Gå til innhold

Til kvinner, hjelper dere til med fingeren på klitten når dere utfører misjonæren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona mi foretrekker misjonærstillingen når vi har samleie. Men siden bare penis inn og ut av vagina sjelden gir orgasme hos henne, holder jeg oppe med en hånd og bruker den andre på klitten hennes mens jeg støter inn og ut. Det kan til tider være utfordrende å hold denne stillingen i 10-15 minutter og jeg har spurt om hun kan hjelpe til med hånden sin på klitten, slik at jeg kan holde meg oppe med to hender. Det vil hun ikke. Synes dere ikke det er deilig med selvstimuli?

Anonymkode: d52f2...1e7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff hun høres fryktelig ego ut

Anonymkode: 5d4bd...fc4

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg hjelper til selv, og synes faktisk det er best å gjøre det på den måten. 

Anonymkode: c007d...cb5

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff hun høres fryktelig ego ut

Anonymkode: 5d4bd...fc4

Jeg har noen ganger ført hånden hennes ned på klitten og bedt henne om å stimulere seg, men hun trekker den fort unna. Synes kvinner det er skamfullt å berøre seg selv? Hun er ikke den første kvinnen jeg har har vært sammen med som har det på samme måten.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hjelper til selv, og synes faktisk det er best å gjøre det på den måten. 

Anonymkode: c007d...cb5

Det var kjekt å høre at noen kvinner liker å berøre seg selv. Kanskje det kan fremelskes?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har noen ganger ført hånden hennes ned på klitten og bedt henne om å stimulere seg, men hun trekker den fort unna. Synes kvinner det er skamfullt å berøre seg selv? Hun er ikke den første kvinnen jeg har har vært sammen med som har det på samme måten.

dette tror jeg definitivt er tilfelle.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo mulig for deg å treffe klitoris med kroppen når du går inn og ut. Jeg kommer alltid i misjonæren for samboeren min treffer riktig.

Om hun trekker bort hånda synes hun sikkert ikke at det er så digg.

Anonymkode: 5b41e...637

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo mulig for deg å treffe klitoris med kroppen når du går inn og ut. Jeg kommer alltid i misjonæren for samboeren min treffer riktig.

Om hun trekker bort hånda synes hun sikkert ikke at det er så digg.

Da skal jaggu klitten være bra stor.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Trodde hele poenget med misjonærstillingen var kroppskontakt... Hva er vitsen med misjonæren hvis du må bruke hånda? Bruk kroppen og hoftene riktig og stimuler med hele deg?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Millinea said:

Trodde hele poenget med misjonærstillingen var kroppskontakt... Hva er vitsen med misjonæren hvis du må bruke hånda? Bruk kroppen og hoftene riktig og stimuler med hele deg?

Hele poenget med samleie er kroppskontakt.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kona mi foretrekker misjonærstillingen når vi har samleie. Men siden bare penis inn og ut av vagina sjelden gir orgasme hos henne, holder jeg oppe med en hånd og bruker den andre på klitten hennes mens jeg støter inn og ut. Det kan til tider være utfordrende å hold denne stillingen i 10-15 minutter og jeg har spurt om hun kan hjelpe til med hånden sin på klitten, slik at jeg kan holde meg oppe med to hender. Det vil hun ikke. Synes dere ikke det er deilig med selvstimuli?

Da er hun rett og slett lat og egoistisk. Ja  tar jeg på meg selv i mens.

Anonymkode: 6ec65...e32

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da skal jaggu klitten være bra stor.

Tøys. Bare en unnskyldning for å deise på med samme dårlige teknikk.

• Liker 3
Skrevet

Misjonæren er deilig, men jeg får ikke orgasme av det. Ekstra fingre synes jeg blir litt klønete i den stillingen. Det kan være deilig som avveksling mellom to stillinger, men ikke over lengre tid. 

Men jeg tipper du har helt rett i at det er skambelagt å ta på seg selv i en så intim stilling. Hva med i doggy?

Anonymkode: 539ef...8f9

Skrevet

Jeg bruker fingrene på klitten helt selv, for da gjør jeg det akkurat slik jeg vil. Istedenfor å måtte instruere partner som da må holde takt på 2 forskjellige ting, samt utholdenhet.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Tror enkelte burde google klitoris så de finner ut at den består av mer enn knoppen øverst. 

Uansett, så vet vel de fleste at det er forskjell på hva som skal til for å få orgasme. Enten det er snakk om penis i vagina, finger på klitoris, begge deler eller hva enn som gjøres. 

Jeg var vant med sex uten å hjelpe til, for det var unødvendig. Så det tok endel år før jeg tenkte på å kunne hjelpe til selv. Hadde noen bedt meg gjøre det, eller for den del gjort det for meg, hadde jeg vel tenkt på og gjort det selv tidligere. 

Hva om hun bruker vibrator? Hu vil vel ikke det heller? Kjedelig dame, spør du meg 😇

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du skjønte ikke ironien eller? 

Anonymkode: a2f5b...2d6

Skrevet
2 minutter siden, svartkatt said:

Tror enkelte burde google klitoris så de finner ut at den består av mer enn knoppen øverst. 

Uansett, så vet vel de fleste at det er forskjell på hva som skal til for å få orgasme. Enten det er snakk om penis i vagina, finger på klitoris, begge deler eller hva enn som gjøres. 

Jeg var vant med sex uten å hjelpe til, for det var unødvendig. Så det tok endel år før jeg tenkte på å kunne hjelpe til selv. Hadde noen bedt meg gjøre det, eller for den del gjort det for meg, hadde jeg vel tenkt på og gjort det selv tidligere. 

Hva om hun bruker vibrator? Hu vil vel ikke det heller? Kjedelig dame, spør du meg 😇

Du har helt rett. Hun vil ikke bruke vibrator heller.

Skrevet
2 minutter siden, Lurven said:

Du kan gni på den med magan 

Jeg har lest at dersom dama hever bekkenet og rotere med hoften blir klitten lettere stimulert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har lest at dersom dama hever bekkenet og rotere med hoften blir klitten lettere stimulert.

Ja det har jeg også lest et sted

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...