Gå til innhold

Savner exen etter det ble slutt. vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen i 1 år ca og det er mitt første forhold. Jeg følte den siste tida at jeg ikke savnet han eller tenkte på han når vi ikke var sammen, og følte det var kjedelig med han da vi var med hverandre. Så jeg gjorde det slutt med han for en uke siden. Men så plutselig kjenner jeg at jeg savner han og tenker på han. Er dette normalt?  Hva kan jeg gjøre for å komme meg videre ? J18

Anonymkode: eef94...5dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er normalt. 

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Helt normalt. Ofte husker en kun på de gode følelsene som oppsto og glemmer litt hvorfor forholdet ikke funket. 

Selv om du gjorde det slutt må du fremdeles gjerne gjennom en liten sorgprosess og bearbeide følelser. Det handler jo om å avslutte et kapittel der et annet menneske har vært en stor del av livet ditt.

Bruk tiden til hjelp og fokuser på deg selv. Før du vet ordet av det er han bare et gammelt minne😊

Skrevet
WhisperingWind skrev (2 timer siden):

Helt normalt. Ofte husker en kun på de gode følelsene som oppsto og glemmer litt hvorfor forholdet ikke funket. 

Selv om du gjorde det slutt må du fremdeles gjerne gjennom en liten sorgprosess og bearbeide følelser. Det handler jo om å avslutte et kapittel der et annet menneske har vært en stor del av livet ditt.

Bruk tiden til hjelp og fokuser på deg selv. Før du vet ordet av det er han bare et gammelt minne😊

Ja ok, jeg var ikke forberedt på dette nei. Kjenner en sorg og er trist av dette. Syns faktisk synd på han og siden han tok bruddet veldig hardt. Men ja jeg kommer nok over dette med tiden. 

Anonymkode: eef94...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...