AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Del Skrevet 27. februar 2024 I høst ble jeg sammen med en veldig fin mann, skilt og en datter på fire år. Jeg har to barn og kan ikke få flere men vi har det fint med mine&dine (fortsatt forsiktig siden hans er liten). Men føler noen ganger han har med seg mye fra sitt forrige forhold og jeg vet jeg er fintfølende men jeg har ikke så mye behov om å vite at han og eksen hadde fertilitetsproblemer i mange år eller det var en dramatisk fødsel… Jeg har naturligvis sympati men jeg synes det er vanskelig å høre om. Jeg deler ikke fra hvordan mitt forhold til barnefar var før det ble slutt… Anonymkode: 68c72...092 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Del Skrevet 27. februar 2024 Så begynn å del da. Fortell det samme tilbake. Kanskje han reagerer. Anonymkode: b67a7...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I høst ble jeg sammen med en veldig fin mann, skilt og en datter på fire år. Jeg har to barn og kan ikke få flere men vi har det fint med mine&dine (fortsatt forsiktig siden hans er liten). Men føler noen ganger han har med seg mye fra sitt forrige forhold og jeg vet jeg er fintfølende men jeg har ikke så mye behov om å vite at han og eksen hadde fertilitetsproblemer i mange år eller det var en dramatisk fødsel… Jeg har naturligvis sympati men jeg synes det er vanskelig å høre om. Jeg deler ikke fra hvordan mitt forhold til barnefar var før det ble slutt… Anonymkode: 68c72...092 Fintfølende? Hvordan skal det bli hvis han etterhvert skulle komme til å si noe positivt om selve forholdet og kvinnemennesket? Jeg tenker når du reagerer på å høre beskrivelser om en tung fødsel .. Hvis forholdet hans er ferskere enn ditt så er jo også risikoen større for at han er taletrengt om det han ikke helt har kommet over. Helt normalt. Anonymkode: fde5e...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 27. februar 2024 #4 Del Skrevet 27. februar 2024 For meg så er dette helt vanlige ting å snakke om med en ny partner. Skal hans tidligere liv være et ikke-tema? 🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Del Skrevet 27. februar 2024 Hva er alternativet? Late som livet begynte det øyeblikket dere møttes. Anonymkode: 53959...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #6 Del Skrevet 27. februar 2024 Ja jeg synes du er for fintfølende, som kanskje kan gi dere problemer på sikt. Du må nesten klare å forholde deg til at han har en fortid, som har vært med å bidra til den han er i dag. Anonymkode: 2cd96...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #7 Del Skrevet 27. februar 2024 Hannah80 skrev (3 minutter siden): For meg så er dette helt vanlige ting å snakke om med en ny partner. Skal hans tidligere liv være et ikke-tema? 🤔 Jeg tror jeg skjønner litt hva ts mener, en ting er å dele det sånn når det passer, men enkelte mennesker er så lite ferdig med tidligere forhold at etter en stund starter alle setninger med "jeg og eksen" eller bare "eksen". Anonymkode: bbf6e...22c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 28. februar 2024 #8 Del Skrevet 28. februar 2024 Akkurat dette er normale ting å snakke om ts. Hadde han derimot begynt å snakke om hva de pleide å gjøre i senga, med detaljer om hva han likte hun gjorde osv, DA kunne du steilet 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå