AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Altså,tenkte etter å fått 2 tette at jeg skal prøve å sjekke ut finn .no jeg også istedet for å kjøpe alt nytt. Både med tanke på miljø og økonomi. Men jeg blir jo helt matt av hva folk skal ha for brukt tøy! Kattnakken regndress er et godt eksempel.jeg har selv kjøpt disse dressene nye til 599 hele tre ganger.kjøpte når det var salg. På finn.no ligger de samme dressene ute til 799-999! I tillegg velger de medium frakt slik at man betaler totalt ca 140 i frakt med fiks ferdig i tillegg. Å da er det brukt! Fant noen annonser hvor de selges til 500 men da var det feil eller mangler stort sett. Og igjen så er det jo frakt da. Så det er faktisk dyrere å kjøpe brukt da.jeg solgte seg en vinterregndress med ull-lue og votter som hørte til til kr 500. Tror jeg er den eneste😂 Flere som reagerer på dette? Anonymkode: 2ffb3...c8d 20 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Selger alltid våre pent brukte for 500 🙈 får sykt mye henvendelser da 😅 skjønner jo hvorfor nå Anonymkode: 63d28...fba 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selger alltid våre pent brukte for 500 🙈 får sykt mye henvendelser da 😅 skjønner jo hvorfor nå Anonymkode: 63d28...fba Hehe! Slik var det her også.meldingene rant inn noen sekunder etter den var lagt ut.var solgt på under 2 min.Galskap🤭 Men tenker jo at 500 er en fornuftig pris da.men de fleste ligger langt over ja.kan ikke skjønne at folk kjøper til de prisene😵💫 Anonymkode: 2ffb3...c8d 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Ja dette er helt horribelt.. Her jeg bor har en liten klessbutikk tatt inn kattnakken dressene og selger ut hvert år fjorårets modell til 50%. Så her sparer jeg mye med å kjøpe i lokalbutikken Anonymkode: 3c382...ce9 11 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja dette er helt horribelt.. Her jeg bor har en liten klessbutikk tatt inn kattnakken dressene og selger ut hvert år fjorårets modell til 50%. Så her sparer jeg mye med å kjøpe i lokalbutikken Anonymkode: 3c382...ce9 Det er jo kjempelurt da.🙂 Anonymkode: 2ffb3...c8d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Jeg har som deg, ts kjøpt alt nytt. Jeg har forsøkt finn.no men opplever at det er dyrt der. Hvorfor betale nesten like mye for brukt som nytt? Har også opplevd at jeg ikke får bort «hjemmelukta» fra selger i klærne selv etter vask… Kjøpte forøvrig et nytt regnsett fra kattnakken til 500 kr i fjor. På salg, men allikevel billigere enn de fleste på finn.no. Anonymkode: c7107...bc6 12
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Skrevet 28. februar 2024 Hvis man følger litt med kan man få gode kjøp. Jeg har kjøpt 4 Kattnakken dresser på finn. To helårs til 300,- en helårs til 200,- og en vinter til 450,-. Dette tenker jeg er gode kupp. Over 400 for helårs synes jeg er for dyrt. Og over 500 for vinter blir for dyrt etter min mening. Anonymkode: 617cc...80d 2
Fru Uperfekt Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja dette er helt horribelt.. Her jeg bor har en liten klessbutikk tatt inn kattnakken dressene og selger ut hvert år fjorårets modell til 50%. Så her sparer jeg mye med å kjøpe i lokalbutikken Anonymkode: 3c382...ce9 Ikke bare sparer du men du støtter opp om lokalt næringsliv og det skaper ringvirkninger i lokalsamfunnet 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Skrevet 28. februar 2024 Finn har blitt helt på trynet! 2 ganger har jeg sett folk prøve å selge IKEA-greier til mer enn nypris. Samme med noen stoler fra Jysk. Siste året har gjenbruk blitt så poppis at mange ikke lenger er fornøyd med å få solgt ting de ønsker å bli kvitt at de selger det til såvidt lavere enn nypris. Det gidder jeg ikke, ass. Heldigvis fortsatt noen anstendige mennesker der ute, men ikke like mange som før. Selv selger jeg som regel til en symbolsk sum eller gir bort. Anonymkode: f8387...617 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #10 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvis man følger litt med kan man få gode kjøp. Jeg har kjøpt 4 Kattnakken dresser på finn. To helårs til 300,- en helårs til 200,- og en vinter til 450,-. Dette tenker jeg er gode kupp. Over 400 for helårs synes jeg er for dyrt. Og over 500 for vinter blir for dyrt etter min mening. Anonymkode: 617cc...80d Halv pris er da ikkr dyrt Anonymkode: a451a...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Skrevet 28. februar 2024 Helt sykt. Det er da virkelig ikke noe spesielt med Kattnakken. 🤷🏻♀️ Jeg ga bort våre sett til familie og Frelsesarmeen, jeg… Anonymkode: af242...139 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #12 Skrevet 29. februar 2024 De setter vel prisen til det folk er villig til å betale. Hvis ikke får de ikke solgt og må sette ned prisen. Ingen er forpliktet til å prise lavt bare fordi noen mener at de burde det. Anonymkode: 50d9f...1cb 9
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #13 Skrevet 29. februar 2024 Husk å ha på varsel, de beste kuppene går først Anonymkode: d7ddc...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #14 Skrevet 29. februar 2024 Jeg har for 2.gang lagt ut yttertøy for salg i finn nå. Pent brukt og til en ganske billig penge, kjente merker, absolutt ingen respons. Så billig betyr ikke alltid at responsen er stor.. Anonymkode: bc48b...b05
Rucula Skrevet 29. februar 2024 #15 Skrevet 29. februar 2024 Jeg kjøper nytt og selger til under halvpris 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #16 Skrevet 29. februar 2024 Jeg merker meg det samme på Tise, en del unge selger f.eks klør med hull til omtrent fullpris, og siden de får solgt, så vil jeg tro det er andre ganske unge og naive som kjøper. Jeg selger alltid brukt til halv pris. Tenker det er fear. Anonymkode: 4956c...825 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #17 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Altså,tenkte etter å fått 2 tette at jeg skal prøve å sjekke ut finn .no jeg også istedet for å kjøpe alt nytt. Både med tanke på miljø og økonomi. Men jeg blir jo helt matt av hva folk skal ha for brukt tøy! Kattnakken regndress er et godt eksempel.jeg har selv kjøpt disse dressene nye til 599 hele tre ganger.kjøpte når det var salg. På finn.no ligger de samme dressene ute til 799-999! I tillegg velger de medium frakt slik at man betaler totalt ca 140 i frakt med fiks ferdig i tillegg. Å da er det brukt! Fant noen annonser hvor de selges til 500 men da var det feil eller mangler stort sett. Og igjen så er det jo frakt da. Så det er faktisk dyrere å kjøpe brukt da.jeg solgte seg en vinterregndress med ull-lue og votter som hørte til til kr 500. Tror jeg er den eneste😂 Flere som reagerer på dette? Anonymkode: 2ffb3...c8d Ja de ødelegger brukt markedet. Helt håpløst. Når mine var små, så handlet jeg mye fra finn.no. spesielt iht dyre ting jeg ikke hadde råd til. Som tlf, ski, skisko osv. Da solgte jeg til ca samme pris jeg betalte. Og da hadde vi det vi trengte . Det begynner å bli noen år siden jeg har kjøpt noe der. Men sjekker fortsatt finn.no før jeg kjøper nytt. Og dessverre lønner det seg å kjøpe nytt. Anonymkode: de47f...a84 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #18 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De setter vel prisen til det folk er villig til å betale. Hvis ikke får de ikke solgt og må sette ned prisen. Ingen er forpliktet til å prise lavt bare fordi noen mener at de burde det. Anonymkode: 50d9f...1cb Nei de gjør jo ikke det. Har sett det ligger ute lenge. Anonymkode: de47f...a84 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #19 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei de gjør jo ikke det. Har sett det ligger ute lenge. Anonymkode: de47f...a84 I så fall er det deres problem, hvorfor skal det plage andre? Anonymkode: 50d9f...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #20 Skrevet 29. februar 2024 Folk har lov til å sette akkurat den prisen de vil på finn. Hvis de ikke får solgt er det deres problem, ikke ditt. Ingen er forpliktet til å kjøpe noe på finn. Er du misfornøyd med prisen velger du en annen selger, enkelt og greit. Anonymkode: 3bbe3...485 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå