Gå til innhold

Flytte hjemmefra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte hjemmefra, jeg vet ingenting ang toalettpapir/vaskemidler og alt man ellers trenger.

hva anbefaler dere som er billig og bra- som fungerer. 

toalett papir: mykt, mange lag og hvor rullen ikke forsvinner med en gang.

lønner det seg å kjøpe oppvaskmiddel, såpe etc i Sverige mtp på kvantum?

Anonymkode: c001a...85a

Skrevet

Se på meterprisen på toalettpapir.

Når det gjelder vaskemidler så trenger du egentlig kun oppvaskmiddel, eddik og en bunke mikrofiberkluter. Mer er ikke nødvendig for å få et rent hjem.
Dersom du skulle være uheldig å bli diaresyk kan det dog være lurt å ha en flaske klor på lager. 

Anonymkode: 4be2c...cb8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg skal flytte hjemmefra, jeg vet ingenting ang toalettpapir/vaskemidler og alt man ellers trenger.

hva anbefaler dere som er billig og bra- som fungerer. 

toalett papir: mykt, mange lag og hvor rullen ikke forsvinner med en gang.

lønner det seg å kjøpe oppvaskmiddel, såpe etc i Sverige mtp på kvantum?

Blant tingene mange finner ut når man flytter hjemmefra, er hvor fint man faktisk har hatt det hjemme. Og ting koster som regel mye mer enn man tror. 
Du får ikke billig, mykt, mange lags toalettpapir, som ikke forsvinner raskt fra rullen. Enten er det billig, eller alt det andre. Når du flytter hjemmefra må du prioritere. 

Anonymkode: 9ac14...dea

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Blant tingene mange finner ut når man flytter hjemmefra, er hvor fint man faktisk har hatt det hjemme. Og ting koster som regel mye mer enn man tror. 
Du får ikke billig, mykt, mange lags toalettpapir, som ikke forsvinner raskt fra rullen. Enten er det billig, eller alt det andre. Når du flytter hjemmefra må du prioritere. 

Anonymkode: 9ac14...dea

Den forstår jeg, men typ hvilke toalett papir som varer lengst på meteren. Og som ikke er helt sandpapir🤣

Skrevet

40 ruller Lambi i stor pakke kjøpt på tilbud på OBS. Mykt, behagelig, ikke så altfor ille pris. Tar mye plass da, eneste ulempen. 

Hvor bananas tenkte du å gå i butikken? Selv ville jeg hatt Jif Kjøkken, Jif Universal, Neutral/Blenda til klesvask, Milo eller Klar til ull (om man har ull), oppvaskmaskinpulver og glansemiddel til oppvaskmaskin. 

Torky-dispenser er kjekt å ha. 

Kluter bør man ha i hus. Om man foretrekker microklut eller bomull varierer

Gulvmopp. Jif sin er bra

Så trenger man håndsåpe, såpe til kropp i dusjen, shampoo og balsam. Zalo til kjøkken

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...