Gjest me Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Vi har prøvd i et halvt års tid nå og begynner å bli kjempelei! Mannen var hos min homeopat og med det samme ble han testet for sink, noe det så ut til at han hadde alt for lite av og sæd trenger visst masse sink. Han fikk beskjed om å spise sink og e-vitaminer for å bedre sædkvaliteten. Så om det er andre som sliter så kan det jo være verdt et forsøk å dytte i mannen noen piller også (vi driver jo å dytte i oss selv all verdens remedier som muligens kan hjelpe)
Lillesøster Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Min mann ble utstyrt med sink og selen. De skulle tas hver for seg, altså sink om morgenen og selen om kvlden. I tillegge utstyrte jeg han rikelig med c- vitaminer, det skal vistnokogså hjelpe på produksjonene.
Konemora Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Takk for tipset! Mannen min skal begynne å ta sink nå, han syntes bare det var spennende å prøve. Det blir spennende å se, da
Pasha Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Zink: Kroppen tømmes for dette under utløsning, og han må derfor ha påfyll av det e-vitamin For å bedre kvaliteten på sæden c-vitamin: Holder mannen frisk og gjør at sædcellene er mer beveglige og ikke klumper seg Selen: Mangel på dette kan redusere antall sædceller.
Pasha Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 men hvor lenge før bør man begynne å ta dem (eller mannen) før det begynner å gi noen virkning?
Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Skal sjekke i dag om disse vitaminene er i en multivitamin for blivende fedre. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå