Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Jeg tenker på å ordne håret selv/sammen med min forlover. Noen som har gode tips til hvordan man får pene og ikke minst holdbare krøller i langt hår?
lil Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 Hadde jeg aldri turt... Men spør en frisør da vel! Invester i noen "skikkelige" stylingprodukter.. ?
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #3 Skrevet 4. februar 2006 Husk nå bare på at frisyren skal holde i mange timer....
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Det går godt ant å ordne frisyren sin selv! Det gjorde jeg da jeg giftet meg. Jeg har også ordnet 2 andre brudefrisyrer uten å være frisør.... Det du kan gjøre med krøllene, er enten å bruke krølltang eller ruller. Det jeg gjorde med med den ene bruden, var å ha god skum på tørt hår, så krøllet jeg håret litt og litt med krølltanga. Jeg hadde hårspray på hver hårlokk jeg krøllet. Det tok veldig lang tid men resultatet ble veldig bra og holdbart. Krølltang sliter da en del på håret, så hvis man bruker ruller så sparer man på håret og tiden.... Lykke til! Øv på frisyren din først!
Annie Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Om du vil gjøre det selv så vask håret dagen før. Ta i skum og la det tørke og ikke sett det opp i strikk. Strikken vil lage merker i håret. På bryllupsdagen har du spraygele i det tørre håret og ruller det opp. Om du ikke har hårtørrer, blåser du over det med en varm føner og lar rullene sitte i til håret er kaldt og tørt. At det avkjøles er veldig viktig! Husk å prøve før den store dagen, sånn at du vet hvordan du skal rulle det opp! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå