AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Del Skrevet 28. februar Jeg la til en kollega på Facebook. Har jobbet sammen en stund så vi kjenner hverandre nå. Ser han har flere kollegaer på Facebook. Han godtok ikke meg. Og dagen etter ville han snakke med meg. Han sa at fint om jeg ikke gjør sånn igjen for sånn gjør man ikke, og vi snakker ikke mer om det. Jeg føler jeg har dummet meg skikkelig ut, men samtidig skjønner jeg ikke at han reagerte sånn, for han kunne jo bare latt det ligge for jeg var egentlig ferdig med det, men når han tok det opp følte jeg at jeg hadde gjort . Jeg respekterer jo at han ikke ville ha meg på Facebook. Og det er ikke snakk om forelskelse eller noe sånt. Så hvorfor denne reaksjonen? Jeg spør han nok ikke om det da han sa vi ikke snakker mer om det. Mulig han misliker meg… Har jeg dummet meg ut? Anonymkode: d6836...177 1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Del Skrevet 28. februar Følte at jeg hadde gjort noe veldig galt skulle det stå midt i innlegget. Anonymkode: d6836...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. februar Populært innlegg #3 Del Skrevet 28. februar Det virker bare rart. Fra hans side. Det er da helt normalt! Anonymkode: c4a06...fb2 64 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Anononyma Skrevet 28. februar Populært innlegg #4 Del Skrevet 28. februar Merkelig overreaksjon fra hans side. Bare la det ligge, du har ikke dummet deg ut! 37 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Del Skrevet 28. februar Sært, kanskje han har en sjalu kone? For min del hadde jeg lenge ikke kolleger på facebook, men noen begynte å legge meg til. Legger sjelden noen til selv, men hvis jeg gjør så sjekker jeg først om de har andre kolleger der. Noen vil ikke det, selv om han du prøvde å legge til overreagerte en smule. Selv legger jeg grensen ved sjefer, også de gode, vil ikke ha sjefer på fb. Anonymkode: b10b1...35d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 28. februar #6 Del Skrevet 28. februar Nei, det høres ut som en overreaksjon fra kollegaen din. Ikke tenkt noe mer over det. Det er ikke du som har gjort en feil her. 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 28. februar #7 Del Skrevet 28. februar Synes han dummet seg ut. På vår arbeidsplass er det mange som er facebookvenner. 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #8 Del Skrevet 28. februar Rar måte å ta det opp med deg. Jeg ville bare ignorert forespørselen din og sagt at jeg ikke har kolleger på Facebook og derfor takket nei. Hadde ikke vært et problem at du la meg til. Anonymkode: 65d53...f7f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 28. februar #9 Del Skrevet 28. februar Overreaksjon fra hans side tenker jeg også. Kan bare avvise og trenger ikke si noe, men om en vil kan en si en ikke ønsker å ha kolleger, eller her mange/flere kolleger på Facebook. Null stress med det. Prøv å legg det til side. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #10 Del Skrevet 28. februar OMG - ikke ofre dette en tanke mer! Totalt unormal oppførsel fra hans side! Du har ikke gjort noe som helst feil! Anonymkode: 1d1cb...2fd 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #11 Del Skrevet 28. februar Veldig rart, av han ja. Anonymkode: c21b7...508 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 28. februar #12 Del Skrevet 28. februar Han har dummet seg ut, han kunne jo bare avvist. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #13 Del Skrevet 28. februar Høres tøvete ut om det ikke er noe vondt blod fra før, dere har søkt samme stilling eller lignende. Vet at både enkelte på gulvet og ledere ikke legger til sjefer på Facebook eller andre SoMe men da bør man klare å si i fra mer elegant. Anonymkode: a3a66...712 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #14 Del Skrevet 28. februar For en merkelig person Anonymkode: be962...5eb 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #15 Del Skrevet 28. februar Så merkelig av han! For en idiot. Er jo han som driter seg ut med å overreagere på den måten.. Anonymkode: 0db80...06f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #16 Del Skrevet 28. februar Det var en spesiell reaksjon fra hans side, spesielt når han allerede har kolleger på vennelista fra før. Du dummet deg i hvert fall ikke ut. Anonymkode: c21ba...1b2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #17 Del Skrevet 28. februar Han overreagerer jo fullstendig og lager drama av noe som er helt vanlig, nemlig å sende en venneforespørsel på Facebook. Ikke tenk mer på det, du har gjort noe alminnelig, mens han har reagert fullstendig unormalt. Anonymkode: 90842...109 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. februar #18 Del Skrevet 28. februar Tenker det var kollegaen som dummet seg ut, med den overreaksjonen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #19 Del Skrevet 28. februar For en merkelig kollega! Spesielt om han har andre kollegaer som venner og dere har en god tone på jobb. sjefen min la meg til på facebook en gang. Jeg overså bare forespørselen en stund før jeg slettet den, fordi jeg ville ikke ha henne som facebookvenn fordi jeg synes hun er en ubehagelig person, og ville ikke hun skulle overvåke meg på facebook. Da begynte hun å sende meldinger på messenger om jeg ikke hadde sett den og hvorfor jeg ikke la den til. Sa jeg ville skille jobb og privat. Det ville hun også, men hun ville gjerne være venner på facebook. vi møttes aldri på jobb, så var ikke venner på jobb og møttes aldri privat. Det var kjempe ubehagelig og jeg synes hun satte meg i en ubehagelig situasjon. Anonymkode: 71568...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 28. februar #20 Del Skrevet 28. februar For ein rar kollega du har😂 men ærlig talt, syns nesten det var litt nedlatende av han å sei det på den måten. Om han er manipulerende ellers? Om han kanskje likar å få folk til å føle seg dumme? Men om det ikkje er slik ellers så kan det jo være han berre formulerte seg veldig dårlig denne gongen, evt at det er ein annan teit grunn som han ikkje vil snakke om. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå