el. Skrevet 28. februar 2024 #1 Del Skrevet 28. februar 2024 Hei! Jeg er på jakt etter ny rettetang og er veldig interessert i anbefalinger Budsjett er maks 1000, men rundt 500 hadde vært fint Jeg bruker rettetang sjelden og ønsker å ha en som er mest mulig skånsom når jeg først bruker det. Har mellomlangt, tynt hår og bruker varmebeskyttende. Setter pris på om noen har anbefalinger å komme med 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Del Skrevet 28. februar 2024 Babyliss og Remington er to helt greie merker. Jeg har hatt rettetang fra begge tidligere. Anonymkode: 776c4...686 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 28. februar 2024 #3 Del Skrevet 28. februar 2024 Remington 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 28. februar 2024 #4 Del Skrevet 28. februar 2024 100% remington Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 29. februar 2024 #5 Del Skrevet 29. februar 2024 el. skrev (19 timer siden): Hei! Jeg er på jakt etter ny rettetang og er veldig interessert i anbefalinger Budsjett er maks 1000, men rundt 500 hadde vært fint Jeg bruker rettetang sjelden og ønsker å ha en som er mest mulig skånsom når jeg først bruker det. Har mellomlangt, tynt hår og bruker varmebeskyttende. Setter pris på om noen har anbefalinger å komme med 🥰 Ga.ma sin har temperaturjustering ( bruk 150 grader da du har tynt hår ) og LCD-skjermen. GI0201 Straightener - Rettetang - Blush.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el. Skrevet 1. mars 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 1. mars 2024 Tusen takk for svar, dere Sjekker ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå