AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Jeg overrasket mannen min når han kom hjem fra jobb i dag. Hadde pizza i ovnen og møtte han i døra iført stay ups, hofteholder og mitt mest sexy undertøy. Jeg begynner å ta litt på han og han går på badet for å vaske seg litt. Jeg tar han imot i senga, koser litt før jeg begynner å suge men det skjer ingenting der nede. Prøver etter alle kunstens regler å få han hard men han sier det ikke går i dag. Han beklaget seg og sa han fikk dårlig samvittighet for han satt pris på at jeg gjorde dette for første gang og at han elsket meg. Vi er i 40 åra, har vært sammen i 3 år og har bra sex og samliv ellers. Følelsen jeg sitter med nå er ikke så god akkurat. Var sikker på at han kom til å gå av hengslene når han fikk øye på meg også ble det nada reaksjon. Jeg er slank/ pen og ivaretar tar meg selv så jeg tror ikke det er der det ligger. Selvtilliten fikk seg en knekk her kjenner jeg. Hadde liksom vært lettere å takle en avvisning om det var vanlig hverdags-sex uten noen forberedelser. Har han bare en dårlig dag tro? Anonymkode: 3ddcf...35a 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Herregud, er du i føringene og vet ikke at det er helt naturlig at dette skjer? Anonymkode: 093d7...283 10
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Han var vel så enkelt bare sliten TS. Alstå dreier dette seg ikke om deg 🤦🏽♀️ Anonymkode: 53b0f...c1f 16
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Førtiårene skulle det være Anonymkode: 093d7...283
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Det er nok en naturlig forklaring på dette, han ble overrumplet, ikke forberedt, sliten etter dagen. Og han kan ha fått prestasjonsangst og ikke fått den opp av den grunn. Mannfolk kan ikke styre det. Men skjønner at du blir lei deg og mistenksom, jeg kan ikke si annet enn at jeg forstår det veldig godt og føler med deg❤️ Anonymkode: 0f6ec...4d2 7 3
Østkantgutt1913 Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Hender med oss menn en gang i blandt.. Kan være trøtt og sliten fex, og ikke alltid kroppen responderer på ting som dette.. 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Skrevet 28. februar 2024 Han ble nok bare litt "tatt på senga". Siden det var etter jobb hadde det kanskje vært lurt å sende ham en liten heads upp så han kunne glede seg og være litt mer energisk av den grunn når han kom inn døra? Anonymkode: ab79d...fae 2 1
Fant80 Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 Sliten å stresset. Dette kunne lett hendt meg også. Jeg tror neppe det er grunn for å være mistenksom. Du sier jo han var frustrert også. Er i samme alder som han,så vet dette kunne hendt meg. Kåt er ikke akkurat det jeg er når jeg kommer hjem fra jobb. 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Skrevet 28. februar 2024 Kanskje han hadde hatt seg med sekretæren i lunsjen i dag og var ferdig tømt. Anonymkode: 13c91...13b 2 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #10 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje han hadde hatt seg med sekretæren i lunsjen i dag og var ferdig tømt. Anonymkode: 13c91...13b Dust🙄 Anonymkode: 8c133...6d0 1 9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Skrevet 28. februar 2024 Jeg er i femtiårene, men det overraskelsesmomentet begynner å lure meg nå. Jeg må ha litt tid på å komme i modus, og helst ikke være for trøtt. Begynner hun å tafse på meg kl 07 på lørdagsmorran derimot, da er jeg med på leken. Anonymkode: 24aff...186 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #12 Skrevet 28. februar 2024 Altså, prøv å snu litt på det. Er det helt utenkelig at du kunne være uinteressert i sex når du kom hjem fra jobb, selv om mannen din hadde kledd seg sexy og viste seg fra sin bedte side ? Menn kan heller ikke trylle fram sexlyst på kommando, vi heller. Anonymkode: 31b5d...566 4 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #13 Skrevet 28. februar 2024 Jeg trodde menn var sterkt visuelle og at dette skulle gi et lite ekstra piff. Derfor litt nedtur siden dette ble gjort for første gang. Anonymkode: 3ddcf...35a 1
sicario Skrevet 28. februar 2024 #14 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg overrasket mannen min når han kom hjem fra jobb i dag. Hadde pizza i ovnen og møtte han i døra iført stay ups, hofteholder og mitt mest sexy undertøy. Jeg begynner å ta litt på han og han går på badet for å vaske seg litt. Jeg tar han imot i senga, koser litt før jeg begynner å suge men det skjer ingenting der nede. Prøver etter alle kunstens regler å få han hard men han sier det ikke går i dag. Han beklaget seg og sa han fikk dårlig samvittighet for han satt pris på at jeg gjorde dette for første gang og at han elsket meg. Vi er i 40 åra, har vært sammen i 3 år og har bra sex og samliv ellers. Følelsen jeg sitter med nå er ikke så god akkurat. Var sikker på at han kom til å gå av hengslene når han fikk øye på meg også ble det nada reaksjon. Jeg er slank/ pen og ivaretar tar meg selv så jeg tror ikke det er der det ligger. Selvtilliten fikk seg en knekk her kjenner jeg. Hadde liksom vært lettere å takle en avvisning om det var vanlig hverdags-sex uten noen forberedelser. Har han bare en dårlig dag tro? Anonymkode: 3ddcf...35a One of those days. Når man har en sånn dag, så spiller det ingen trille hva du gjør. Det handler ikke om deg 😊 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #15 Skrevet 28. februar 2024 Kanskje han hadde mer lyst på pizzaen som sto i ovnen? Ikke uvanlig at man er sulten når man kommer fra jobb Anonymkode: 8a187...2f4 1
Østkantgutt1913 Skrevet 28. februar 2024 #16 Skrevet 28. februar 2024 Blir litt som en er ungdom og extra kåt, hendte en kom litt tidligere enn ønska
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #17 Skrevet 28. februar 2024 Trodde egentlig at dette var allmennkunnskap, men der tok jeg altså feil. Blir du alltid kåt ts, hver gang denne mannen eller tidligere kjæreste har hatt lyst på sex? Uavhengig hvor sliten, trøtt og lei du er? Håper ikke pizzaen ble brent, for noen ganger er bare litt pizza og så gå til seng for å sove det aller beste! Anonymkode: ec1f7...570 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #18 Skrevet 28. februar 2024 Han er ikke i 20-årene lenger. En slitsom dag på jobben. Anonymkode: 9195c...84c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #19 Skrevet 28. februar 2024 "Forføre" blir vel et feil ord å bruke når han faktisk ikke tenner. "Prøve å forføre" høres mer realistisk ut. Noen ganger virker det, noen ganger ikke. Det har nok mest med overskudd å gjøre. Anonymkode: 4e4da...ac5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #20 Skrevet 29. februar 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg overrasket mannen min når han kom hjem fra jobb i dag. Hadde pizza i ovnen og møtte han i døra iført stay ups, hofteholder og mitt mest sexy undertøy. Jeg begynner å ta litt på han og han går på badet for å vaske seg litt. Jeg tar han imot i senga, koser litt før jeg begynner å suge men det skjer ingenting der nede. Prøver etter alle kunstens regler å få han hard men han sier det ikke går i dag. Han beklaget seg og sa han fikk dårlig samvittighet for han satt pris på at jeg gjorde dette for første gang og at han elsket meg. Vi er i 40 åra, har vært sammen i 3 år og har bra sex og samliv ellers. Følelsen jeg sitter med nå er ikke så god akkurat. Var sikker på at han kom til å gå av hengslene når han fikk øye på meg også ble det nada reaksjon. Jeg er slank/ pen og ivaretar tar meg selv så jeg tror ikke det er der det ligger. Selvtilliten fikk seg en knekk her kjenner jeg. Hadde liksom vært lettere å takle en avvisning om det var vanlig hverdags-sex uten noen forberedelser. Har han bare en dårlig dag tro? Anonymkode: 3ddcf...35a Vet du, det der høres helt superbra ut ! Imidlertid skjønner jeg mannen. Jeg er 50+ og skulle ønske min kjære gjorde det der en dag, men jeg er redd reaksjonen ville blitt den samme. Umiddelbar prestasjonsangst og slapp kølle. Vi menn på 40+ er ikke så forskjellig fra dere kvinner, vi trenger også litt tid på å bli klare. Vi er ikke 15 år lengre. Tips, neste gang gi ham et hint i forkant - da er han nok klar skal du se Anonymkode: cdf3f...3dc 3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå