AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Jeg har halsbetennelse og har gått med høy feber et par dager. Går på Apocillin. Merker at baby på 7 mnd er lite interessert i puppen (baby er ikke syk). Kobler seg av og klager seg. Har gitt en flaske mme på kvelden tidligere bare, men i dag har hun drukket 2 hele flasker på 180 ml etter forsøkt amming. Spiser også 2 porsjoner grøt daglig, så kan ikke være så mye morsmelk hun får i seg? Har mensen i tilegg, og lest at det også kan påvirke melkeproduksjonen? Begynner på jobb igjen om noen uker, så lurer på om jeg bare skal slutte nå når hun likevel ikke er interessert/har mistet melken.. føles trist og sårt. Har prøvd å pumpe litt men får bare ut 30 ml.. Noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 80efa...124
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Jeg tror det er smaken som forandrer seg? Opplevde og at min reagerte litt første par gangene jeg hadde mensen + første gang jeg var skikkelig syk. Anonymkode: 3b081...425 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Det skal litt til å miste melken når du har grei produksjon og ammer regelmessig. Jeg fikk infeksjon i det ene brystet og brukte salve på brystvorten i en uke. Baby (da 1,5 år) kunne ikke ammes på det brystet grunnet salven. Det var fremdeles melk der etter den uken med behandling. Jeg ammet ca 2 ganger om dagen da. Se om barnet har mer lyst til å amme etterhvert. Kanskje det er forbigående. Anonymkode: d0ed0...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 Takk for svar. var litt beroligende lesing. Har ingenting i mot å gi litt tilegg, men ønsker å amme litt til iallefall.. kanskje antibiotikaen setter smak? Anonymkode: 80efa...124 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Har vært syk i 6 dager nå. Feber av og på i 5 dager. Ikke noe i veien med melkeproduksjon, enda. Anonymkode: ba9b3...065
Petra200 Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Antibiotika setter vond smak på melka!! Du løser det ved å pumpe de dagene for å holde produksjon ved like.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Skrevet 28. februar 2024 Jeg hadde omgangssyke nå og mistet melken. Kom ikke en dråpe omtrent på ca 2 dager. Skal sies at barnet er 1,5 år og det er ikke mye vi ammer, så ikke mye melk i systemet i utgangspunktet. Anonymkode: 6b680...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå