AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Etter operasjonen innser jeg hvor små de er. Har tatt veldig lite i og hadde nesten ikke noe i utgangspunkt! vurderer å gå opp i størrelse. Men veldig usikker på om jeg skal 2-3 størrelser opp eller bare noe større! Noen som har vært i samme situasjon? Hva valgte du og hvorfor? Anonymkode: c2dc3...ea6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Hæ? Hva slags operasjon er det du har hatt? Brystreduksjon? Og nå angrer du? Anonymkode: ba8b9...38d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Les en gang til😊 Anonymkode: c2dc3...ea6
enhjørningfis Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter operasjonen innser jeg hvor små de er. Har tatt veldig lite i og hadde nesten ikke noe i utgangspunkt! vurderer å gå opp i størrelse. Men veldig usikker på om jeg skal 2-3 størrelser opp eller bare noe større! Noen som har vært i samme situasjon? Hva valgte du og hvorfor? Anonymkode: c2dc3...ea6 Hadde du ikke konsultasjon før, der du fikk prøve deg litt frem med forskjellige str? Var det plass til mer? Kirurgen min sa at det kanskje ikke var plass til det jeg ønsket, så det kunne være de måtte ta mindre når de holdt på. Men det gjorde de ikke, har 350 cc i hver.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 enhjørningfis skrev (2 minutter siden): Hadde du ikke konsultasjon før, der du fikk prøve deg litt frem med forskjellige str? Var det plass til mer? Kirurgen min sa at det kanskje ikke var plass til det jeg ønsket, så det kunne være de måtte ta mindre når de holdt på. Men det gjorde de ikke, har 350 cc i hver. Jo, han mente at det passet meg med så lite. Men det ble virkelig smått! er du fornøyd? Åssen kjenner du det i ryggen? Anonymkode: c2dc3...ea6
enhjørningfis Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, han mente at det passet meg med så lite. Men det ble virkelig smått! er du fornøyd? Åssen kjenner du det i ryggen? Anonymkode: c2dc3...ea6 Men det er du som skal bli fornøyd. Ikke kirurgen som skal syntes at det passer 😊 Jeg kunne hatt ett hakk større tenker jeg enkelte dager, men jeg er stort settveldig fornøyd 😊 (er gjerne pms dagene jeg er misfornøyd, men da er jeg jo misfornøyd med alt med meg selv🤷🏽♀️) gikk fra en aa til en c/d, har ingen problemer med ryggen pga de 😊 de er også mer passende til min kroppsform enn mine naturlige var, og får aldri spm om de er fake 😊
Rhodiola Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Tråden er ryddet for avsporing, persondebatt og svar til slettet innlegg. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå