Gå til innhold

Danmark ber Norge om hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest King James II
Skrevet

Island har ingen hær så de kan ikke ærklere krig

Og dette her har vel med håndball og gjøre.

Skrevet (endret)

Dette ser jeg som en latterliggjøring av en viktig debatt fra trådstarters side.

Moderator bør flytte dette snarest.

Endret av Utenriksmedister
Skrevet
Dette ser jeg som en latterliggjøring av en viktig debatt fra trådstarters side.

Moderator bør flytte dette snarest.

Det er synd du ikke kjenner din kultur bedre, for det er faktisk ganske vanlig å lette på trykket ved hjelp av humor, satire og karikatur i dette landet.

Skrevet (endret)
Det er synd du ikke kjenner din kultur bedre, for det er faktisk ganske vanlig å lette på trykket ved hjelp av humor, satire og karikatur i dette landet.

Gjerne - jeg sa ikke at inlegget skulle slettes, men det hører ikke til under "aktuelle saker"

Spesielt siden min meningsmåling om man ønsker økt islamsk inflytelse i politikken ble flyttet til "Skråblikk og generaliseringer" uten at moderator forklarer hvorfor når jeg spør om det.

Endret av Utenriksmedister
Skrevet
Gjerne - jeg sa ikke at inlegget skulle slettes, men det hører ikke til under "aktuelle saker"

Spesielt siden min meningsmåling om man ønsker økt islamsk inflytelse i politikken ble flyttet til "Ønsker du økt islamsk inflytelse i Norsk politikk?"

Men som "humor" og satire, fungerer det best at den blir postet her, og etterhvert flyttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...