Gå til innhold

Yahoo-mail er nede

Perelandra

Anbefalte innlegg

Yahoo-mail har vært nede hos meg nesten et døgn, og fungerer hverken i app på mobilen eller via nettleser på PC. Først fryktet jeg at det var jeg som hadde gjort noe feil, men det ser ut til å være et internasjonalt problem som har rammet mange brukere. 

Er det noen av dere andre som kommer inn på Yahoo-mail nå?  I så fall hva har dere gjort? Jeg har vurdert å reinstallere appen, men siden jeg heller ikke kommer inn via nettleser, må det være et større problem enn at appen ikke fungerer. 

Jeg blir dessverre ganske stressa av å ikke komme inn på mailen. Har også en Gmail-konto, men Yahoo-mailen er den viktigste for meg og den jeg bruker mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke legge inn yahoo-mailen på Gmail? Mener jeg så noe om at man kunne legge til andre mailer der.. vet jeg vurderte å gjøre det med jobbmailen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (46 minutter siden):

Kan du ikke legge inn yahoo-mailen på Gmail? Mener jeg så noe om at man kunne legge til andre mailer der.. vet jeg vurderte å gjøre det med jobbmailen..

Tror ikke det går så lenge Yahoo-mailen tilsynelatende er helt nede. 

Jeg prøvde å logge inn i nettleseren på mobilen og bruke Gmail-kontoen for verifisering, men det gikk ikke. 

Jeg har satt opp Gmailen  og Yahoo-mailen for verifisering av hverandre. 

Fikk opp følgende beskjed: Screenshot_20240228_135340_Opera.thumb.jpg.9bbc59617606b618f982e8b43b475197.jpg

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Nå kom jeg inn igjen via appen. Plutselig funker det igjen. 😃

Jeg har flere frivillige verv hvor kommunikasjonen hovedsak skjer via Yahoo-mailen. For tida er høysesong for årsmøter, så det har stresset meg ganske mye å ikke kunnet lese mailen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...