AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #21 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre her om noen vet hvordan Max mara er i str? Bør jeg gå opp eller ned? Anonymkode: 3ba3d...1b4 De er store i tallstørrelser (34, 36 etc.), og vanlige i bokstavstørrelser (S, M etc.), vil jeg si. Anonymkode: 1583f...c9c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #22 Skrevet 1. mars 2024 Kommer alltid tilbake til genserne og kjolene kjøpt her, favoritt i klesskapet: www.mettemoller.no/ Har ullgensere som holder seg nuppefrie og fine i fasongen år etter år med mye bruk. Anonymkode: a8242...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #23 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De er store i tallstørrelser (34, 36 etc.), og vanlige i bokstavstørrelser (S, M etc.), vil jeg si. Anonymkode: 1583f...c9c Tallstørrelsene deres er for øvrig italienske, så du må gå to størrelser ned for å finne din norske størrelse. Nettbutikker bruker likevel så å si alltid den norske "oversettelsen", men det er likevel noe å være obs på. Et plagg som er merket med 38, er vår størrelse 34, men siden størrelsene er generøse, er det likevel såpass stort at det heller tilsvarer en 36. Anonymkode: 1583f...c9c
Alauda Skrevet 1. mars 2024 #24 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre her om noen vet hvordan Max mara er i str? Bør jeg gå opp eller ned? Anonymkode: 3ba3d...1b4 Det er italienske størrelser. Bruker du vanligvis 38, blir det i Max Mara 42. Og min erfaring er at de som sådan er litt knappe, altså bittelitt små.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #25 Skrevet 1. mars 2024 Alauda skrev (3 minutter siden): Det er italienske størrelser. Bruker du vanligvis 38, blir det i Max Mara 42. Og min erfaring er at de som sådan er litt knappe, altså bittelitt små. Oi, jeg oppfatter dem helt motsatt! Jeg må konsekvent én, noen ganger to, størrelser ned! Anonymkode: 1583f...c9c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #26 Skrevet 1. mars 2024 Syns Arket og &Other Stories har mye fint til bra kvalitet og pris:) Samsøe, DAY, Filippa K, Arnie Says, Dagmar, FWSS, Acne og Julie Josephine er merker verdt å sjekke ut! Dyrt, men mye fint og i god kvalitet. Anonymkode: 6a3a6...5fa 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #27 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Syns Arket og &Other Stories har mye fint til bra kvalitet og pris:) Samsøe, DAY, Filippa K, Arnie Says, Dagmar, FWSS, Acne og Julie Josephine er merker verdt å sjekke ut! Dyrt, men mye fint og i god kvalitet. Anonymkode: 6a3a6...5fa Jeg må si meg uenig i Other Stories, og ikke minst Acne. Særlig sistnevnte har veldig mye akryl og polyester, her betaler du mye for design, ikke så mye for kvalitet. Other Stories putter jeg nesten i HM/Zara kategorien, mye fast-fassion. Men så finnes det også unntak. De har noen ullplagg i veldig god kvalitet som jeg har hatt i mange år. Så det gjelder vel som mange allerede har påpekt; vurder materiale vel så mye som hvilket navn som står på plagget. Anonymkode: 5409a...e7b 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #28 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 7.55): Jeg må si meg uenig i Other Stories, og ikke minst Acne. Særlig sistnevnte har veldig mye akryl og polyester, her betaler du mye for design, ikke så mye for kvalitet. Other Stories putter jeg nesten i HM/Zara kategorien, mye fast-fassion. Men så finnes det også unntak. De har noen ullplagg i veldig god kvalitet som jeg har hatt i mange år. Så det gjelder vel som mange allerede har påpekt; vurder materiale vel så mye som hvilket navn som står på plagget. Anonymkode: 5409a...e7b Jeg har en del lintøy og silkebluser fra & Other Stories i veldig god kvalitet for prisen. Så det er noen skatter innimellom. Anonymkode: 1583f...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #29 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en del lintøy og silkebluser fra & Other Stories i veldig god kvalitet for prisen. Så det er noen skatter innimellom. Anonymkode: 1583f...c9c Ja, er enig. Klikket hjem noen fine topper i ull her om dagen, faktisk. Men det er som du skriver "noen skatter innimellom", ellers mye av dårlig kvalitet, som kun selger på grunn av merkenavnet. Husker særlig jeg var innom på kjolejakt en gang, og følte jeg "druknet" i dårlige stoffer og sømmer av lav kvalitet. Anonymkode: 5409a...e7b 1
Bacteria Skrevet 4. mars 2024 #30 Skrevet 4. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 8.59): Jeg har en del lintøy og silkebluser fra & Other Stories i veldig god kvalitet for prisen. Så det er noen skatter innimellom. Anonymkode: 1583f...c9c Absolutt. Jeg har et par blazere i ullblanding derfra som er laget på en italiensk fabrikk. Ble overraska selv over kvaliteten ift god pris. Ingen som nevner fex Part two? De har mye fint, litt mellom HM og Max mara i pris… Gant. Bukser, Lois og Five Units er kvalitet. (Men til hverdags sverger jeg til yogabuksene fra Ninepine og jeans fra Denim destination). Endret 4. mars 2024 av Bacteria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå