hecuba Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hvor går grensen for hva som regnes som roting eller sex når det kommer til sex med samme kjønn? Hva tenker du på når du skal definere pikesex? Hvor langt ville du vært villig til å gå dersom du skulle utforsket noe med en av samme kjønn? Endret 2. februar 2006 av hecuba
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Tja... det blir vel omtrent som med gutter, da. Det kan jo være ganske seksuelt ladet å bare kline, synes jeg, selv om jeg også har klina med en del bare for moro og uten seksuelle eller romantiske tanker i det hele tatt (i sin tid ). Så om jeg hadde skullet "teste grenser" med ei jente kunne det både vært og ikke vært en seksuell handling å kline og tafse litt. Om jeg bestemte meg for å "utforske" ville jeg vel gått løpet ut, tror jeg. Men vet ikke helt - jeg har hatt fantasier om jentesex, men har aldri møtt ei jente jeg faktisk har hatt lyst til å ha sex med (eller vært forelska i), så da er det ikke sikkert jeg hadde gått så langt likevel; om jeg fant ut at det ikke tente meg ville jeg trolig stoppet på et nokså tidlig stadium. Selv om jeg i grunn har hatt sex med et par gutter jeg ikke har tent så veldig på også (i sin tid )...
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Så langt som til ved å ta på brystene? Hmm... Ikke lett å si.
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Noe spes du tenkte på? Tja, jeg har klint med jenter, men det lå ikke noe seksuelt i det, det var mest for "gøy". Men jeg synes abslutt at kvinnekroppen er vakker! Og noen jenter kan være nydelige. Jeg har som mål å prøve jentesex en gang, og tanken tenner meg noe, men om det er en jentekropp jeg tenner på, eller fordi jeg liker å utfordre grenser, gjøre ting som er litt tabu, eller begge deler... Det er jeg ikke helt sikker på. Definisjonen av pikesex er litt vanskelig. Fordi jeg tenker faktisk ikke på oralsex eller fingring som "ordentelig" sex. Det må være penetrering med penis til for at jeg føler at det har vært sex. (det er min personlige definisjon, vet flere er uenige med meg der) Så hva er jentesex da? Tja, la oss si klining, fjerne klær og +++ ? :klø: Litt usikker der, selv. Og hvor langt jeg ville gå... Hvis det var noe jeg skulle utforske, ville jeg nok begynt forsiktig først med å kline/ta på. Det kan jo være at jeg sier meg fornøyd med det, og finner ut at det ikke var noe for meg. Eller kanskje jeg får lyst til å gå videre. Det vet jeg jo uansett ikke før jeg har prøvd.
hecuba Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2006 Noe spes du tenkte på? Tja, jeg har klint med jenter, men det lå ikke noe seksuelt i det, det var mest for "gøy". Men jeg synes abslutt at kvinnekroppen er vakker! Og noen jenter kan være nydelige. Jeg har som mål å prøve jentesex en gang, og tanken tenner meg noe, men om det er en jentekropp jeg tenner på, eller fordi jeg liker å utfordre grenser, gjøre ting som er litt tabu, eller begge deler... Det er jeg ikke helt sikker på. Definisjonen av pikesex er litt vanskelig. Fordi jeg tenker faktisk ikke på oralsex eller fingring som "ordentelig" sex. Det må være penetrering med penis til for at jeg føler at det har vært sex. (det er min personlige definisjon, vet flere er uenige med meg der) Så hva er jentesex da? Tja, la oss si klining, fjerne klær og +++ ? :klø: Litt usikker der, selv. Og hvor langt jeg ville gå... Hvis det var noe jeg skulle utforske, ville jeg nok begynt forsiktig først med å kline/ta på. Det kan jo være at jeg sier meg fornøyd med det, og finner ut at det ikke var noe for meg. Eller kanskje jeg får lyst til å gå videre. Det vet jeg jo uansett ikke før jeg har prøvd. ← Jeg har hvertfall litt vanskelig med å definere pikesex. Kontakt/penetrering med kjønnsorganer er vel det synet jeg har hatt.. Jenter kan ikke penetrere.. Og kjønnsorganene er vel ikke så praktisk plassert dersom de skal brukes sammen..? Jeg har nesten garantert bestemt at jeg skal prøve pikesex(hva det enn er). Delvis fordi jeg er nysgjerrig, og delvis fordi jeg synes at nakne jenter kan være fine å se på, og også fordi jeg tror det kan være en morsom ting å se tilbake på. Har hatt flere venninner jeg har klint med, bare på moro og som oppmerksomhetsstunt. Skikkelig klining, og ingenting har føltes kunstig eller rart for noen av oss i etterkant. Har bare vært samtaler som "husker du da vi gjorde det?? Hahaha". Om det er en grunn til at jeg spør? Ble bare nysgjerrig på hva folk mente var pikesex.. Dersom jeg ville vite hvordan det var eller mer detaljerte erfaringer, ville jeg spurt om det.. Men jeg tror jeg kan tenke meg til det selv..
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 På bursdagen min for noen år siden var det noen gutte-gjester som utfordret meg og venninne M, de ville vi skulle kline. M var helt med, jeg blånektet. Så min grense går vel der... Ikke at klining er sex, men det er verre å kline med en jente enn en gutt på en måte.
Gjest -eline- Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hvor går grensen for hva som regnes som roting eller sex når det kommer til sex med samme kjønn? Hva tenker du på når du skal definere pikesex? Hvor langt ville du vært villig til å gå dersom du skulle utforsket noe med en av samme kjønn? ← Been there, done that Jentesex definerer jeg som å ha kommet så langt at klærne er borte og det er mer enn bare litt småklining/tafsing. Jentesex er godt det, mykere på en måte og det frister absolutt til gjentakelse... Men desverre vil nok ikke det skje, så åpent forhold har jeg ikke med min kjære. Men godt var det, og det er noe jeg og venninna mi diskuterer fremdeles. (tåpelige skriveleifer) Endret 2. februar 2006 av -eline-
Gjest Sukkerert Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Jeg regner oralsex som sex uansett kjønnet på de som utøver det. Mener synet på at det kun kan regnes som sex når penetrering er involvert er problematisk fordi det utelukker at lesbiske har sex. Men også fordi kun penetrering utelukker orgasme hos 9 av 10 kvinner.
Gjest Nemesis Skrevet 3. februar 2006 #9 Skrevet 3. februar 2006 Når klærne er av helt eller delvis og man er i full gang med å utforske hverandre med hender og munn, da går det langt utover det jeg kaller "roting".
Gjest 1111 Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Når klærne er av helt eller delvis og man er i full gang med å utforske hverandre med hender og munn, da går det langt utover det jeg kaller "roting". ← Samtidig så har jeg vanskelig for å si at fingring og oralsex er faktisk sex når det gjelder jenter. Har tenkt på dette selv og ikke blitt noe klokere
Ginen Skrevet 4. februar 2006 #11 Skrevet 4. februar 2006 Har klint litt ja, bare på gøy, uten at det gav meg noe særlig. Har aldri vært fristet til å prøve jentesex. Kjæresten min har heller hatt behov for det, så det skjer nok ikke med det første. Men for all del, høres spennende ut for de som har prøvd det. Grensen generelt for sex lar jeg gå ved penetrering sånn i utgangspunktet. Imidlertid er jeg enig i det Sukkerert skriver. Tror kanskje min "grense" er forskjellig for hva hetero og lesbiske angår. Men, får du orgasme, så har du hatt sex. Har du ikke fått orgasme, så kan du ha hatt sex da og. Vanskelig det der!
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #12 Skrevet 4. februar 2006 Når man gjør ting man (normalt) ikke gjør med ungene sine, da har man passert grensen for det som kan kalles seksuellt, i mine øyne.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #13 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Samtidig så har jeg vanskelig for å si at fingring og oralsex er faktisk sex når det gjelder jenter. Har tenkt på dette selv og ikke blitt noe klokere ← Aktiviteter som inkluderer kjønnsorganer, er sex. Skjønner overhodet ikke at noen er i tvil om det. Tråden er ryddet for spam. Trille (mod) Endret 6. januar 2008 av Trille
Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 18. juni 2009 #14 Skrevet 18. juni 2009 Jeg og ei vennine var veldig nysjerrige så vi tok beten for og si det sånn, men jeg lurer på om det er sex(?).. Vi var i badekaret, alle klærne var av, vi tafset på hverandre, fingret og slikket hverandre, kan det kalles for sex det, eller? Jeg har vært litt i tvil om jeg kan kalle det sex, siden jeg forbinder sex med penis inn i kjeden, liksom.. Men jenter kan jo ikke gjøre det uten strap-on.. Så det er vel jentesex eller hva?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå