Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Nå har det vært så mange skråblikk mot andre her inne, at nå tror jeg det er på tide å være litt selvkritisk Noe av det jeg kan prestere er : Nekte datteren min snop i ukedagene, Hun må da skjønne ar det går ut over tennene hennes, og at sukker er usunt !!!? Når hun har lagt seg gafler jeg innpå med snop og chips.. Når noen er syke er jeg formanene. De må jo forstå at de må gå til legen? Selv går jeg ytterst sjelden til legen... Når noen slanker seg og ikke får det til er jeg der igjen..."om du beveger deg litt mer og kutter ned på sukker og fett bla bla bla.. Gjør jeg det? NEI.
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Jeg er litt sånn som deg jeg - har alltid løsningene på andres problemer. Liten sier det er typisk skytter og være så bedrevitende.... javel da...
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Hehe, bra dere er klar over det i det minste da.
Carrot Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 (endret) I min plan for å bli et bedre menneske gav jeg meg selv et løfte jeg til nå har klart å holde ; Vær sikker på at du ikke stiller andre krav til de rundt deg enn du selv kunne oppfylle hvis situasjonen var snudd.... Videre er ikke det å sette grenser for ungenes sukkerinntak for så å innta mengder så ille alt mens det skjer uten at ungene vet det - etter at de sover osv... Men om du er av typen som sier til ungene at man skal overholde loven for så å si forbarket politi som tar meg fordi jeg kjører litt for fort men ikke gjør de viktige tingene når man selv blir tatt stiller man seg nok mer til hogg tror jeg - det er viktig å vite hvor grensen går mellom å være en velmenende person og en tufs.. Endret 3. februar 2006 av Carrot
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Joo, jeg tror jeg vet best for andre - men jeg vet ofte ikke best for min egen del Alle er litt sånn tror nå jeg da... Det er nesten värre med de som alltid forstår og aldri setter krav. Alltid liksom ser *bekymret* på deg og sier: Uff, nei - jeg forstår deg så godt jeg - vet ikke hva du skal gjöre.. I blandt så behöver man en lögn og en bedreviter Alle er litt sånn tror nå jeg da Endrer selvfölgelig denne til: "Ganske mange .. blabla" Endret 3. februar 2006 av ¤Humlen¤
Nita Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Denne kan jo trekkes enda lenger......når jeg fortalte sønnen min at han ikke måtte begynne å røyke sa han: "jammen du gjør jo det"......eh .....vel da sa jeg alltid: "selv om jeg er en idiot, behøver jo ikke du være det"..... Tiden har gått, og jeg har heldigvis blitt mer fornuftig, sluttet å røyke også P.S. Sønnen begynte aldri
monikabrx Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Det man ikke vet har man ikke vondt av Ihvertfall i dette tillfellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå