AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Er det flere menn enn meg her som liker at dama spruter deg i ansiktet? Jeg elsker å få det på meg og i munnen. Syns det er skikkelig digg og sexy😛😍 Anonymkode: 61527...8b3
Østkantgutt1913 Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Hadde ei som kom voldsomt etter slikking, og det var skikkelig digg og opphissende, smakte nydelig av saftene hennes
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Cringe. Og ekkelt. Nei. Anonymkode: 4212b...2c8 2
Bamseklemmer Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Cringe. Og ekkelt. Nei. Anonymkode: 4212b...2c8 Kanskje bedre å forstå for dem som har fått spruten i ansiktet.. og funnet ut at squirt er fullstendig "ufarliig"😉 Jo jeg liker å teste ut mine "4 veier til squirt", til dem som er nysgjærrige.. Det føles som "Kongen av campingplassen"😅
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Hva slags sprut er det snakk om her? Sprutbæsj? Sæd? Urin? Jeg må vite litt mer før jeg kan si hva jeg synes om det. Anonymkode: 2722a...9ae
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Dama mi sprutet mye da hun var yngre. Hun syntes det var flaut og jeg har noen ganger fått spruten i ansiktet under slikking. Jeg likte det, men hun likte ikke lenger at jeg slikket henne. Anonymkode: 994f1...2f1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 Jeg liker ikke urinsex, men det er jo noen menn som tenner både på urin og avføring. Anonymkode: a622f...a72
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #9 Skrevet 1. mars 2024 Jeg drikker det mer enn gjerne, men så liker jeg også at hun tisser meg i munnen. De to tingene smaker veldig ulikt. Anonymkode: d3099...f31
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #10 Skrevet 1. mars 2024 Mannen min elsker at jeg spruter og det lukter ikke tiss, så væsken er ikke det samme som urin. Væsken er glattere og blankere å ta på og mannen min elsker at det drypper på han i 69. Ser rimelig fornøyd ut der han ligger å gliser i bar overkropp Anonymkode: b82dd...ab9
no shame Skrevet 1. mars 2024 #11 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 9.29): Hva slags sprut er det snakk om her? Sprutbæsj? Sæd? Urin? Jeg må vite litt mer før jeg kan si hva jeg synes om det. Anonymkode: 2722a...9ae Hvis man snakker om at mannen spruter en i ansiktet, er det som regel diare det går i? Vi snakker kvinnelig ejakulasjon.
no shame Skrevet 1. mars 2024 #12 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 22.10): Jeg liker ikke urinsex, men det er jo noen menn som tenner både på urin og avføring. Anonymkode: a622f...a72 Squirt er ikke urin.
Cor Cubiculum Skrevet 1. mars 2024 #13 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 9.29): Hva slags sprut er det snakk om her? Sprutbæsj? Sæd? Urin? Jeg må vite litt mer før jeg kan si hva jeg synes om det. Anonymkode: 2722a...9ae no shame skrev (1 time siden): Squirt er ikke urin. Nei, ikke nødvendigvis. Men de kjertlene det er snakk om her har begrenset produksjonsevne/lagringskapasitet. Og noen squirter mengder som langt overgår dette. Snakker av erfaring. Men urin er steril med mindre vedkommende har urinveisinfeksjon. Sånn sett er det mindre risiko ved å få litt, eller mye, squirt i fleisen, enn det man ellers bedriver der nede... 🙂 Men ærlig talt så foretrekker jeg at partneren nyter uten squirt. De trenger likevel ikke å være flaue over det. Og ikke minst prøve å la vær om det er det som er naturlig for dem. Det hemmer og ødelegger bare.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #14 Skrevet 1. mars 2024 Kvinner skulle ha sex som menn, frigjort, uten følelser, så fri, så fri. Hvem tjente på dette - mannen, ikke kvinnen. Nå skal kvinnen aller helst til og med ejakulere som en mann. Dette er det "nye" store. For kvinner flest gir ikke dette en gang nytelse, bare bryderi. Likefremt er det er mål for mange. Kvinner skal kopiere mannens seksualitet til punkt og prikke. Anonymkode: ef09b...556
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #15 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For kvinner flest gir ikke dette en gang nytelse, bare bryderi. Anonymkode: ef09b...556 Dette. Skal ikke så mye press til på «riktig sted» før jeg squirter. Men det er jo ikke noe nytelse forbundet med det. Blir bare veldig vått og ekstra stress med vått sengetøy osv. Selvom det ikke bringer noen ekstra dimensjon inn i sexen og nytelsen for min del, så er det tydeligvis veldig stas for partner. Jeg Skjønner ikke hvorfor. Virker som om mange menn tror det er en egen orgasme💁🏼♀️. Sikkert fordi jeg squirter rett før, under eller rett etter en orgasme. Anonymkode: d84ea...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå