Gå til innhold

Sexleketøy i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par som har vært sammen i litt over 10 år. Vi har et godt sexliv som begge er relativt fornøyd med, men vi har pratet om at vi ønsker å prøve litt nye ting. Vi har snakket om å prøve oss frem med litt sexleketøy i første omgang da dette er helt nytt for oss begge. Mannen min vil gjerne at vi skal prøve vibratorer så vi har kjøpt to forskjellige. Men jeg har aldri brukt noe sånn tidligere og jeg forstår ikke helt hvordan vi skal gjøre det sammen. Jeg syns egentlig at det er litt flaut også, uten at jeg kan forklare hvorfor. Så dere som er i et forhold, hvordan bruker dere sexleketøy sammen? Gjør han det på henne? Eller bruker hun den foran han? Setter pris på tips og innspill. 

Anonymkode: b6fa1...512

Skrevet

Han kan se på at jeg bruker leketøy på meg selv (dildo eller vibrator), noe han finner veldig tennende. Ellers så liker han å bruke leketøy på meg, både samtidig som han penetrerer meg og utenom. 
Jeg finner det også tennende at han ser på når jeg onanerer, både med og uten leketøy. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt sexleketøy alene i alle år (er kvinne i midten av 30-åra), men er nå i mitt første forhold med en mann som ønsker å bruke dem sammen med meg. Det var veldig uvant i starten!

Anbefaler deg å først bli kjent med leketøyene alene, så du vet hva som fungerer for deg. Da blir det lettere å snakke med mannen din om hva som er godt. 💕

Vær åpne med hverandre om hva dere ønsker å få ut av leketøyene. Er det sterkere orgasmer? Flere orgasmer? Bedre forspill? Få sexen til å vare lenger? Avlaste hverandre? Ha solosex sammen? Tenner dere ekstra på å se på den andre leke, nyte og få orgasme? Alt dette hjelper dere å finne ut hva som fungerer for dere.

I vårt tilfelle synes kjæresten min det er opphissende å få være den som gir meg nytelse, samtidig som det blir en veldig visuell opplevelse for han - han får jo se alt i nærbilde! Jeg trenger også mye mer stimulering enn han, så det hjelper oss ha god sex og få orgasmer sammen uten at han blir utslitt. 😅

Jeg kan bruke leketøy alene mens han ser på, gjerne som forspill. Han kan bruke dildo på meg når jeg ønsker mer/hardere sex. Jeg kan bruke vibrator mens vi har sex for maks stimulering. Vi leker også en del analt.

Det beste tipset jeg kan gi er å slippe deg løs! Lek, la han se på, si ifra hva som fungerer, og tør å nyte det. ❤️

Anonymkode: f8d95...1b5

Skrevet

Samboeren min liker å bruke leketøy på meg, mens han penetrerer meg, men også kun vibrator uten penetrering, mens han krever øyekontakt. Han liker også veldig godt å se på, når jeg bruker leketøyet på meg selv. Vi liker også å bruke analplugger mens han penetrerer meg. Han bruker også penisring når vi har sex.  

Anonymkode: d99a9...666

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har mye ulikt leketøy til begge. Bruker det mest som variasjon til suging/runking/fingring/slikking, og avslutter som regel med samleie. Elsker å utforske hans nytelse med ulikt, og han det samme omvendt. Ingenting som er flaut oss to mellom. 

Noe leketøy var ikke noe stor opplevelse, og ble bare forsøkt en gang eller to. Så har vi noen favoritter som brukes jevnlig. 

Anonymkode: 2687a...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...