AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Hei, matchet med en hyggelig fyr på Hinge like før jul og ble enige om at vi skulle møtes på nyåret. Det ble stille i noen uker i januar, men så tok han kontakt igjen og spurte om å treffes snart. Han har tidligere svart relativt raskt på meldinger, men nå som vi har avtalt å møtes(neste onsdag) merker jeg at han plutselig bruker 3-4 dager på å svare og planlegge når på dagen vi skal treffes, sted osv. Kjenner at dette kan jo umulig være et bra tegn og blir usikker på om jeg skal treffe han eller droppe det…forstår at alle har sitt liv, men litt spesielt at du plutselig ikke har et sekund til å svare når du selv har tatt insj til å møtes.. hva tenker dere? Anonymkode: cc0fa...809 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Kan hende han tenker at planen er lagt, og at all kommunikasjon i mellomtiden er en mulighet for deg til å trekke deg/ombestemme deg/angre? Slik du holder på å gjøre? Kan også hende det er et utrykk for travlere hverdag (utenom ferie) der man ikke prioriterer meldinger til noen man kanskje blir kjent med over eksisterende nettverk i samme grad? Kalde føtter er også mulig. Eller nervøsitet i forkant av date med overtenking av mottatte og sendte meldinger (som gjør at man kvier seg for å svare). Det er umulig å vite sikkert hva han tenker, det vet bare han. Jeg håper dere drar på date, (fordi jeg synes dates er koselig, uansett om de blir kleine, morsomme eller vennskapelige). (Hilsen en som ser alt for mye datingprogrammer) Anonymkode: f911e...20b 2
BobTheNoob Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Dere har avtalt å møtes neste onsdag? Det er mange som mener man kan og bør roe ned tekstingen når man har avtalt date. Dels fordi tekstingen i den fasen bør handle om å avtale å møtes og dels fordi man ikke skal drive og tekste og danne seg et fantasiforhold med en person man ikke engang har møtt. Personlig liker jeg å holde kontakten, men dette er det altså forskjellige meninger om. Treff ham og gjør deg en vurdering. Å droppe noen fordi de ikke tekstet fort nok for deg før første date, er tynt.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Viss en mann ikke gidder å holde kontakten etter å ha avtalt møte, hadde jeg ikke møtt han. Da er han ikke interessert! Da møtet han kun for å møte, og legger ikke noe mer i det. Jeg vil ha litt spenning før en møtes. Dette hadde blitt for kjedelig for meg. Anonymkode: 16766...3cd 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Ts her, takk for innspill. Det kan såklart være mange årsaker til at han bruker lengre tid på å svare, men sitter litt på følelsen av at han begynner å få kalde føtter og kommer til å avlyse, eller at han vil på en måte signalisere at han ikke legger noe i det å møtes (noe som er helt greit). Mulig jeg er forutinntatt pga en del dårlige erfaringer, men blir ikke spesielt gira av en som holder på sånn…får vel bare gi det en sjangse og se hvordan det går😊 Anonymkode: cc0fa...809
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #6 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 11.17): Hei, matchet med en hyggelig fyr på Hinge like før jul og ble enige om at vi skulle møtes på nyåret. Det ble stille i noen uker i januar, men så tok han kontakt igjen og spurte om å treffes snart. Han har tidligere svart relativt raskt på meldinger, men nå som vi har avtalt å møtes(neste onsdag) merker jeg at han plutselig bruker 3-4 dager på å svare og planlegge når på dagen vi skal treffes, sted osv. Kjenner at dette kan jo umulig være et bra tegn og blir usikker på om jeg skal treffe han eller droppe det…forstår at alle har sitt liv, men litt spesielt at du plutselig ikke har et sekund til å svare når du selv har tatt insj til å møtes.. hva tenker dere? Anonymkode: cc0fa...809 DROPP! HAN HAR SIKKERT FLERE Anonymkode: 40edc...135
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #7 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): DROPP! HAN HAR SIKKERT FLERE Anonymkode: 40edc...135 Ts her, det er fullt mulig, eller at han begynner å få kalde føtter og vil trekke seg unna.. Anonymkode: cc0fa...809
svartkatt Skrevet 29. februar 2024 #8 Skrevet 29. februar 2024 Jeg lurer på om det kan hende at enkelte roer ned kontakten frem til møtet for å ikke bruke opp samtaleemner.. Jeg vet ikke. Men jeg oppfører meg slik iblant med familie. Har ting jeg vil snakke om, men vi avtaler et treff, også venter jeg til vi treffes med å snakke om det, i tilfellet vi skulle gå tom .. Det er ganske tåpelig, må jeg innrømme. 😆
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #9 Skrevet 29. februar 2024 svartkatt skrev (55 minutter siden): Jeg lurer på om det kan hende at enkelte roer ned kontakten frem til møtet for å ikke bruke opp samtaleemner.. Jeg vet ikke. Men jeg oppfører meg slik iblant med familie. Har ting jeg vil snakke om, men vi avtaler et treff, også venter jeg til vi treffes med å snakke om det, i tilfellet vi skulle gå tom .. Det er ganske tåpelig, må jeg innrømme. 😆 Ser poenget her, men om man skal gå tom for samtaleemner på første date er det jo ikke liv laga uansett. Har selv opplevd liknende tilfeller som TS beskriver. Sitter alltid med samme dårlige følelsen når en man har skrevet masse med og som har vist stor interesse plutselig blir taus etter at man har avtalt å treffes. Da dabber det av for meg. Jeg vil ha kontakt med vedkommende og ikke bare fysisk oppmøte for å sjekke "kjemi" og alt hva det innebærer. Såkalt kjemi viser seg også gjennom meldinger for min del. Kropp og trynefaktor er ikke alt! Mangel på kjemi viser seg også gjennom meldinger sånn set. Og mangel på meldinger og interesse, veeeel...... Stusset litt i starten da jeg opplevde dette, men etter å ha bekreftet nok ganger at dette oftest er menn som kun er ute etter en ting, eventuelt ikke er så interessert i å investere noe særlig i en mulig partner har jeg valgt å droppe ut om sånt skjer. Hvorfor skal jeg ta "en kaffe" for å bli vurdert av noen i 15-30 min før de vil vurdere om jeg er verdt å kommunisere mer med eller bare ha sex med? Jeg er mer seriøs enn det og hvis de vil bli kjent får de i det minste opprettholde kontakten som er etablert. Må også legge til at jeg også dropper ut de som ikke etablerer særlig kontakt før de spør om å treffes etter typ 1-2 meldinger. Noe så overflatisk gidder jeg bare ikke! Anonymkode: 36fe5...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå