AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Om at jeg ønsker jobb videre etter fagprøven? Fagprøven er til sommeren. Anonymkode: da06c...c3b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Spør? Trenger da ikke levere søknad for absolutt alt. Anonymkode: c5e99...939
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Om at jeg ønsker jobb videre etter fagprøven? Fagprøven er til sommeren. Anonymkode: da06c...c3b Spør sjefen om det er rom for å forsette etter læretiden. Sier vedkommende ja så spør du om det er en spesifikk søknad eller generell søknad eller skal vi bare signere papirene etter fagprøven Anonymkode: 0cbba...86c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spør sjefen om det er rom for å forsette etter læretiden. Sier vedkommende ja så spør du om det er en spesifikk søknad eller generell søknad eller skal vi bare signere papirene etter fagprøven Anonymkode: 0cbba...86c Takk. Anonymkode: da06c...c3b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om at jeg ønsker jobb videre etter fagprøven? Fagprøven er til sommeren. Anonymkode: da06c...c3b Når du skriver en søknad til arbeidsgiveren din om å fortsette jobben etter fagprøven, bør du først og fremst vise takknemlighet for den muligheten de har gitt deg og uttrykke din interesse for å fortsette å bidra til teamet. Her er et forslag til hvordan du kan strukturere søknaden: --- **[Ditt Navn]** [Adresse] [Postnummer, Sted] [Telefonnummer] [E-postadresse] [Arbeidsgivers Navn] [Bedriftens Navn] [Adresse] [Postnummer, Sted] **Dato: [Dato]** **Angående: Søknad om Fortsettelse av Ansettelse etter Fagprøve** Kjære [Arbeidsgivers Navn], Jeg håper denne meldingen finner deg godt. Jeg skriver for å uttrykke min sterke interesse for å fortsette å arbeide hos [Bedriftens Navn] etter at jeg har gjennomført min fagprøve til sommeren. Det har vært en privilegium å være en del av [Bedriftens Navn] team, og jeg verdsetter den støtten og veiledningen jeg har mottatt gjennom min tid her. I løpet av min tid hos [Bedriftens Navn] har jeg hatt gleden av å lære og vokse både profesjonelt og personlig. Jeg har fått verdifull erfaring innen [nevne relevante områder eller oppgaver], og jeg er ivrig etter å fortsette å bidra til suksessen til teamet vårt. Jeg er dedikert til å fortsette å utføre mitt arbeid på en effektiv og ansvarlig måte, og jeg er villig til å fortsette å lære og utvikle meg for å møte de stadig skiftende behovene til [Bedriftens Navn]. Jeg er overbevist om at min lidenskap, engasjement og ferdigheter vil være en positiv tilvekst til teamet videre. Jeg ser frem til muligheten til å diskutere min fremtidige rolle hos [Bedriftens Navn] og hvordan jeg kan fortsette å bidra til suksessen til selskapet. Jeg er tilgjengelig for møter eller samtaler når det passer deg best. Takk igjen for den muligheten jeg har fått til å være en del av [Bedriftens Navn] team, og jeg ser frem til å høre fra deg. Med vennlig hilsen, [Ditt Navn] --- Husk å tilpasse søknaden etter din situasjon og legg til spesifikke eksempler eller prestasjoner som er relevante for jobben din hos [Bedriftens Navn]. Lykke til! Anonymkode: 7ac13...009 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå