Gå til innhold

Blir hull på skoene mine i hælen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle skoene mine blir veldig raskt slitte i foret i hælen. Det skjer med alle sko. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å forhindre det. Har et kjempestort forbruk av sko.

Anonymkode: f08ea...f6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger gaffatape på innsiden.

Anonymkode: c9539...daa

Skrevet

De sitter ikke godt nok, og glipper i hælpartiet. 
Snøre de skikkelig? 

Anonymkode: bf7b6...fdd

• Liker 2
Skrevet

Noen av oss er bare sånn, i følge min far. Både han og jeg sliter hull i hælkappen på skoene, og spesielt med joggesko skjer det veldig fort (noen uker).

Anonymkode: c8ed0...3af

• Liker 2
Skrevet

Knyt opp og igjen lissene hver eneste gang skoene er på eller av, og bruk skohorn. 

Anonymkode: f50d5...af6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn ser vinterskoene mine ut i hælen etter bare en sesong. Nå er jo skoene bare søppel selv om de ser helt nye ut på utsiden 🙈

20240302_084624.jpg

Anonymkode: f08ea...f6b

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være måten du går på? Subber du eller sparker litt med for hvert trinn slik at hælen glir bittelitt fremover? 

Lurt å lære seg å løfte foten litt ubevisst.

Anonymkode: 0b8a8...5bc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også det problemet, spesielt med joggesko. Jeg har brede føtter og har alltid kjøpt litt for store sko, både en og to størrelser for å få plass i bredden.

Etter jeg kom over joggesko som passer i bredden i min størrelse i lengden er jeg kvitt problemet! Det er helt nydelig med sko som faktisk sitter helt perfekt på, uten at jeg egentlig tenkte over at jeg gikk med for store sko før for jeg har alltid gjort det.  Nå kaster jeg joggesko for at de er utslitte i dempingen og ikke for at hælen er slitt ut. 

Nye sko blir kun kjøpt i korrekt størrelse. Passer de ikke bredden så kjøper jeg ikke større sko lengre. Livet er for kort til å gå rundt med sko som ikke passer!

Anonymkode: e62f4...c8c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har sånne sko jeg og, men mine er 7 år gamle og jeg bruker dem fortsatt (Dr Martens). Bruker generelt sko til de nesten går i stykker 407BA811-4C4F-49D5-8A05-2EC09875B553.gif.aee53ddce4e9933aa0500bd6cf04164d.gif

(Doc Martens sko har, etter hva jeg husker, en levetid opp til 20 år, så jeg har litt å gå på).

Endret av Peanut
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fant du en løsning?

Anonymkode: fe3cd...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...