AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Del Skrevet 28. februar 2024 Han var utro. Jeg ville prøve å komme over det sammen, men jeg klarer ikke. Han sier han kun lever pga meg. Har vært i dyp depresjon som han og psykolog mener er grunnen til utroskapet. Så han sier han tar livet sitt om han ikke har meg. Vi har to barn. Jeg kan ikke leve med skyld for at han tar livet sitt så her er jeg da… Anonymkode: aa7eb...4b8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 28. februar 2024 #2 Del Skrevet 28. februar 2024 Gå. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 28. februar 2024 #3 Del Skrevet 28. februar 2024 Ikke aksepter trusler. Om han sier han vil ta livet sitt, ring ambulanse. 30 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Del Skrevet 28. februar 2024 Du kan ikke bli på grunn av dette. Ta kontakt med hans familie og fastlege, og send problemet videre. Ble i forhold altfor lenge av samme grunn selv. Han lever fremdeles. Stygt å si, men hadde kanskje vært en fordel at han ikke gjorde det, så mye dritt han har funnet på opp gjennom årene. De færreste som truer med dette gjør det. Uansett, når du har meldt fra har du gjort ditt. Anonymkode: 3593f...aa4 18 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han var utro. Jeg ville prøve å komme over det sammen, men jeg klarer ikke. Han sier han kun lever pga meg. Har vært i dyp depresjon som han og psykolog mener er grunnen til utroskapet. Så han sier han tar livet sitt om han ikke har meg. Vi har to barn. Jeg kan ikke leve med skyld for at han tar livet sitt så her er jeg da… Anonymkode: aa7eb...4b8 Det er utrolig stygt gjort mot deg og ungene, nei han kommer nok mest sannsynlig ikke til å ta sitt eget liv. Men dette er en forferdelig hersketeknikk. Anonymkode: adfd2...c94 17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Del Skrevet 28. februar 2024 Når han truer så ringer du politiet. De fleste som truer med selvmord og får politiet på døra skammer seg etterpå over at de gikk så langt som å true. Anonymkode: 7933d...072 23 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusepus Skrevet 28. februar 2024 #7 Del Skrevet 28. februar 2024 Da får han vel gå å hengeseg da vel. Gi han en billet til thailand å la han pule som faen. Da går nok depressjonen vekk vil jeg tro. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #8 Del Skrevet 28. februar 2024 Som andre sier - når han truer med å ta livet sitt, da ringer du politiet og/eller legevakt hver eneste gang! Når du ringer politi/legevakt så forteller du at dere er i en skillsmissesituasjon, at du ikke kan ta ansvar for hans liv og helse, og at legevakt og/eller politi nå må ta ansvar slik at han ikke tar livet sitt. Skulle han mot alle odds ta livet sitt, da er det ikke din feil, ikke din skyld! Kun hans egen skyld! For dine barns skyld kan du ikke fortsette å bo med en mann som truer deg! Ring politi og/eller legevakt hver eneste gang han truer med selvmord. Hver eneste gang! Anonymkode: d5495...678 23 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Del Skrevet 28. februar 2024 Det er ikke ditt ansvar uansett! Jeg har vært i samme situasjon, og eksen lever ennå, tre år etter bruddet. Meld bekymring til fastlegen og gå. Du kan ikke bli i en situasjon du vil ut av bare fordi han truer deg. Det er skikkelig stygt gjort. Anonymkode: 7856c...d54 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #10 Del Skrevet 28. februar 2024 Bare gå. Han høres bare sinnssyk ut, skal kontrollere deg på styggeste måte. Som de andre sier, meld fra til nødetater neste gang, da blir han vurdert og får evt. hjelp. Ta også kontakt m krisesenter for råd. Dette er en form for vold. Anonymkode: 81480...d16 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han var utro. Jeg ville prøve å komme over det sammen, men jeg klarer ikke. Han sier han kun lever pga meg. Har vært i dyp depresjon som han og psykolog mener er grunnen til utroskapet. Så han sier han tar livet sitt om han ikke har meg. Vi har to barn. Jeg kan ikke leve med skyld for at han tar livet sitt så her er jeg da… Anonymkode: aa7eb...4b8 Du kan ringe inn til politiet og få de til å kontakte psykiatrisk og ta seg av han.. Da blir han sikkert sur men da må de stoppe han og få han på andre tanker. Ofte er slikt bare tomme trusler.. Xn min og trua med å ta livet sitt hvis han ikke fikk meg tilbake. Han gjorde det ikke Anonymkode: cc579...7f4 