Gå til innhold

Hvor mange likes får dere på Tinder damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt Tinder i to uker nå og lurer på hvor mange likes dere får på Tinder? Jeg er en normal dame på 45, har mange bilder både i helfigur og av ansiktet mitt. Og jeg har bio og beskrivelser av meg og interessene mine. Men jeg får nesten ingen likes… 

Anonymkode: e8ba7...45e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var på tinder, var jeg 16 år yngre enn deg, da fikk jeg fort 1000 likes innen et par timer. Tipper "markedet" på tinder kanskje er litt vanskeligere etterhvert som man blir mer voksen. 

Anonymkode: a1c7a...554

Skrevet

Trodde alle damer hadde 99+ likes etter en kveld for å være ærlig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Oppretta profil på lørdag og har 644 likes.

Er 40.

Anonymkode: f93b4...03f

Skrevet

Hvorfor er det så viktig hvor mange likes andre får? Hva tenker dere at det sier? 

Skrevet

Stoppa vel et sted mellom 3000 og 4000 likes på Tinder. Sletta unna de totalt uaktuelle underveis. Var der i 3-4 mnd da jeg var 39. Hadde i tillegg likes på andre plattformer så det akkumulerte relativt raskt. Jeg hadde 3 vanlige bilder av meg selv, ett i helprofil og 2 av hobbyene mine. Ingen av bildene hadde noen form for oversminking og jeg så ut som meg selv. Jeg har relativt like hobbyer som mange menn så jeg la til de . Skrev en ærlig og utfyllende tekst med en humoristisk snert.
Jeg har relativt store fordeler, er feminin, overvektig og noen kvaliteter noen menn ser etter ☺️ Ps! Det er et utall kvinner og menn med treningsbilder, fjelltopper osv. Er veldig greit å skille seg ut fra mengden. 

Anonymkode: fc00d...b68

Skrevet

Har ikke gull, men hadde 99+ i løpet av en halvtime etter oppretting av profil. Men får ikke særlig matcher. 

Skrevet

Har definitivt blitt annerledes etter at jeg runda 32. Ingen likes, og bare av menn som kjører motorsykler og traktor og henger foran gym-speilet 24/7 og heter Rånny-Bjarte-Alf.

Anonymkode: b6c3d...678

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Har definitivt blitt annerledes etter at jeg runda 32. Ingen likes, og bare av menn som kjører motorsykler og traktor og henger foran gym-speilet 24/7 og heter Rånny-Bjarte-Alf.

Hallo! Jeg kjenner Rånny-Bjarte-Alf. Ikke snakk dritt om han. Han har nesten alle tenna i behold og egen Gråtass med måkeskjær. Bedre catch får du aldri! 

Anonymkode: 02ebd...32c

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hallo! Jeg kjenner Rånny-Bjarte-Alf. Ikke snakk dritt om han. Han har nesten alle tenna i behold og egen Gråtass med måkeskjær. Bedre catch får du aldri! 

😂

Anonymkode: 347cc...5b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er helt sikkert kul og har god humor og er bra i senga, men jeg ser etter Romeo-Carlos-Ola som sykler hver dag, er barista og spiser tofu.

Skrevet

Man får jo gjerne aller flest likes når man er helt fersk, da. Jeg får noen hver dag nå, kanskje 10? Få aktuelle, dessverre. Men på en helgetur til Gøteborg fikk jeg flere hundre, så en byferie anbefales om likes kan gi en etterlengtet selvtillitsboost.

Skrevet

Vet ikke, har ikke abb. Er hvertfall 99+, men det betyr jo ingenting?

• Nyttig 1
Skrevet

Antall likes du får er stort sett avhengig av hvor stor by du bor i, og til en grad alder. Bor du på et sted med 1000 single menn i din alder vil du få 500-1000 likes. Osv

Anonymkode: 66eef...e44

Skrevet

Jeg er også 45 og har også godt utfyllt bio. Bor i nærheten av Oslo. Hatt profilen i vel et år. I starten fikk jeg masse likes, men så stabiliserte det seg vel på 30-40 pr dag.

Innså at jeg egentlig ikke ønsker å finne noen på over 50, så nå har jeg satt alderspreferansen ned (42-49) og har heller ikke veldig mange kilometers radius. Har fått 60 likes siden Gold-abonnementet mitt gikk ut for 5 dager siden.

Men: Hvilken alder og kilometer du setter avgjør hvor mange du blir vist til. Særlig ser det ut til å være mange menn på 52-53 på Tinder.

Anonymkode: 4f58a...93d

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 32, og får relativt fort 9999+ likes. Da slutter den å telle. Men det tar lenger og lenger tid jo eldre jeg blir. Jeg bor i Oslo da 😊

Anonymkode: d74a5...9e8

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Han er helt sikkert kul og har god humor og er bra i senga, men jeg ser etter Romeo-Carlos-Ola som sykler hver dag, er barista og spiser tofu.

Det er jo meg! Hvordan kjenner du navnet mitt?? Var det du som begynte med det der "Hvem er du, og hvordan kom du deg inn i huset mitt" greiene når jeg var snill og serverte deg frokost og kaffe på senga??? 😱

• Liker 1
Skrevet

MANGE!

99+ hver gang jeg var der. Ikke helt singel rn.

Anonymkode: 21e2e...379

Skrevet

Når jeg var singel, så var det vel rundt 150, men det er da ingenting sammenlignet med hva damer får, kjæresten hadde rundt 8000 likes når hun slettet tinder😅 To vidt forskjellig verdener 

Anonymkode: 3474f...758

Skrevet

Synd at Tinder sitter og ruger på tallene, for det hadde artig å se demografien der man sveiper. 

Anonymkode: 944fa...310

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...