Gå til innhold

Føler meg som verdens heldigste jente. Kan det stemme ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt ordner seg alltid for meg. Sånn seriøst. Ikke noe jeg skriver for å tiltrekke meg noe eller manifestere. Men jeg har hatt enorm flaks i hele livet. Det har mange kommentert. Jeg får stort sett som jeg vil også. Drømmebilen, mannen, huset, jobben osv. uten å anstrenge meg. Utseende og helsa var jeg heldig med også. 

Er vi flere ? 

Anonymkode: af6c2...68e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper jeg også når jeg kommer i 80-årene kan sitte å se tilbake på livets gang å være så fornøyd. For jeg regner med du er der i prosessen og at du ikke er en naiv 25-åring som ikke har kommer lenger enn til kapittel 3 i livet.

Anonymkode: f11dd...cda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det ikke for alle. Du er ekstremt heldig så vær takknemlig, men det er viktig å huske på at alle kan komme dit du er. Det du har lært er tiltrekningsloven og kommet langt i deg selv :D

Jeg er ikke så heldig og ting ordner seg sjeldent for meg, men dette om det ordner seg eller ikke kan ha noe med sitatet "det ordner seg alltid for snille gutter (eller piker)" som stemmer. Du er antakeligvis en av de snille. 

Jeg sliter med å få noe til å ordne seg for meg og det går vanligvis lang tid før jeg får til noe (om det i det hele tatt skjer noe, som det sjeldent har visst seg stemme frem til noe). Jeg har verken, hus, mann eller jobb eller bil. Har ingen drømmer realisert og har langt i fra utseende i behold. Eneste jeg har er god helse og det er jeg takknemlig for. Lykke er ikke for alltid. Ta vare på den.

Anonymkode: 325b1...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenker jeg, men så er jeg bare tidlig i 30 årene 😅 så mye kan endres 

Anonymkode: 1f16d...4c9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg håper jeg også når jeg kommer i 80-årene kan sitte å se tilbake på livets gang å være så fornøyd. For jeg regner med du er der i prosessen og at du ikke er en naiv 25-åring som ikke har kommer lenger enn til kapittel 3 i livet.

Anonymkode: f11dd...cda

Jeg er i slutten av 40-årene og alltid vært heldig 🥰 Håper å være det i 80-årene også 

Anonymkode: af6c2...68e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnelsen av 40- åra. Flott mann, to fine gutter og ei fin jente, fint hus og alt det der. Drømmejobben, virkelig! Men, lever et helt nøktern liv, gjennomsnittlig inntekt og det der, men ekstremt takknemlig over Hvir lett livet mitt har vært 

Anonymkode: 6736e...29e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke her iallefall. 🤪

Ordner seg egentlig bestandig for meg også, men det må mye stress og innsats til for dette. Føler ofte at jeg har hoppet fra utfordring til utfordring i livet, og aldri får pause fra slikt som krever mye bekymring og mye innsats. 

Jeg er heldigvis utstyrt med stahet, pågangsmot og evne til å takle mye, men dette har innimellom også vaklet de siste årene av at det faen meg aldri tar slutt. Hver gang jeg har overvunnet en utfordring popper neste opp. Så neste og neste, i år etter år. 

Hender jeg tuller med at jeg enten må ha gjort noe galt i mitt forrige liv, eller jeg testes virkelig hardt ut for å se om jeg fortjener neste nivå av... noe. 😆

Har heldigvis også mye å glede meg over, men sliten nå, og mitt største ønske er et rolig liv uten store utfordringer som må håndteres til enhver tid. Bare for å få en ny når jeg har klart å få ordnet ting. 🙄

I årevis trodde jeg på det, at bare jeg får dette unna, sååå vil jeg få et rolig liv. Mistet litt troen på det nå, for virker rett å slett som det at dette er min skjebne. Det er bare å stå på! 😜

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...