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #12 Del Skrevet 28. februar 2024 Ikke la deg manipulere ts, dette må du skjønne er lureri altså! De som truer med det på denne måten er de som ikke mener de vil gjøre det. De er bare ute etter å kontrollere situasjonen. Jeg synes sånt er så bedritent at jeg hadde i allefall gjort alvor av å forlate ham for å vise at sånn oppfører man seg ikke. Forlat ham, og si videre at dersom han kommer med trusler om selvmord igjen så be ham om å bli voksen. Slike trusler er barnslig og viser bare feighet og manipulasjon. Si det til ham der og da! Vis at du står stødig og ikke lar deg knekke. For blir du nå så får du et helvete resten av livet siden han ser at han klarer å lure deg. Jeg har personlig erfaring nemlig. Da jeg hentet tingene mine ved mitt brudd, så raste han og gråt om hverandre og sa han skulle ta livet sitt når jeg hadde dratt. Jeg gikk ut og så ringte jeg både familien hans og en kompis. De kom alle på døra hans veldig raskt etterpå. Jeg fikk høre i ettertid at han ble skikkelig flau og måtte innrømme for de at han ikke mente det. Han skjemtes så innmari at han kom ikke med mer drama etter dette. Jeg viste at jeg ikke lot meg lure, men viste også omsorg i å innvie hjelp til ham. Tilsynelatende altså, inni meg visste jeg jo at det var ren humbug. Anonymkode: 035e8...577 11 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #13 Del Skrevet 28. februar 2024 Jeg har ringt politiet to ganger, mor og søsteren en gang. Han blir skamfull ja, men truer likevel. Anonymkode: aa7eb...4b8 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 28. februar 2024 #14 Del Skrevet 28. februar 2024 Min eks gjorde også det. Ringte politiet tre ganger. Til slutt tok politet våpnene hans. Etter det ble det stopp på truslene. Han lever mange år etterpå. Bare hersketeknikk. Ikke bit på. Si at han får gjøre som han vil. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #15 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han var utro. Jeg ville prøve å komme over det sammen, men jeg klarer ikke. Han sier han kun lever pga meg. Har vært i dyp depresjon som han og psykolog mener er grunnen til utroskapet. Så han sier han tar livet sitt om han ikke har meg. Vi har to barn. Jeg kan ikke leve med skyld for at han tar livet sitt så her er jeg da… Anonymkode: aa7eb...4b8 De som truer med sånt, er ikke kapable til å gjøre det. Så du skal bare gå med god samvittighet. Anonymkode: 7a896...f75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 29. februar 2024 #16 Del Skrevet 29. februar 2024 Gå. Hans valg om han tar selvmord, men det er sjeldent noen som truer med selvmord mht brudd faktisk gjør det. De bruker det som en ond psykologisk ting for å lenke deg fast. Du må ta ansvar for deg og din lykke. Og ikke minst barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #17 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ringt politiet to ganger, mor og søsteren en gang. Han blir skamfull ja, men truer likevel. Anonymkode: aa7eb...4b8 Trusler, manipulering og et forsøk på å tvinge deg til å bli, selv om det er han som har driti seg ut. Gå!! Det er det beste for alle. Er heller ikke du som har ansvaret for hans liv. Anonymkode: e3d92...b5f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 29. februar 2024 #18 Del Skrevet 29. februar 2024 Bare gå, hvis han ikke ønsker å leve er det hans valg og ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #19 Del Skrevet 29. februar 2024 Loff77 skrev (3 timer siden): Bare gå, hvis han ikke ønsker å leve er det hans valg og ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for Ts skriver jo at de har to barn. Hun vil jo ikke at ungene skal miste pappaen sin. Anonymkode: cc579...7f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 29. februar 2024 #20 Del Skrevet 29. februar 2024 Det er ALDRI ALDRI ALDRI greit å true med å ta livet sin om partner går. Her melder du ifra snarest til psykolog og fastlege! DU SKAL ALDRI LA DEG TRUE TIL Å BLI I ETT FORHOLD. ALDRI!!!!! Han kunne likeså greit banka deg til livstruende tilstand, så alvorlig er det å true med å ta livet sitt som han gjør. Er dette virkelig noe du ønsker at dine barn skal vokse opp og lære? At om man ikke får viljen sin, så er det bare å true med noe ekstremt alvorlig, så får man vilja si? Ville du at dine barn skulle tillat det samme fra sin partner? 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå