AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Hei, Kvinne 34år, gravid i uke 13. Jeg opplever kraftige rykninger i kroppen. det starta i uke 5 i armen, så hardt at jeg slo ned lampa på nattbordet. Det kommer plutselig. Det har utvikla seg til å rykke i hele kroppen, som om jeg skvetter skikkelig når noen skremmer meg. Det starter i brystet og sprer seg fort til resten av kroppen, så begynner hjertet å slå og jeg får en følelse av redsel (adrenalin?). Det skjer oftest når jeg skal slappe av på sofaen eller når jeg legger meg i senga, men det har også skjedd når jeg står og lager mat. Kjenner noen igjen dette? Anonymkode: 45cdf...063
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Jeg kjenner det ikke igjen fra meg selv, men beskrivelsen din får meg til å tenke på myoklonier, som er en form epileptiske anfall. Jeg ville bestilt en legetime. Anonymkode: 83740...80a 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner det ikke igjen fra meg selv, men beskrivelsen din får meg til å tenke på myoklonier, som er en form epileptiske anfall. Jeg ville bestilt en legetime. Anonymkode: 83740...80a Enig i dette! Jeg tenker det samme. Legetime så snart som mulig. Anonymkode: cfa00...ffb
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg kjenner det ikke igjen fra meg selv, men beskrivelsen din får meg til å tenke på myoklonier, som er en form epileptiske anfall. Jeg ville bestilt en legetime. Anonymkode: 83740...80a AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Enig i dette! Jeg tenker det samme. Legetime så snart som mulig. Anonymkode: cfa00...ffb Takk for svar. Når jeg leser om det er det veldig likt. Jeg er under utredning hos en nevrolog pga andre utfordringer, kanskje det er best at jeg ringer han i morgen? Anonymkode: 45cdf...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå