Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skorpionen og han er vannmann. Man kan trygt si at det har sine utfordringer

Skrevet

Tur og tyr

Anonymkode: 0d85f...98e

Skrevet

Men tror dere faktisk på dette her?

Anonymkode: c008e...975

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg (kvinne) er skytte og daten (mann) er vekt. Vil vi passe sammen?

Anonymkode: ee033...606

Skrevet

Skorpion kvinne.

Vær mann.

Anonymkode: 9dd8b...b22

Skrevet

Værdame og vannmann 😊
Snart vært sammen i 10 år 🥰

Tidligere vært sammen med en jomfru som overhodet ikke funket, skytte som ble ensformig, og to vekter hvor det var mye lidenskap - ene bodde for langt borte og hadde barn, vi forsøkte, men kjærligheten til familie, venner og hjemsted vant.
Den andre var var det elektrisitet med, men klarte ikke å slå seg til ro - ikke med meg i hvert fall. 

Anonymkode: 426f6...1e9

Skrevet

Jeg er steinbukk og mannen er vær. Har holdt sammen i 13 år sålangt☺️

Anonymkode: 211dd...fbc

Skrevet

Jeg er skytte og samboer er fisk. Vært sammen i 6 år nå, men det har alltid gått opp og ned. Akkurat nå er jeg mer usikker en noen gang på om det er rett person å tilbringe resten av livet med.

Vet ikke om jeg direkte tror på stjernetegn, men alle mine nærmeste venner og personer jeg trives best å omgås stemmer med det mitt stjernetegn passer med. Alle mine venner er altså enten løve eller vær.

Anonymkode: 28ba9...5c1

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er vekt og han er vannmann

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Men tror dere faktisk på dette her?

Anonymkode: c008e...975

Nei, de fleste av gjør nok ikke det, men det å kunne sette folk i bås, gir oss en slags illusjon av å forstå verden. Det er en fascinerende følelse, og grunnen til at astrologi - i motsetning til alkymi - fortsatt er så populært.

Anonymkode: 046ef...b0a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, de fleste av gjør nok ikke det, men det å kunne sette folk i bås, gir oss en slags illusjon av å forstå verden. Det er en fascinerende følelse, og grunnen til at astrologi - i motsetning til alkymi - fortsatt er så populært.

PS: det er av samme grunn at disse forenklede skjemaene for personlighetspsykologi (f. eks. "the big five") fenger så mange.

Skrevet

Tvilling og løve :)

Anonymkode: da4bc...67e

Skrevet

Tvilling - tvilling.

Match made in hell, men han er min sjelevenn også.

Anonymkode: fc725...127

Skrevet

Tvilling begge to. Snart vært gift i 13 år. Kan krangle som busta fyker, men er også bestevenner - og elskere❤️

Anonymkode: e0ec5...718

Annonse
Skrevet

Tvilling-dame og løve-mann. 

Anonymkode: a37cf...f53

Skrevet

Jeg er kreps og han er skytte. 

Anonymkode: aae30...22a

Skrevet

Jeg er tvilling (dame) og han er vekt. Aldri hatt det finere på alle måter enn med han (og han med meg visstnok) 😍

Anonymkode: a1c47...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...