AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Er under utredning hos nevrolog, men ønsker bare å høre om noen har vært i samme situasjon I ca. 1 år nå har jeg ikke følt på noe som ikke stemmer i kroppen. I fjor mars måned 2023 tok jeg en blodprøve ettersom jeg slet med svimmelhet, ingen energi, sliten, tunge armer og bein og hodepine i 3 mnd. Var sykemeldt i denne perioden. Jeg fikk til svar at de ikke fant noe på prøvene. 2 mnd ettrpå ble jeg utredet hos nevrolog. Tok da MR, blodprøver og ryggmargsprøve, men alt viste fint. Følte meg fin i 1 mnds periode, men etterhvert følte jeg meg dårlig igjen. Har siden august i fjor 2023 hatt en nummenhet både på høyre og venstre kinn. I tillegg kan det gi meg muskelsvakhet når dette skjer. I tilleg til lite med energi, prikking/brenning i kroppen, hodepine. I september 2023 fikk jeg høre om nettsiden Fürst. En nettside der du kan lese blodprøve svarene dine. Gikk innom blodprøve svaret fra mars i 2023. Der står det en høy positiv verdi av borrelia. Tok dette opp med legen, men hu sa det med symptomene mine ikke hadde noe med borrelia infeksjonen å gjøre… Er det ikke vanlig å få behandling for borrelia? Har noen opplevd noe liknende? Nevrologen skal ta kontakt med meg om 1 uke, så skal ta dette opp… Anonymkode: 86118...2f6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Var det høy IgG? Dvs at du har hatt det før, ikke nå. Da må IgM være høy. Anonymkode: 6a5a5...a4e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var det høy IgG? Dvs at du har hatt det før, ikke nå. Da må IgM være høy. Anonymkode: 6a5a5...a4e IgG lå på 17, og IgM lå på 144 ts. Anonymkode: 86118...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå