Gå til innhold

Kramper under orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det?

Ny type og han får skikkelige kramper, spesielt i kroppen og beina. Det skjer også etter lang tid med teasing. Virker som han mister kontroll på kroppen og på lydene.

Har ikke vært borti det tidligere.

G23

Anonymkode: 2ddd1...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor vanlig er det?

Ny type og han får skikkelige kramper, spesielt i kroppen og beina. Det skjer også etter lang tid med teasing. Virker som han mister kontroll på kroppen og på lydene.

Har ikke vært borti det tidligere.

G23

Kramper? Hvilken type. 

Mange årsaker til kramper.

Dårlig form?

Underernæring?

Feilernæring?

Alvorlige somatisk tilstand?

Nevrologisk sykdom?

Psykisk?

Mye anal stimulering?

Osv.

Anonymkode: 6a2a5...7be

• Liker 1
Skrevet

Kramper? Hvilken type. 

Dårlig form?

Underernæring?

Feilernæring?

Nevrologisk sykdom?

Psykisk?

Mye anal stimulering?

Osv.

Han rister og skjelver skikkelig intenst, kaver med armer og beina rister intenst.

Ja, det er mye anal stimulering.

Han opplever det som superdeilig❤️ Bare jeg som er lettere «sjokkskadet» av intensiteten.

Skrevet

Kramper? Hvilken type. 

Dårlig form?

Underernæring?

Feilernæring?

Nevrologisk sykdom?

Psykisk?

Mye anal stimulering?

Osv.

TS.

Han er i skikkelig god form. Krampene kommer hver gang han får orgasme. Jeg har da ofte teaset han 1-2 timer før jeg lar han få orgasme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

TS.

Han er i skikkelig god form. Krampene kommer hver gang han får orgasme. Jeg har da ofte teaset han 1-2 timer før jeg lar han få orgasme.

Mannen er tom for ATP. Du høres ut som en raring som ikke ser sammenhengen mellom vedvarende teas og kramper.

Hver sin smak. 

Skrevet

Det der er neppe kramper. Det er vel skjelving? Det er helt normalt, og bare deilig

Anonymkode: 81253...5cc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det der er neppe kramper. Det er vel skjelving? Det er helt normalt, og bare deilig

Stemmer det.. man får ikke kramper av orgasmer, annet enn muskelsammentrekningene. Årsaken til kramper kan komme av utrente muskler som brukes sjelden.. magnesium mangel.. og en del medisiner som gir bivirkninger til krampene..

Han rister og skjelver skikkelig intenst, kaver med armer og beina rister intenst.

Ja, det er mye anal stimulering.

Han opplever det som superdeilig❤️ Bare jeg som er lettere «sjokkskadet» av intensiteten.

Haha.. spiller du søt og uskyldig? 😅  jeg trodde du visste hva du holdt på med, når du stimulerte prostataen.. det er jo mannens G-punkt🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen er tom for ATP. Du høres ut som en raring som ikke ser sammenhengen mellom vedvarende teas og kramper.

Hver sin smak. 

Tom for ATP, hva er det? Hva mener du, raring? Jeg opplever skjelvingene, rykninger og risting som kramper, men det er kanskje ikke det? Han blir og av og til helt stiv i kroppen og bare dirrer lenge.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, han skjelver og rister og noen ganger stivner han og bare ligger å dirrer veldig lenge, flere minutter før kroppen roer seg.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Stemmer det.. man får ikke kramper av orgasmer, annet enn muskelsammentrekningene. Årsaken til kramper kan komme av utrente muskler som brukes sjelden.. magnesium mangel.. og en del medisiner som gir bivirkninger til krampene..

Haha.. spiller du søt og uskyldig? 😅  jeg trodde du visste hva du holdt på med, når du stimulerte prostataen.. det er jo mannens G-punkt🥰

Det er sånne voldsomme raske intense muskelsammentrekninger som kan vare i flere minutter før de roer seg. Som jeg skrev over, skjer det og av og til at han blir stiv som en pinne og bare dirrer, det varer i mange minutter.

Han er absolutt ikke utrent, kanskje jeg opplever skjelvingene og rykningene som kramper, men er egentlig noe helt annet.

