AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Jeg ts er dame og skal treffe en som er 4år yngre. Sånn fremtidsmessig sett, er det en som vil feste annenhver barnefri helg? Jeg vet han liker å dra ut. Han har ei datter på 4år og jeg har to stk selv, hva er oddsen for at han vil ha flere barn? 4 års forskjell er jo ikke mye, men det er litt når guttene er så mye yngre i hodet enn jenter. Eller hva? Anonymkode: cce27...bd5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Du tror alle menn på 32 år er helt like? Anonymkode: d4755...32d 5
imagineme Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Drar den velkjente - Hvor langt er et tau? Svar på det, så skal jeg svare deg oddsen for at han vil ha flere barn. 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Det finner du vel ut av, hvis dere dater lenge nok til at livsstil blir et tema? Og en 32 år voksen mann, er jo forhåpentligvis ingen gutt i hodet, det bør ha jevnet seg ut når man treffer 30-årene. Anonymkode: 120e3...043
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ts er dame og skal treffe en som er 4år yngre. Sånn fremtidsmessig sett, er det en som vil feste annenhver barnefri helg? Jeg vet han liker å dra ut. Han har ei datter på 4år og jeg har to stk selv, hva er oddsen for at han vil ha flere barn? 4 års forskjell er jo ikke mye, men det er litt når guttene er så mye yngre i hodet enn jenter. Eller hva? Anonymkode: cce27...bd5 Er nok tryggest at du får en som er født samme året som deg. Anonymkode: 4139c...07f 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Det varierer fra person til person hvor modne de er og hva de vil, så det tryggeste er å høre med han å vurdere hva du tenker videre utifra svar og inntrykk. Anonymkode: 0bc87...6c7
svartkatt Skrevet 28. februar 2024 #7 Skrevet 28. februar 2024 Det er jo ikke noe forskjell i alder å snakke om?! 😂 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 Slik aldersforskjell når man er over 30 spiller jo ingen rolle Anonymkode: 29f87...95b 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Skrevet 28. februar 2024 Hvis man skal generalisere (hvilket man selvsagt ikke kan) vil jeg si at aldersforskjeller i kvinnens "favør" er risikabelt. Jo større aldersforskjell, desto høyere risiko for havari. Det er kanskje ikke et problem når dere er i tretti- og førtiårene, men når kvinnen nærmer seg femti og kommer i overgangsalderen, og mannen er fire, syv eller ti år yngre, røyner det alvorlig på. Hvis man derimot ikke er ute etter et langvarig forhold, spiller det neppe noen rolle. Anonymkode: 8557b...e67
Phoenix Heart Skrevet 28. februar 2024 #10 Skrevet 28. februar 2024 Ser ikke helt hvorfor dette skulle være ett problem, dere er jo jevnaldrende. 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Skrevet 28. februar 2024 Alderen er ikke det du må fokusere på. Spør heller deg selv hva slags person han er. Og hva ser du etter i en mann? Anonymkode: 56ac3...493
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #12 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvis man skal generalisere (hvilket man selvsagt ikke kan) vil jeg si at aldersforskjeller i kvinnens "favør" er risikabelt. Jo større aldersforskjell, desto høyere risiko for havari. Det er kanskje ikke et problem når dere er i tretti- og førtiårene, men når kvinnen nærmer seg femti og kommer i overgangsalderen, og mannen er fire, syv eller ti år yngre, røyner det alvorlig på. Hvis man derimot ikke er ute etter et langvarig forhold, spiller det neppe noen rolle. Anonymkode: 8557b...e67 Mamma og stefar har den aldersforskjellen på 4 år og er i 50 årene, de trives kjempe godt sammen, hører dem le sammen nå. Det er jo en forskjell mellom 4 år og 10 år. 4 år er mer jevngammelt, tenker ikke på at de har aldersforskjell. Heller ikke at det er sånn kjempe stort sprang mellom meg og de 4 år yngre eller 4 år eldre, nå når vi er voksne. Sier ikke du må være enig, kun egen erfaring. Anonymkode: 0bc87...6c7
Gammelsmurfen Skrevet 28. februar 2024 #13 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ts er dame og skal treffe en som er 4år yngre. Sånn fremtidsmessig sett, er det en som vil feste annenhver barnefri helg? Jeg vet han liker å dra ut. Han har ei datter på 4år og jeg har to stk selv, hva er oddsen for at han vil ha flere barn? 4 års forskjell er jo ikke mye, men det er litt når guttene er så mye yngre i hodet enn jenter. Eller hva? Anonymkode: cce27...bd5 Hvorfor spør du her? Vær voksen og spør han. Rådene du får her er totalt ubrukelige. Lykke til. All my ♥️ 2 1
Rebecca30 Skrevet 28. februar 2024 #14 Skrevet 28. februar 2024 Er det slik at du vil ha barn med ham?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #15 Skrevet 28. februar 2024 Rebecca30 skrev (4 minutter siden): Er det slik at du vil ha barn med ham? Hun har ikke truffet ham ennå, så vi får ikke håpe det! Men ja... Det kan jo virke som at TS overtenker hele greia Anonymkode: bb683...6dd
GrønnNellik68 Skrevet 29. februar 2024 #16 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er nok tryggest at du får en som er født samme året som deg. Anonymkode: 4139c...07f Enig så sykt opphengt i alder folk er istedet for å se på kjemi, felles interesser og hvordan en passer inn i hverandres liv.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #17 Skrevet 29. februar 2024 Du tenker at vi på KG skal kjenne en random mann bedre enn du som faktisk har kommunisert med han? Anonymkode: 3be37...291
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #18 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ts er dame og skal treffe en som er 4år yngre. Sånn fremtidsmessig sett, er det en som vil feste annenhver barnefri helg? Jeg vet han liker å dra ut. Han har ei datter på 4år og jeg har to stk selv, hva er oddsen for at han vil ha flere barn? 4 års forskjell er jo ikke mye, men det er litt når guttene er så mye yngre i hodet enn jenter. Eller hva? Anonymkode: cce27...bd5 Min er 10 år yngre enn meg. Jeg var 35 og han 25. jeg ville ikke ha barn, han var raskt ute med å forsøke å overbevise meg om at barn ville gjøre livet perfekt🙂 Han hadde festet og reist fra seg siste 5 årene. Jeg følte meg ikke ferdig med den biten, men etter masse festing og reising med ham det neste året, ble jeg også klar for barn og etablering. Rett og slett slå meg til ro. Det måtte altså en 10 år yngre mann til for å temme meg🙃 Så det var min erfaring. Det finnes modne og umodne menn. Og det finnes modne og umodne kvinner. Hvordan din mann er finner du kun ut ved å spørre ham og lære ham å kjenne. Du vil nok finne ut hvor landet ligger innen et år. Men det med tanker rundt å få flere barn bør du lufte relativt raskt. Anonymkode: 49c86...728
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #19 Skrevet 29. februar 2024 Min er 7 år yngre, merker ingen forskjell mtp alderen. Vi har vært sammen og gift i snart 10 år nå. Anonymkode: 95996...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #20 Skrevet 29. februar 2024 Rebecca30 skrev (7 timer siden): Er det slik at du vil ha barn med ham? Når man begynner å date, så ser man automatisk fremover og barn er ikke helt uaktuelt for meg, men løpet er snart kjørt. Er bare ikke vant til å ha en fyr som er yngre enn meg da mine tidligere ekser har vært 15år eldre enn meg😁 Anonymkode: cce27...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå