jeg nylig født og slitt med brystbetennelse og kolikk på barnet. Ga en ny sjanse, men det ble ikke noe særlig godt samliv etter det. Han mistet totalt respekten for at jeg tilga, sluttet å ha sex med meg og begynte å distansere seg. Så ble brudd er også. Anonymkode: c5912...2df Men da har du lært at du IKKE tilgir eller gir flere sjanser hvis det skulle skje flere ganger? Anonymkode: 436a2...e48 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #9 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men da har du lært at du IKKE tilgir eller gir flere sjanser hvis det skulle skje flere ganger? Anonymkode: 436a2...e48 Jepp. Hvis mannen min har seg med ei annen, så er det rett ut. Dessverre. Anonymkode: c5912...2df 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #10 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ???????? Anonymkode: 31b2f...9fa Han så på meg som patetisk dørmatte som tilga, og klarte ikke å ha respekt for meg. Anonymkode: c5912...2df 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #11 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har hatt to slike menn (veldig "heldig", jeg vet). Den første eksen reiste til utlandet på "ferie". Ved en skikkelig tilfeldighet oppdaget jeg at han skrev med damer før han dro, klarte å komme meg inn på hans profil på datingside, og han traff flere damer der borte som han hadde sex med. "Ga" ny sjanse fordi jeg var i slutten av studieløpet, ingen plass å bo og to veldig små barn. Med en gang jeg ble ferdig med studiene (noen få måneder senere), søkte jeg om separasjon. Den andre eksen hadde ei gammel venninne som flyttet til byen vår da jeg var gravid med vårt felles barn. Han begynte å henge masse med henne, men siden de var gamle venner, hun ønsket også å være venn med meg (eller lot som), og alle rundt meg overbeviste meg om at de bare var venner, så lot jeg det gå. Ei felles venninne innrømmet i fylla at hun visste om at disse to hadde et forhold i flere måneder, som både venner og familie visste om. Da var jeg nylig født og slitt med brystbetennelse og kolikk på barnet. Ga en ny sjanse, men det ble ikke noe særlig godt samliv etter det. Han mistet totalt respekten for at jeg tilga, sluttet å ha sex med meg og begynte å distansere seg. Så ble brudd er også. Anonymkode: c5912...2df Holy shit, du har opplevd noen fæle menn. Forstår ikke hvordan noen kan vite om dette å ikke bare ikke fortelle deg det men lyve deg opp i trynet å overbevise deg om at du ikke skal reagere en gang. Heiet de på dem liksom? Sa de ikke ifra til han at han måtte skjerpe seg? Hvordan går det nå? Anonymkode: 6bac0...10d 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #12 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Holy shit, du har opplevd noen fæle menn. Forstår ikke hvordan noen kan vite om dette å ikke bare ikke fortelle deg det men lyve deg opp i trynet å overbevise deg om at du ikke skal reagere en gang. Heiet de på dem liksom? Sa de ikke ifra til han at han måtte skjerpe seg? Hvordan går det nå? Anonymkode: 6bac0...10d De heiet og tilrettela, ja. Dessverre. Jeg er glad for at jeg er ute av denne omgangskretsen, for å si det sånn. Er nå gift på nytt, med en mann som ikke engang ser på andre damer. Anonymkode: c5912...2df 5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #13 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han så på meg som patetisk dørmatte som tilga, og klarte ikke å ha respekt for meg. Anonymkode: c5912...2df Denne klarer jeg ikke helt å skjønne, her snakker vi om en merkelig form for psykologi, eller kanskje omvendt psykologi, eller rett og slett en psykopat. Virker ut som han prøver å projisjere det som har skjedd over på deg, andre muligheten var at han faktisk ville ut av forholdet og søkte en rettrett der han ikke blamet seg selv, men deg, enkel, feig og patetisk fremgangsmåte. Hilsen mann. Anonymkode: 8adbd...a13 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #14 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 9.33): Jeg har hatt to slike menn (veldig "heldig", jeg vet). Den første eksen reiste til utlandet på "ferie". Ved en skikkelig tilfeldighet oppdaget jeg at han skrev med damer før han dro, klarte å komme meg inn på hans profil på datingside, og han traff flere damer der borte som han hadde sex med. "Ga" ny sjanse fordi jeg var i slutten av studieløpet, ingen plass å bo og to veldig små barn. Med en gang jeg ble ferdig med studiene (noen få måneder senere), søkte jeg om separasjon. Er det greit å utnytte andre fordi de har gjort en feil ting mot deg? Er du noe bedre selv da, når du utnyttet han til du var ferdig med studiene? Anonymkode: 76a94...f97 1
Akkarogg Skrevet 5. mars 2024 #15 Skrevet 5. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det greit å utnytte andre fordi de har gjort en feil ting mot deg? Er du noe bedre selv da, når du utnyttet han til du var ferdig med studiene? Anonymkode: 76a94...f97 Klassisk idiot kommentar du ofte finner på KG. 4 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #16 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 17.58): Denne klarer jeg ikke helt å skjønne, her snakker vi om en merkelig form for psykologi, eller kanskje omvendt psykologi, eller rett og slett en psykopat. Virker ut som han prøver å projisjere det som har skjedd over på deg, andre muligheten var at han faktisk ville ut av forholdet og søkte en rettrett der han ikke blamet seg selv, men deg, enkel, feig og patetisk fremgangsmåte. Hilsen mann. Anonymkode: 8adbd...a13 Tipper det handler om at hvis noen tilgir utroskap at den utro part ser på dette som at personen ikke eier selvrespekt, og derfor mister respekten for vedkommende. Anonymkode: 1e22e...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #17 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 9.15): Hva skjedde etter det, holdt dere sammen? Anonymkode: 5a32d...408 Vi prøver enda. Han har behandlet meg som en dronning siden jeg fant utav det, ca 8 mnd siden. Full åpenhet med telefon og sosiale medier. Sier han angrer dypt og har lært. Han var i en dyp depresjon når det pågikk, nå er den mer mild/moderat. Men jeg tenker på det store deler av dagene så det spørs om jeg orker dette i det lange løp. Han har gått i terapi frem til nå. Anonymkode: bf821...30a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #18 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 23.36): Hvordan oppdaget dere det? Valgte dere å gi mannen en sjans til? Anonymkode: 5a32d...408 Oppdaga det ikke selv, men fikk anonymt tips i posten om at han hadde holt på med ei anna i et års tid. Da jeg konfronterte han viste det seg å være mye lenger. Gav han en sjanse til, men sviket er for stort. Har funnet nytt sted å bo for meg og barnet vårt, så er i flytteprosess nå. Anonymkode: 0b1fb...5e3 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #19 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det greit å utnytte andre fordi de har gjort en feil ting mot deg? Er du noe bedre selv da, når du utnyttet han til du var ferdig med studiene? Anonymkode: 76a94...f97 Selvsagt er det greit! Denne "mannen" hadde partner og små barn hjemme, mens han var ute på vift. Partner tok i tillegg utdannelse, dermed øke inntekten sin, som også hadde kommet mannen tilgode . Skulle hun bare droppet studie og dermed fått det "verre", for haste seg utav samlivet, med små barn på slep? Det var mannen som ødela forholdet, hun har ikke gjort noe galt, og det skulle bare mangle at han godtok at hun ble til hun var ferdig med studiene og kunne ta seg en jobb. Jeg vil si at det var denne mannen utnyttet kjæreste og barn. Selvsagt burde han betale, det er han som ødela forholdet Anonymkode: 431b1...ad2 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #20 Skrevet 6. mars 2024 Jeg har en mann som har hatt flere one night stand i en periode på flere år. Når jeg oppdaget det hadde han en periode forandret seg mye. Gjorde som han ville , ikke interessert i meg, gikk ut på byn når jeg jobbet helg, små irritert, redd for tlf, plutselig opptatt av utseende . Jeg ble hysterisk men det gikk fort over i fortvilelse . Men min mann var villig til å gjøre hva som helst , han var villig til å flytte ut og la meg beholde hus og bil. Men vi har jobbet oss igjennom det. Parterapi på nett, vi brukte 4 dager i uken i 6 måneder . Ble kjent med hverandre på nytt. Vi startet nye rutiner, legger oss samtidig (holder rundt hverandre i 10-15min eller til vi sovner) gjør ting sammen (går tur, trener, går ut på byn, små turer o.l ) Legger oss aldri sur ( må løse problemer ) Gir hverandre alltid klem/ kyss når vi kommer eller går. Hjelper hverandre og respekterer hverandre. Klemmer og holder rundt hverandre mye mere enn vi gjorde. Han har måtte svare på masse masse spørsmål, lurt å sette av tid til slikt( f.eksempel 2 ganger i uken i 30 min de første ukene) Jeg sa også til han at når jeg vil det minst( når jeg gråter , er sint og hater han da bare hold rundt meg) Ikke slutt med nærhet , fordi da blir det større avstand. Ble mye dette(hi hi) . Nå er dette mange år siden jeg opplevde o vi har det enda mye bedre etter utroskap en før. Men kun fordi han forandret seg og vi var begge villige til mye mye jobbing for forholdet. Jeg tenker på det enda og tror aldri det vil forsvinne, er som en sorg over noe du har mistet . Lykke til, er håp men kommer virkelig an på den utro part. Anonymkode: 386c0...36b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå