AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Er i et forhold, som går inn i sjette året. Vi bor ikke sammen, men vi er sammen stort sett hver dag. men, han ringer meg fire-fem ganger om dagen! Ikke fordi han vil noe, men for å fortelle meg hva han skal. Ringer fra bilen for å si han skal på jobb eller han har gjort det og det. Han spør gjerne om det er noe jeg trenger fra butikken eller noe, men jeg blir gal av all denne ringingen! Det handler ikke om at han skal sjekke hva jeg gjør fordi han er mistenksom, men for å oppdatere meg om dagen. Send sms, tenker jeg! hvordan kan jeg si dette på en fin måte? Jeg holder på å bli tullerusk. Anonymkode: f85f4...cb4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 For en merkelig ting å gjøre Anonymkode: 8c271...0df 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er i et forhold, som går inn i sjette året. Vi bor ikke sammen, men vi er sammen stort sett hver dag. men, han ringer meg fire-fem ganger om dagen! Ikke fordi han vil noe, men for å fortelle meg hva han skal. Ringer fra bilen for å si han skal på jobb eller han har gjort det og det. Han spør gjerne om det er noe jeg trenger fra butikken eller noe, men jeg blir gal av all denne ringingen! Det handler ikke om at han skal sjekke hva jeg gjør fordi han er mistenksom, men for å oppdatere meg om dagen. Send sms, tenker jeg! hvordan kan jeg si dette på en fin måte? Jeg holder på å bli tullerusk. Anonymkode: f85f4...cb4 Kanskje han er ensom? Anonymkode: 83a75...2d9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Er det ikke bare å sundet rett ut? Si at du syns han ringer for mye, at du foretrekker sms istedenfor. Når dere har vært ilag i 6 år, så må han tåle å høre det. Hadde blitt gal for 5 år og 11 mnd siden jeg 😂 Anonymkode: 11d8d...1a3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Si det rett ut ** skulle det stå Anonymkode: 11d8d...1a3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Dere har vært sammen i 6 år. Hvis du ikke kan fortelle han at du syns det er irriterende uten at det er noe problem, så har dere store kommunikasjons problemer. Burde jo være null stress og bare si det rett ut når man har vært kjærester i 6år.. Anonymkode: cc28e...01a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå