AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Nå senest i morges våknet jeg også ser jeg det står en ung dame i gangen vår, var vel knapt 20 år. Jeg spurte hvem hun var, og hun bare sa at hun kjente min sønn. Min sønn på 23 var da dratt til jobb, og hun var på vei til å dra da jeg kom i prat med henne. Spurte henne hvor lenge hun hadde kjent han, og hun sa det var første gang de møttes, altså i går kveld. Men med måten hun sa det på og alt så skjønte jeg jo at dette var en ny dame som han åpenbart puler på, hjemme i mitt hus! ☹️ Det er ikke første gang jeg møter på en ny dame i huset som jeg overhodet ikke kjenner og hver gang så kleint som det er kommer i snakk og den rosa elefanten er der. Nå i det siste halvåret har skjedd ofte at det er ny dame jeg møter på i huset, og veldig ofte uten at sønnen er med henne. Jeg har prøvd å hinte til han at det er litt upassende når man bor hjemme alene med sin mor å dra med seg masse tilfeldige damer på besøk. Og rydde rommet sitt gjør han ikke selv. Og ofte når jeg har vasket og ryddet der har jeg funnet kondomer liggende rundt. En gang tror jeg også at jeg hørte han hadde sex, da det var en eller annen hylene dame 😩 Hva skal jeg si til han? Kjenner at jeg begynner å bli lei… Hadde jo vært fint om han fikk seg kjæreste, de hadde alltid vært velkommen hos meg. Men et nytt ligg i hytt og pine, nei det synes jeg ikke noe særlig om… Frustrert mor på 50 😝 Anonymkode: 725ff...307 3 4
Gjest WhisperingWind Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 På tide å be din voksne sønn flytte ut….
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Overnattingsgebyr. Anonymkode: f4fef...55e 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Hvorfor i all verden bor han hjemme?? Få ham ut! Anonymkode: 46d93...2fc 19 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 28. februar 2024 Hvorfor "hinter" du. I mitt hus er det klar tale. Jeg driver ikke bordell. Dersom sønnene mine ønsker å ha med seg tilfeldige partnere hjem, er det på tide å flytte ut. Her skal overnatting avtales og forholdet skal være av en viss varighet. Det er ikke fritt fram i mitt hus, selv om de er voksne. Anonymkode: c63f7...59f 49 14
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Slutt og hint. Vil du pule nye damer hver uke så få deg et eget sted. Ikke ok i sitt hus. Enda verre at han forlater dem der og drar. Anonymkode: 65a7b...381 23 12
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 Du rydder rommet til din 23 år gamle sønn? Slutt ned det iallefall, og prat med ham om dette med damene. Han er din sønn. Anonymkode: 43667...c7d 29 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Skrevet 28. februar 2024 Forlang husleie. Og ikke rydd rommet hans?! Anonymkode: 8d999...c9c 10 7
mereo Skrevet 28. februar 2024 #10 Skrevet 28. februar 2024 Slutt med ryddingen av denne voksne mannen sitt rom, si klart i fra. Ditt hus dine regler, men han kan fint flytte ut enten ved å kjøpe eller leie ett eget sted. Slutt med dumsnillheten. 10 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har prøvd å hinte til han at det er litt upassende når man bor hjemme alene med sin mor å dra med seg masse tilfeldige damer på besøk. Og rydde rommet sitt gjør han ikke selv. Og ofte når jeg har vasket og ryddet der har jeg funnet kondomer liggende rundt. En gang tror jeg også at jeg hørte han hadde sex, da det var en eller annen hylene dame 😩 Anonymkode: 725ff...307 Du har prøvd å hinte? Altså du må jo si klart og tydelig i fra. Om du ikke sier ifra, så tolker han det som at det er greit. Sett deg ned ved bordet og ta en prat, om at du ikke synes det er greit at han tar med seg nye damer hjem. Det er ditt hus! Om så, må han flytte hjemmefra. Anonymkode: b700d...73b 6 1
Humas Skrevet 28. februar 2024 #12 Skrevet 28. februar 2024 Jeg måtte bli nesten den alderen du er i nå, før jeg fant ut at jeg ble med menn/gutter hjem (alltid full), og trodde på de forskjellige hver gang.. ‘ja, vi snakkes da’ etter nattens ‘herjing’. Da jeg til slutt skjønte at det bunnet i dårlig selvfølelse og traumer (og diagnoser som ‘alle’ får i dag) som gjorde at jeg ‘ble hektet på et håp om kjærlighet’. Valutaen min var kroppen min. Guttens valuta var å gi meg komplimenter om hvor søt og koselig jeg var… Jeg ble helt ødelagt, det startet med at jeg ble dumpet av min første kjærlighet og mistet meg selv. Kulturen er ikke bra. Du og guttens far burde ta en alvorsprat. Dette ender meg at ingen klarer å forplikte seg lenger. Føler med jentene og synes synd på gutten også - så lenge dette funker for han, vil han jo ikke gidde ‘et samliv på godt og vondt’, det kan henge ved hele livet. Når han får kjæreste og ev er utro - så er han på let igjen. Vet om mange slike menn, noen har 3-4 barn med like mange kvinner. Håper dette er en kortvarig fase, ikke alle som er så ute og kjøre som jeg var. 5 1
svartkatt Skrevet 28. februar 2024 #13 Skrevet 28. februar 2024 Sier virkelig mødre på 50 år at sønnen "puler på" ei..? 9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #14 Skrevet 28. februar 2024 Du må jo gi han en ordentlig beskjed. Er ikke det åpenbart da? Anonymkode: c2e37...554 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #15 Skrevet 28. februar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Nå senest i morges våknet jeg også ser jeg det står en ung dame i gangen vår, var vel knapt 20 år. Jeg spurte hvem hun var, og hun bare sa at hun kjente min sønn. Min sønn på 23 var da dratt til jobb, og hun var på vei til å dra da jeg kom i prat med henne. Spurte henne hvor lenge hun hadde kjent han, og hun sa det var første gang de møttes, altså i går kveld. Men med måten hun sa det på og alt så skjønte jeg jo at dette var en ny dame som han åpenbart puler på, hjemme i mitt hus! ☹️ Det er ikke første gang jeg møter på en ny dame i huset som jeg overhodet ikke kjenner og hver gang så kleint som det er kommer i snakk og den rosa elefanten er der. Nå i det siste halvåret har skjedd ofte at det er ny dame jeg møter på i huset, og veldig ofte uten at sønnen er med henne. Jeg har prøvd å hinte til han at det er litt upassende når man bor hjemme alene med sin mor å dra med seg masse tilfeldige damer på besøk. Og rydde rommet sitt gjør han ikke selv. Og ofte når jeg har vasket og ryddet der har jeg funnet kondomer liggende rundt. En gang tror jeg også at jeg hørte han hadde sex, da det var en eller annen hylene dame 😩 Hva skal jeg si til han? Kjenner at jeg begynner å bli lei… Hadde jo vært fint om han fikk seg kjæreste, de hadde alltid vært velkommen hos meg. Men et nytt ligg i hytt og pine, nei det synes jeg ikke noe særlig om… Frustrert mor på 50 😝 Anonymkode: 725ff...307 Du lar din sønn på 23 år bo hjemme og drive sånn? Sykt .... Anonymkode: bb7df...7cc 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #16 Skrevet 28. februar 2024 Husregler! Ditt hus, du bestemmer. Si at hvis han skal bo hjemme, må han betale husleie, rydde rommet en gang i uka, samt at han ikke kan ha damer på overnatting i tide og utide. Spesielt ikke på ukedager... Mine barn har alle flyttet ut etter de var ferdige med vgs - det er ingen som lærer å bli voksen før de flytter for seg selv... Anonymkode: 49773...2b3 4
Leeloo Skrevet 28. februar 2024 #17 Skrevet 28. februar 2024 Du rydder kondomer (og rot generelt) etter din 23 år gamle sønn?!! Sunne grenser 🙄 Han burde selvfølgelig ryddet rommet sitt selv de siste 10-12 årene, men om ikke annet hadde det vært full stopp første gang jeg fant et kondom (brukt eller ei). Han får rydde selv, eller bo i en svinesti (det kan om ikke annet stoppe rennet av damer 😝). Ting han legger igjen andre steder slenges inn på rommet. Regner med rommet har en dør, bare å lukke den om du får besøk. 11
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #18 Skrevet 28. februar 2024 Få han ut.. Også for sin egen del. Han vet det ikke selv, men nedtellingen har snart gått ut for hva gode damer tenker er akseptabel alder å bo på gutterommet. 25 og boende hjemme gjør han til en taper som oppegående damer skyr som pesten Anonymkode: 14050...b2c 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #19 Skrevet 28. februar 2024 Herregud. Han må finne seg et eget sted å bo. Og: SLUTT Å RYDD ETTER HAN!! Du skaper sånne hjelpeløse mannebabyer som kvinner her klager over…. Anonymkode: 3d3f3...b2f 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #20 Skrevet 28. februar 2024 Du ødelegger livet hans om du innser det eller ei han henger etter pga at du tillater det. Anonymkode: aab64...86d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå