AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Har endel figurer, biler, dokker og bøker som er pent brukt etter barna. Kan jeg levere dem hos barnehagen eller er det bare rart?😅 dere som jobber i barnehage, opplever dere dette? Anonymkode: 08547...56b
smurfebuss Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Vi tar imot. 😊 Særlig bøker, puslespill og småbiler. Sjansen er stor for at en barnehage har en del dukker, klosser, duplo etc, men hør om de er interesserte. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Min bhg tar ihvertfall i mot 😊 Også ekstra tøy. Anonymkode: 921b9...376 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har endel figurer, biler, dokker og bøker som er pent brukt etter barna. Kan jeg levere dem hos barnehagen eller er det bare rart?😅 dere som jobber i barnehage, opplever dere dette? Anonymkode: 08547...56b Hva med å ringe til den aktuelle barnehagen og spørre? Godt mulig at dette varierer en del fra barnehage til barnehage? 😀 Anonymkode: 797a7...d24 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Vi hadde tatt imot! Klær som kan brukes til skift også. Anonymkode: 5cbfe...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Ja, så lenge det er lett å rengjøre. Vi tar for eksempel ikke imot kosedyr eller veldig billig tynn plast som går i stykker. Tar heller ikke imot leker som bidrar til kjøpepress, som Paw Patrol ol. Anonymkode: 6c280...c91 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #7 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, så lenge det er lett å rengjøre. Vi tar for eksempel ikke imot kosedyr eller veldig billig tynn plast som går i stykker. Tar heller ikke imot leker som bidrar til kjøpepress, som Paw Patrol ol. Anonymkode: 6c280...c91 Oi, tenkte ikke på kjøpepress, kan godt hende det er noen figurer i boksen som ikke er innafor men da får jeg si at de må ta seg friheten til å kaste dem😊 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min bhg tar ihvertfall i mot 😊 Også ekstra tøy. Anonymkode: 921b9...376 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi hadde tatt imot! Klær som kan brukes til skift også. Anonymkode: 5cbfe...ab8 Tøy tenkte jeg ikke på, da skal jeg høre om de vil ha en pose med klær for å bruke som låneklær/skift også😊 i barnehagen vår er det alltid fullt i «gjenglemte klær»-boksen så jeg tenkte at de hadde nok, da jeg tror de bruker klær som ikke hentes som låneklær men det kan kanskje aldri bli nok😂 Anonymkode: 08547...56b
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #8 Skrevet 29. februar 2024 Vi tar imot, innen rimelighetens grenser. Ingen bamser eller plast som går fort i stykker. Anonymkode: 585b6...c26
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #9 Skrevet 29. februar 2024 Du må nesten spør den aktuelle barnehagen om det er noe de trenger eller ønsker å ta imot. Anonymkode: 26f2e...42a
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #10 Skrevet 29. februar 2024 Kanskje du kan ta bilder av tingene og sende mail til styrer eller pedleder og spørre? Det kan godt hende de vil ha (tror barnehagen her har litt leker de har arvet fra barna) men tenker og at barnehagen ikke skal måtte ta jobben med å kaste det som ikke funker, så du kan jo be dem legge det de ikke vil ha tilbake på barnets plass eller noe så tar du det med hjem igjen Anonymkode: 5ea55...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå