Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Ulrik Wilbek ber innstendig om norsk hjelp foran kveldens oppgjør mot Island. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179166 Hva, erklærer også Island krig mot oss nå?! Åja, det var visst bare håndball det dreide seg om...
Gjest King James II Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Island har ingen hær så de kan ikke ærklere krig Og dette her har vel med håndball og gjøre.
Utenriksmedister Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Dette ser jeg som en latterliggjøring av en viktig debatt fra trådstarters side. Moderator bør flytte dette snarest. Endret 2. februar 2006 av Utenriksmedister
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Dette ser jeg som en latterliggjøring av en viktig debatt fra trådstarters side. Moderator bør flytte dette snarest. ← Det er synd du ikke kjenner din kultur bedre, for det er faktisk ganske vanlig å lette på trykket ved hjelp av humor, satire og karikatur i dette landet.
Utenriksmedister Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det er synd du ikke kjenner din kultur bedre, for det er faktisk ganske vanlig å lette på trykket ved hjelp av humor, satire og karikatur i dette landet. ← Gjerne - jeg sa ikke at inlegget skulle slettes, men det hører ikke til under "aktuelle saker" Spesielt siden min meningsmåling om man ønsker økt islamsk inflytelse i politikken ble flyttet til "Skråblikk og generaliseringer" uten at moderator forklarer hvorfor når jeg spør om det. Endret 2. februar 2006 av Utenriksmedister
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Gjerne - jeg sa ikke at inlegget skulle slettes, men det hører ikke til under "aktuelle saker" Spesielt siden min meningsmåling om man ønsker økt islamsk inflytelse i politikken ble flyttet til "Ønsker du økt islamsk inflytelse i Norsk politikk?" ← Men som "humor" og satire, fungerer det best at den blir postet her, og etterhvert flyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå