Gå til innhold

Hvor kjøper dere basic t - shorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt problemer med svetting så ønsker derfor naturlige materialer. Ønsker penere t shorter som sitter godt som jeg kan bruke til pent. Som også kan brukes til dressbukser og fine blazere

Anonymkode: 1c513...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fås jo ikke kjøpt i Norge dessverre, men mine favoritter er fra uniqlo. 100% bomull, tykke og gode, holder seg fine vask etter vask. Ikke er de så veldig mye dyrere enn de fra h&m heller. Anbefales hvis du skal til utlandet en gang! 

Anonymkode: 0af6f...d5a

Skrevet

Dressman XL.. Kjedelige greier, men er en av de få med størrelse som faktisk passer, grei pris og ok kvalitet.

Anonymkode: 7270b...140

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har litt problemer med svetting så ønsker derfor naturlige materialer. Ønsker penere t shorter som sitter godt som jeg kan bruke til pent. Som også kan brukes til dressbukser og fine blazere

Anonymkode: 1c513...9c8

jeg har hørt om shorts, t-shirts og t-skjorter, men t-shorter?!

Anonymkode: cd591...c99

• Nyttig 1
Skrevet

Du sier ikke om du er manne eller dame, så:

Til mann - Mario Conti sine er de sønnen min som kun går i t-skjorter er mest fornøyd med.

Til dame - Lisa fra merket Donna er helt fantastiske å gå med og holder seg like fine vask etter vask. 

Kjøper de på Match

Anonymkode: f5dfa...ce9

Skrevet

Jeg er 2 meter høy og over 100 kilo. Mitt eneste valg er Dressmann XL.

Anonymkode: 2d9f0...a30

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns de har gode t-skjorter på Kapp ahl. God kvalitet og holder seg fine vask etter vask. Samme med cubus, basic serien der er bra.

Ellers er det noen fine på vero moda fra tid til annen, god tykk bomull som holder godt

• Liker 1
Skrevet
Måneskinn skrev (17 minutter siden):

Jeg syns de har gode t-skjorter på Kapp ahl. God kvalitet og holder seg fine vask etter vask. Samme med cubus, basic serien der er bra.

Ellers er det noen fine på vero moda fra tid til annen, god tykk bomull som holder godt

Jeg har en del forskjellig fra Cubus, men t-skjortene er bare ræva. Sømmene vrir seg i vask og de hvite mister raskt fargen og blir gule. Hos oss går disse t-skjortene i kategorien "arbeids-skjorter".

Anonymkode: f5dfa...ce9

Skrevet
Måneskinn skrev (21 minutter siden):

Jeg slet mye med svette før jeg fikk behandling for det, og tettsittende klær/basic fra cubus hadde svært kort levetid. 
Fargen sitter så dårlig at svetten bleker fargen på fargede t-skjorter og singletter, hvite skjorter blir gule etter kort tid, og svarte blir grålig... 

Nå som jeg ikke sliter med svette derimot, så er det helt greit bruke basics fra cubus da. 

Anonymkode: b4192...67a

• Hjerte 1
Skrevet

Fornøyd med mine fra Arket og &Other Stories. Holder seg etter vask

Skrevet

Har et par fra Jean Paul som jeg kjøpte på Finn som jeg synes har holdt seg bra. Bomull. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...