Gå til innhold

Hvorfor bruker nordmenn tinder og ikke badoo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tinder er en forferdelig app. Det er veldig tydelig at den prøver å tulle med hodet ditt for å få deg til å kjøpe abonnement. Som mann eksempelvis gir den deg i perioder likes og matcher. For så å holde tilbake igjen. Jeg venter ofte på at denne perioden skal komme, slik at jeg kanskje kan begynne å chatte med noen. Tinder gir meg rundt 1 march pr 10-14 dager. Det er maskinelt, jeg blir bare vist til en del kvinner etter denne tiden har fått. Naturligvis for å hindre meg fra å slette appen. Det er veldig mye humbug bak scenen der. 

Etter å ha brukt badoo i en ukes tid er jeg mye mer fornøyd. Klart, de skal også ha betalt, men virker ikke for meg å være like uærlige. Det virker ikke å være like maskinelt og manipulerende. Eks fikk jeg opp en liste over alle brukerne i nærheten. Wow! Det er kult og jeg kunne like dem også. 

Synd at det ble så mange som kastet seg på tinder toget i begynnelsen. Tror mange flere kunne funnet kjærligheten med en skikkelig app. Har også prøvd facebook dating, som var bra og. Men jeg er skeptisk til facebook generelt. Hva slags full kan de finne på med tiden tro?

Anonymkode: 76290...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hat møtt alle jeg  har vært på date med siste 5-6 åra  fra badoo .. aldri møtt noen fra tinder. Så for meg er badoo bedre vært i det og faktisk møte folk.

Skrevet

Testet Badoo nå. Det var seriøst dårlige greier. i alderen 40+ er over 90% av damene utenlandske. Har ikke gjort noen telling, men vil tippe 70% thailand, 20% ukraina og 5% annet og 5% norsk. 

Ellers virker funksjonelt sett appen ganske like Happn og andre tilsv.   

Anonymkode: 9562f...d36

• Liker 3
Skrevet

At folk gidder å bruke sånne apper i det hele tatt skjønner ikke jeg.

Det er jo så mye lettere «i det virkelige liv».

Pene jenter/kvinner ser man jo over alt, hele tiden. Mye lettere det en å bare se bilder. 

Alt for mange ting som er viktig for kommunikasjon som blir borte om man belager seg på apper/nett. Det er jo mye lettere å skape nyskjerrighet og interesse personlig, ansikt til ansikt.

Anonymkode: 8ccd5...345

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Testet Badoo nå. Det var seriøst dårlige greier. i alderen 40+ er over 90% av damene utenlandske. Har ikke gjort noen telling, men vil tippe 70% thailand, 20% ukraina og 5% annet og 5% norsk. 

Samme for kvinner i aldersgruppen. Uff, dette var nesten pinlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 11.55):

Det er jo fordi nordmenn av en eller annen grunn går for tinder, som er rene svindel appen. Sier ikke at badoo er perfekt heller. Den og er ment til å tjene penger. Men virker ikke like maskinelt uærlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 11.55):

Enig....Altfor mange utenlandske/fjernkulturelle som er på Badoo...

Anonymkode: b2f30...d7b

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er brukere på Tinder, og omtrent ingen på Badoo.

Anonymkode: ec75a...024

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi det er brukere på Tinder, og omtrent ingen på Badoo.

Anonymkode: ec75a...024

En kan jo være på flere apper.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 23.19):

Tinder er en forferdelig app. Det er veldig tydelig at den prøver å tulle med hodet ditt for å få deg til å kjøpe abonnement. Som mann eksempelvis gir den deg i perioder likes og matcher. For så å holde tilbake igjen. Jeg venter ofte på at denne perioden skal komme, slik at jeg kanskje kan begynne å chatte med noen. Tinder gir meg rundt 1 march pr 10-14 dager. Det er maskinelt, jeg blir bare vist til en del kvinner etter denne tiden har fått. Naturligvis for å hindre meg fra å slette appen. Det er veldig mye humbug bak scenen der. 

Etter å ha brukt badoo i en ukes tid er jeg mye mer fornøyd. Klart, de skal også ha betalt, men virker ikke for meg å være like uærlige. Det virker ikke å være like maskinelt og manipulerende. Eks fikk jeg opp en liste over alle brukerne i nærheten. Wow! Det er kult og jeg kunne like dem også. 

Synd at det ble så mange som kastet seg på tinder toget i begynnelsen. Tror mange flere kunne funnet kjærligheten med en skikkelig app. Har også prøvd facebook dating, som var bra og. Men jeg er skeptisk til facebook generelt. Hva slags full kan de finne på med tiden tro?

Jeg fant min mann på badoo

• Hjerte 1
Skrevet

Så for den gjennomsnittlige KG brukeren som er singel og ønsker seg en kjæreste er altså Badoo å anbefale fremfor Tinder? 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Nettinettet said:

Så for den gjennomsnittlige KG brukeren som er singel og ønsker seg en kjæreste er altså Badoo å anbefale fremfor Tinder? 

Ja. Hvis han er ute etter en thaidame eller en flyktning. Som norsk kvinne skiller du deg ut. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja. Hvis han er ute etter en thaidame eller en flyktning. Som norsk kvinne skiller du deg ut. 

Hvis han ikke mener du kanskje?  Jeg bare ser hva folk skriver i tråden her og da virker det som om flere treffer blink via badoo fremfor Tinder.  Jeg tenker at de fleste som bruker KG er litt like på mange områder og dermed er det ikke rart at en app passer bedre hvis der er litt andre typer mennesker der inne enn på den andre. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Nettinettet said:

Hvis han ikke mener du kanskje?  Jeg bare ser hva folk skriver i tråden her og da virker det som om flere treffer blink via badoo fremfor Tinder.  Jeg tenker at de fleste som bruker KG er litt like på mange områder og dermed er det ikke rart at en app passer bedre hvis der er litt andre typer mennesker der inne enn på den andre. 

Som mann finner du bare utenlandsk på Badoo. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 23.19):

Badoo er jo bare fake profiler. 

Anonymkode: 2422f...729

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke vet jeg, jeg bare kommenterte ut i fra svarene i denne tråden.  Du har altså en annen formening enn de andre i denne tråden. Det er notert. Hvilke apper anbefaler du? Hvilke synes du er best? 

Skrevet

Har vært på badoo. Slettet profilen etter jeg oppdaget at profilen ble kopiert over på en annen lignende app. Dette fikk jeg vite av folk som la meg til på snap. Hadde snapnavnet på profilen. Fikk screenshots. Har også fått vite lenge etter at profilen min fremdeles er på badoo. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som mann finner du bare utenlandsk på Badoo. 

Jeg vurderer også utenlandske som potensielle partnere. Jeg svømmer i alle fall ikke i så mange tilbud at jeg har den luksusen.

Skrevet

Nei, badboys var ikke noe for meg. Var der i fem minutter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke bare. Som sagt jeg traff mannen min der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...