Gå til innhold

svak vibrering bryst

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei=) har en svak vibrering( som en mobil som vibrerer i jevn dur) i brystet venstre side.  Kjennes ikke ut som hjertet, for det slår normalt( ut fra hva jeg kan kjenne) har noen opplevd noe sånt?

Anonymkode: fc21a...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

hei=) har en svak vibrering( som en mobil som vibrerer i jevn dur) i brystet venstre side.  Kjennes ikke ut som hjertet, for det slår normalt( ut fra hva jeg kan kjenne) har noen opplevd noe sånt?

Ofte? I forbindelse med noen spesiell aktivitet? Hvordan er kosthold og aktivitetsnivå? Jeg bruker å få leamus i muskulatur, kan det være det?

Anonymkode: 55c9e...662

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ofte? I forbindelse med noen spesiell aktivitet? Hvordan er kosthold og aktivitetsnivå? Jeg bruker å få leamus i muskulatur, kan det være det?

1,5 dager til nå. Kjenner ikke no mer eller mindre uansett hva jeg gjør, legger bare mer merke til det om jeg sitter i ro/ ligger. Har ingen andre symtomer. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

1,5 dager til nå. Kjenner ikke no mer eller mindre uansett hva jeg gjør, legger bare mer merke til det om jeg sitter i ro/ ligger. Har ingen andre symtomer. 

Så det kjennes ikke leamus-aktig ut? Er det konstant? (I hverfall når du er i ro?) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så det kjennes ikke leamus-aktig ut? Er det konstant? (I hverfall når du er i ro?) 

er som en jevn dur 

Skrevet

Går sikkert over av seg selv. 

Anonymkode: 62d8f...763

AnonymBruker
Skrevet

minner veldig om følelsen av et barn som har surkling i brystet og sitter inntil deg, på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...