AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Følte dette spørsmålet var verdt en egen tråd siden den andre tråden diskuteres bredt i ulike retninger. Hvis du som kvinne ikke lenger ønsket sex med mannen din av ulike årsaker, men fortsatt ønsket å være sammen. Kunne du akseptert at mannen din hadde sex med noen andre? Anonymkode: adcc2...076 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Nope. Det er kanskje ikke logisk, men slik er det. Anonymkode: b048a...249 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nope. Det er kanskje ikke logisk, men slik er det. Anonymkode: b048a...249 Samme her. Men ser ikke for meg hvilken situasjon det skulle vært aktuelt i da. Anonymkode: 36029...6c9 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Ja, det kunne jeg akseptert, men da måtte han akseptert at jeg hadde ligget med andre også. Har et lite ønske på at dette skal bli foreslått, men det skjer nok ikke. Anonymkode: 250b3...5e4 6
Forvirret23 Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Nei, da får vi heller gå fra hverandre 4
SexBOMBo Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Hvis han bringer inn veldig mye penger, hvis ikke er det jo bare å avslutte forholdet 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det kunne jeg akseptert, men da måtte han akseptert at jeg hadde ligget med andre også. Har et lite ønske på at dette skal bli foreslått, men det skjer nok ikke. Anonymkode: 250b3...5e4 Hvis du er i et forhold uten sex og ikke vil ligge med mannen din, men med andre, så høres det jo ut som det logiske er å gjøre det slutt? Nå snakker jeg mer om et forhold hvor kvinnen ikke ønsker sex av ulike årsaker, mens mannen ønsker og ikke får det. Anonymkode: adcc2...076 14 1
svartkatt Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 Jeg kan ikke forestille meg å være sammen med en jeg ikke vil ha sex med. Hadde gjort det slutt i så fall. 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Skrevet 28. februar 2024 De som nekter partneren sex bør la den andre parten ha sex med andre, hvis ikke fortjener de utroskap rett og slett. Det er toppen av egoisme på ene siden ikke ville ha sex med partneren men samtidig nekte de å ha sex med andre. Anonymkode: 0434b...15a 14 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #10 Skrevet 28. februar 2024 Jeg er glad i sex, så om jeg ikke lenger ønsket sex med min mann ville noe ha gått veldig galt mellom oss. Så nei, da hadde jeg gått fra ham. Anonymkode: c01d1...4b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Skrevet 28. februar 2024 Hvis jeg fortsatt elsket ham; selvfølgelig ikke, det ville stride mot helt grunnleggende menneskelige instinkter. Hvis jeg ikke lenger elsket ham, men ønsket å fortsatt være sammen av bekvemmelighetsgrunner, hadde det ikke spilt så stor rolle. Anonymkode: 89942...64d 4 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #12 Skrevet 28. februar 2024 Ja jeg foreslo dette for samboeren min slik at jeg slipper å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke gidder å ha sex med han. Dessverre takket han nei til det da han tydeligvis lever i håpet om at jeg skal få lyst på han igjen. Anonymkode: 9817f...441 1 1
lillesnillelilla Skrevet 29. februar 2024 #13 Skrevet 29. februar 2024 Ja, så lenge jeg elsket ham og var sikker på at han elsket meg - og at jeg fikk dekket mitt behov for nærhet (som for eksempel ved å sitte i armkroken). Dessuten så hadde jeg ønsket at han hadde truffet samme hver gang med tanke på sykdommer. 3 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 29. februar 2024 #14 Skrevet 29. februar 2024 Selvsagt. Her bør en hver kvinne svare ja. Klarer du på en eller annen måte ikke å tilfredsstille mannen sine seksuelle behov, må han selvsagt få utløp for disse på andre arenaer. Selv om dere her masse sex, så det være greit å utvide horisonten av og til. Hvis du som kvinne ikke liker oralsex eller analsex, må han selvsagt fø lov til å få dette hos andre kvinner. Det betyr jo ikke at han ikke elsker deg. Man må få slutt på disse tabuene. Dette med st sex hører forholdet til og bla bla. Sex og kjærlighet har ikke noe med hverandre å gjøre. Man kan elske en person uten å ville ha sex. Og man kan ha hemningsløs grisete sex med noen uten at det er kjærlige følelser involvert.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #15 Skrevet 29. februar 2024 Jeg har slitt med sexlyst et par år pga en kronisk smertetilstand i underlivet. Har sagt til mannen min at han kan ligge med andre, men han vil ikke. Anonymkode: 1c13e...61d 4
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #16 Skrevet 29. februar 2024 Sølvi Normalbakken skrev (12 minutter siden): Selvsagt. Her bør en hver kvinne svare ja. Klarer du på en eller annen måte ikke å tilfredsstille mannen sine seksuelle behov, må han selvsagt få utløp for disse på andre arenaer. Selv om dere her masse sex, så det være greit å utvide horisonten av og til. Hvis du som kvinne ikke liker oralsex eller analsex, må han selvsagt fø lov til å få dette hos andre kvinner. Det betyr jo ikke at han ikke elsker deg. Man må få slutt på disse tabuene. Dette med st sex hører forholdet til og bla bla. Sex og kjærlighet har ikke noe med hverandre å gjøre. Man kan elske en person uten å ville ha sex. Og man kan ha hemningsløs grisete sex med noen uten at det er kjærlige følelser involvert. Og det samme gjelder kvinner, ikke sant? Hvis mannen ikke vil ha sex med kona, må hun få lov til å ha sex med andre. Nekter han å slikke henne eller blir tatt av henne med strap-on, må hun få lov til å leve dette ut med andre? Anonymkode: ce2c7...145 10 3
Sølvi Normalbakken Skrevet 29. februar 2024 #17 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og det samme gjelder kvinner, ikke sant? Hvis mannen ikke vil ha sex med kona, må hun få lov til å ha sex med andre. Nekter han å slikke henne eller blir tatt av henne med strap-on, må hun få lov til å leve dette ut med andre? Anonymkode: ce2c7...145 Selvsagt gjelder det begge veier. Poenget er at alle må få lov til å dekke sine fetisher. Enten hjemme eller ute.
Litamy Skrevet 29. februar 2024 #18 Skrevet 29. februar 2024 Sølvi Normalbakken skrev (12 minutter siden): Selvsagt. Her bør en hver kvinne svare ja. Klarer du på en eller annen måte ikke å tilfredsstille mannen sine seksuelle behov, må han selvsagt få utløp for disse på andre arenaer. Selv om dere her masse sex, så det være greit å utvide horisonten av og til. Hvis du som kvinne ikke liker oralsex eller analsex, må han selvsagt fø lov til å få dette hos andre kvinner. Det betyr jo ikke at han ikke elsker deg. Man må få slutt på disse tabuene. Dette med st sex hører forholdet til og bla bla. Sex og kjærlighet har ikke noe med hverandre å gjøre. Man kan elske en person uten å ville ha sex. Og man kan ha hemningsløs grisete sex med noen uten at det er kjærlige følelser involvert. La nå hver en kvinne få mene akkurat det hun vil. Vi gjør og føler som vi vil. Kjærlighet og sex er for meg noe helt annet enn sex uten kjærlighet. Det kan ikke måles opp mot hverandre. 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #19 Skrevet 29. februar 2024 Sølvi Normalbakken skrev (12 minutter siden): Selvsagt gjelder det begge veier. Poenget er at alle må få lov til å dekke sine fetisher. Enten hjemme eller ute. Det er ikke slik at man absolutt må få dekket alle sine lyster. Det er helt normalt å ikke kunne få/ få gjøre alt man vil på mange områder i livet. Ingen tar skade av det. Anonymkode: ae40a...84f 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #20 Skrevet 29. februar 2024 Den dagen jeg ikke vil ha sex med ham mer, er nok forholdet over. Anonymkode: ae40a...84f 4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå