catlover99 Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Hei Jeg hadde eggløsning for ca 5-7 dager siden og hadde samleie jevnt forrige uke. I ettermiddag når jeg tørket meg kom det et lyst rosa slim på papiret. Dette skjedde også i kveld før jeg la meg. Det er ingenting i trusa, eller om jeg tørker lett. Må studere for å se det. I tillegg har jeg noen kramper/murringer nedentil, sammenlignet med mens smerter er det kanskje en halvparten i smerteskala. Hva tror dere? Har dere erfaring med festeblødning og lette smerter nedentil?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 Ja, sånn var min festeblødning Anonymkode: 36211...5fc
Sofakona Skrevet 29. februar 2024 #3 Skrevet 29. februar 2024 5-6 er nok litt tidlige for fest blødning. Men er du 100 prosent sikker på eggløsning dagen?
catlover99 Skrevet 29. februar 2024 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2024 Sofakona skrev (4 timer siden): 5-6 er nok litt tidlige for fest blødning. Men er du 100 prosent sikker på eggløsning dagen? Nei er ikke 100% sikker men har hatt samme syklus lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå