Gå til innhold

Han legger ut videoer av seg selv på trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt kleint, eller helt normalt idag? Fyren er 37 

Jeg synes det virker veldig selvopptatt, men mulig det bare er meg som ikke henger med

Anonymkode: 412a2...ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer «normalt» det enn å løpe inn på KG og spørre om folks mening 😅

Hvorfor er folk så opptatt av alder? Gjør han folk vondt ved å legge ut? Nei. Plager det deg? Hvis ja, si det til han slik at han kan kutte deg ut fra livet hans.

*Janteloven*

Anonymkode: b4d37...b93

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Mer og mer normalt. Ser kvinner legge ut yoga- videoer av seg selv også. 

Anonymkode: 2da8b...2db

• Liker 2
Skrevet

Blir du kåt?

Anonymkode: 81257...430

• Liker 1
Skrevet

Ekstremt kleint, men jeg syns det om 90% av alt på sosiale medier. Uansett kjønn. 

Anonymkode: 30d1e...43d

• Liker 16
Skrevet

Veldig kleint. Og ofte et behov for å få bekreftelse utenfra. (Ikke nok tro på seg selv, og trenger bekreftelse fra omverdenen om at han er kul, tøff, flott og så videre)  

Anonymkode: e9009...cf0

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kjenner én fyr som gjør dette, og han er skikkelig rundbrenner og skryter av hvor mange damer han ligger med, så det funker vel for ham?

Anonymkode: 4ebca...dcf

• Liker 1
Skrevet

En av mange hundre bare i Norge som gjør det, ser ikke problemet. Det er en hobby som med alt annet, men vil du at han skal legge ut Lego bygging eller tog så for all del. Jantelov Norge, hurra... finnes så langt verre ting enn trening. 

Anonymkode: c0704...3a4

• Liker 1
Skrevet

Kleint, selvopptatt og veldig spesiell atferd om man er over 25 år. 

Anonymkode: 1c38e...7b8

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Syns ikke det er kleint, men det er et mulig tegn på at han søker bekreftelse, som igjen kan bety at han søker flere partnere og er useriøs. 

Anonymkode: 8a23a...a06

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde du tenkt det samme om personen var overvektig og hadde helseproblemer? Forsvinner aldersgrensen og kleinheten da? 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt kleint, eller helt normalt idag? Fyren er 37 

Jeg synes det virker veldig selvopptatt, men mulig det bare er meg som ikke henger med

Ville sagt det var normalt, men kleint om man selv ikke er verken aktiv innenfor trening eller sosiale medier. Han burde finne seg noen med samme interesse. 

• Liker 1
Skrevet

Som regel er dette FUCKBOYS

Anonymkode: f4002...965

• Liker 1
Skrevet

Det må ikke være at han er selvopptatt. Kjenner til mange som er for eksempel PT, gartner, kokk, frisør, danser, psykolog, forsker som legger ut klipp av seg selv på sosiale medier, både for å tiltrekke seg kunder, sammarbeidspartnere, andre som har interesse av samme hobby/jobb, men også for å dele kunnskap (gratis) og inspirere andre. Kjenner et par som selv har hatt det tøft i oppvekst/ungdomsår og retter mye av sitt innhold mot unge for å inspirere ift livsstil & karriere. Og det er i tillegg til jobbe en vanlig jobb så ikke bare for "å tjene penger".

Mange av dere som svarer i denne tråden virker å ha veldig snever horisont. Det finnes folk der ute som faktisk ønsker å bidra til at andre får det bedre gjennom å dele noe de elsker å holde på med 🙂 Dere burde prøve det!

Anonymkode: 13969...472

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 20.51):

Litt kleint, eller helt normalt idag? 

Ikke bare «litt kleint». Det er sjukt «Harry».

Treningsselfies/video er latterlig.

Anonymkode: 2b4cb...ea1

AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke så mange som er "aktive" innenfor trening på KG, spesielt kanskje under singelforumet. Blir som å spørre en overvektig om slanketips for å sette det på spissen. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synest ikke det er noe attraktivt med de som legger ut masse bilder/videoer av seg selv på sosiale medier - uavhengig av hvilken setting det er. 

Anonymkode: 02dc6...2ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Finner ikke så mange som er "aktive" innenfor trening på KG, spesielt kanskje under singelforumet. Blir som å spørre en overvektig om slanketips for å sette det på spissen. 

Forstår at du kan få et inntrykk av det når du ikke ser de som er der siden dette er et forum hvor vi er anonyme. Men det er dumt å være påståelig uten bevis.

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min nærmer seg 50. Han legger sjeldent ut noe på story. Mest når han pusser opp eller er på fjellet. Men hender han legger ut når han er på treningstudio, tror det er mer ment som inspirasjon til andre:)

Han er hverken harry, en rundbrenner eller en skrytete type. Han «brukte» heller ikke treningen eller kroppen sin på tinderbildene. 

Anonymkode: 022b4...c98

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Forstår at du kan få et inntrykk av det når du ikke ser de som er der siden dette er et forum hvor vi er anonyme. Men det er dumt å være påståelig uten bevis.

Ja, det var jo å skyte seg i foten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...