Jeg gjør sef med han det aller deiligste og vet om prostata, fet gjør han helt gal🥰

Skrevet

Jeg har ikke noe svar på det du lurer på, men jeg lurer på dette med analstimulering. Jeg har en ny kjæreste nå,  som jeg merker muligens tenner på dette. Jeg ser han blir veldig opphisset når jeg nærmer meg området. Men jeg har aldri vært borti analstimulering før, og merker at jeg vegrer meg pga bakterier og diverse.. snakker dere om det på forhånd, sånn at dere er sikker på han er helt ren der? Helt ren kan man jo ikke være på innsiden, med mindre man bruker sånn analvask. Huff, jeg ser for meg masse avføringsbakterier på fingeren som etterpå havner både her og der. Må iallefall gå rett og vaske hånden etterpå? Men det er ikke så kjekt å gå rett til vasken etterpå heller? Jeg lurer oppriktig på hvordan andre gjør dette.

Anonymkode: 907ae...3e3

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er sånne voldsomme raske intense muskelsammentrekninger som kan vare i flere minutter før de roer seg. Som jeg skrev over, skjer det og av og til at han blir stiv som en pinne og bare dirrer, det varer i mange minutter.

Han er absolutt ikke utrent, kanskje jeg opplever skjelvingene og rykningene som kramper, men er egentlig noe helt annet.

Jeg gjør sef med han det aller deiligste og vet om prostata, fet gjør han helt gal🥰

👏👏Da er du både flink og slem Pike❤️ Det er god "tysing" til den unge hingsten🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har ikke noe svar på det du lurer på, men jeg lurer på dette med analstimulering. Jeg har en ny kjæreste nå,  som jeg merker muligens tenner på dette. Jeg ser han blir veldig opphisset når jeg nærmer meg området. Men jeg har aldri vært borti analstimulering før, og merker at jeg vegrer meg pga bakterier og diverse.. snakker dere om det på forhånd, sånn at dere er sikker på han er helt ren der? Helt ren kan man jo ikke være på innsiden, med mindre man bruker sånn analvask. Huff, jeg ser for meg masse avføringsbakterier på fingeren som etterpå havner både her og der. Må iallefall gå rett og vaske hånden etterpå? Men det er ikke så kjekt å gå rett til vasken etterpå heller? Jeg lurer oppriktig på hvordan andre gjør dette.

Anonymkode: 907ae...3e3

TS

Så kult, bra han liker det. Du kan starte med å massere  mellom analen og kukrota. Da vil du kunne påvirke prostata utenfra. Analstimulering er helt problemfritt. Han kan gjerne vaske først, men du må uansett vaske hender godt etterpå. Du kan jo bruke butplug eller dildo, hvis du føler på det med fingrene, eller bruke latexhansker. Den nye kjæresten din vil trolig elske det og orgasmene hans blir helt amazing❤️

Selv har jeg ikke noe problem å bruke fingrene på kjæresten min❤️

Skrevet

Ehm, er ikke dette noe av greia med en orgasme da?

• Nyttig 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (4 minutter siden):

Ehm, er ikke dette noe av greia med en orgasme da?

TS.

Ja det er det, bare ikke opplevd det så intenst. Kroppen min går ikke av hengslene av en orgasme, selv om det er veldig deilig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

TS.

Ja det er det, bare ikke opplevd det så intenst. Kroppen min går ikke av hengslene av en orgasme, selv om det er veldig deilig.

Hvor mange timer med kraftig teasing har du holdt på da?

Anonymkode: dfd05...0ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor mange timer med kraftig teasing har du holdt på da?

Vi har holdt ut 5 timer teasing på hverandre, men da er det nesten så vi føler vi skal dø når vi tilslutt får orgasme. Det fine er at vi etter så lang teasing får flere orgasmer etter hverandre.

Skrevet

Har du noen gang fått krampe? Krampe i tåa er dritvondt. Krampe i leggen som er en ganske mye større muskel er uholdbart og man må strekke muskelen ut igjen. Hadde jeg fått krampe i hele kroppen tror jeg jeg hadde besvimt etter kort tid av enorme smerter.

Skjelvinger i og etter orgasme er bare deilig (og slitsomt)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har holdt ut 5 timer teasing på hverandre, men da er det nesten så vi føler vi skal dø når vi tilslutt får orgasme. Det fine er at vi etter så lang teasing får flere orgasmer etter hverandre.

Men hans orgasmer er mye sterkere enn dine?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hans orgasmer er mye sterkere enn dine?

Ja, etter lyder og kroppsreaksjonene virker hans orgasmer mye sterkere og ikke minst mye lengre. Han har rykninger og skjelvinger i flere minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...