Perelandra Skrevet 28. februar 2024 #1 Del Skrevet 28. februar 2024 Yahoo-mail har vært nede hos meg nesten et døgn, og fungerer hverken i app på mobilen eller via nettleser på PC. Først fryktet jeg at det var jeg som hadde gjort noe feil, men det ser ut til å være et internasjonalt problem som har rammet mange brukere. Er det noen av dere andre som kommer inn på Yahoo-mail nå? I så fall hva har dere gjort? Jeg har vurdert å reinstallere appen, men siden jeg heller ikke kommer inn via nettleser, må det være et større problem enn at appen ikke fungerer. Jeg blir dessverre ganske stressa av å ikke komme inn på mailen. Har også en Gmail-konto, men Yahoo-mailen er den viktigste for meg og den jeg bruker mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 28. februar 2024 #2 Del Skrevet 28. februar 2024 Kan du ikke legge inn yahoo-mailen på Gmail? Mener jeg så noe om at man kunne legge til andre mailer der.. vet jeg vurderte å gjøre det med jobbmailen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. februar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 28. februar 2024 (endret) svartkatt skrev (46 minutter siden): Kan du ikke legge inn yahoo-mailen på Gmail? Mener jeg så noe om at man kunne legge til andre mailer der.. vet jeg vurderte å gjøre det med jobbmailen.. Tror ikke det går så lenge Yahoo-mailen tilsynelatende er helt nede. Jeg prøvde å logge inn i nettleseren på mobilen og bruke Gmail-kontoen for verifisering, men det gikk ikke. Jeg har satt opp Gmailen og Yahoo-mailen for verifisering av hverandre. Fikk opp følgende beskjed: Endret 28. februar 2024 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 28. februar 2024 #4 Del Skrevet 28. februar 2024 Ifølge mirror, daily mail og Yahoo sin egen twitter (nå X) status er det en workaround: du fjerne cache og data fra appen. https://www.mirror.co.uk/tech/yahoo-mail-down-crash-fix-32227934 https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-13134997/Yahoo-Mail-Email-service-crashes-millions-frustrated-Britons.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. februar 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 28. februar 2024 Endelig! Nå kom jeg inn igjen via appen. Plutselig funker det igjen. 😃 Jeg har flere frivillige verv hvor kommunikasjonen hovedsak skjer via Yahoo-mailen. For tida er høysesong for årsmøter, så det har stresset meg ganske mye å ikke kunnet lese mailen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå