AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Del Skrevet 28. februar Innafor å gå tur med hunden i pysjamasbukse? Anonymkode: bb4aa...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 28. februar #2 Del Skrevet 28. februar Jaja. Jeg gjør det støtt. I all slags vær 😅 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 28. februar #3 Del Skrevet 28. februar Ja, er mange som gjør det forbi vårt hus og jeg gjør det selv når det bare er snakk om en liten runde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 28. februar #4 Del Skrevet 28. februar Folk går med bukser som ser ut som pysjamas overalt ellers. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 28. februar #5 Del Skrevet 28. februar Tja. Tenker lufting utenfor døren er greit. Skal du lenger avgårde er det greit å dra på seg litt mer… men jeg har labbet langt avgårde i pysj og tøfler for jeg skulle bare kjapt ut men så var det så deilig at vi fikk bittelitt lenger, og litt til og ennå litt til 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 28. februar #6 Del Skrevet 28. februar Du må vel nesten spørre hunden om den vil gå på tur med pysjbukse? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #7 Del Skrevet 28. februar Lizard skrev (4 minutter siden): Du må vel nesten spørre hunden om den vil gå på tur med pysjbukse? Det er jeg som har på pysjamasbukse. Anonymkode: bb4aa...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 28. februar #8 Del Skrevet 28. februar Bryr meg ikke om hva slags bukser folk bruker på luftetur 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #9 Del Skrevet 28. februar Ja! Ser folk på bybanen i Bergen med pysjamasbukser, så klart jeg kan gå i nabolaget med samme klær! Og - jeg synes det er helt greit at folk på bybanen i Bergen går i pysj, elsker at folk tar egne avgjørelser! Anonymkode: 9b17e...6b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #10 Del Skrevet 28. februar Tror ikke hunden bryr seg.. Anonymkode: 1de27...e90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #11 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke hunden bryr seg.. Anonymkode: 1de27...e90 Tenker ikke på hunden Men hva folk tenker. Anonymkode: bb4aa...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 28. februar #12 Del Skrevet 28. februar Eneste kravet til bekledning her til lands er at man ikke blotter seg, så ja, man kan gå på tur i pysjamasbukse 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #13 Del Skrevet 28. februar Er det en greie? Jeg går på butikken i pysjamasbukse, og ungdommene går på skolen i pysjamasbukse. Anonymkode: c7a1a...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #14 Del Skrevet 28. februar Bondenisse skrev (51 minutter siden): Tja. Tenker lufting utenfor døren er greit. Skal du lenger avgårde er det greit å dra på seg litt mer… men jeg har labbet langt avgårde i pysj og tøfler for jeg skulle bare kjapt ut men så var det så deilig at vi fikk bittelitt lenger, og litt til og ennå litt til 😂 Grensa mi er ikke lenger enn ned ril hovedveien, hvilket faktisk blir en ganske bra tur, i pysj bukse, av og til Adidas badesandaler og den jakka jeg får tak i over det, noen ganger paraply og. Rart ikke termen crazy doglady er oppe og går 😂 Anonymkode: ac304...b3c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #15 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Tenker ikke på hunden Men hva folk tenker. Anonymkode: bb4aa...843 Drit i hva andre tenker! Anonymkode: f51c2...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. februar #16 Del Skrevet 28. februar Jeg går ofte i pysjbukse når jeg triller tur med babyen min på hennes første soverunde. Bare digg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spade Skrevet 28. februar #17 Del Skrevet 28. februar Iiiik burde være ulovlig!!!! Æææh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 28. februar #18 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Grensa mi er ikke lenger enn ned ril hovedveien, hvilket faktisk blir en ganske bra tur, i pysj bukse, av og til Adidas badesandaler og den jakka jeg får tak i over det, noen ganger paraply og. Rart ikke termen crazy doglady er oppe og går 😂 Anonymkode: ac304...b3c Haha. Min er parkeringsplassen. Meb utvider seg til ned gata, ned neste gate, ned til hovedvegen og så bare skjer det noe. Var på mitt beste med tre hunder, 1,5 time hjemmefra, hadde gått over fjellet og havna midt i turistkaoset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 28. februar #19 Del Skrevet 28. februar Bondenisse skrev (Akkurat nå): Haha. Min er parkeringsplassen. Meb utvider seg til ned gata, ned neste gate, ned til hovedvegen og så bare skjer det noe. Var på mitt beste med tre hunder, 1,5 time hjemmefra, hadde gått over fjellet og havna midt i turistkaoset Så ja. Definitivt crazy dog lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #20 Del Skrevet 28. februar Bondenisse skrev (1 time siden): Tja. Tenker lufting utenfor døren er greit. Skal du lenger avgårde er det greit å dra på seg litt mer… men jeg har labbet langt avgårde i pysj og tøfler for jeg skulle bare kjapt ut men så var det så deilig at vi fikk bittelitt lenger, og litt til og ennå litt til 😂 Hvorfor? Så andre ikke tar seg nær av å se en pysjbukse i offentligheten? Anonymkode: 1a32d...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå