AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Del Skrevet 27. februar 2024 Noen som har gått på MYSIMBA og gått ned i vekt ? Klarte du holde på vektnedgangen, eller gikk du opp igjen? Min søster bruker den nå og har gått ned tyve kilo, men gruer seg til siste brett er brukt opp. Anonymkode: 16ef8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Del Skrevet 27. februar 2024 Det er ikke en kur, hun må stå på det fast. Når hun slutter går hun sannsynligvis opp igjen. Anonymkode: 3e670...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Del Skrevet 27. februar 2024 Har gått på Mysimba i to og et halvt år. Går nå på "vedlikeholdsdose", dvs at jeg selv har valgt å gå ned i dose til et nivå der jeg ikke går opp i vekt. (Har gått ned 35 kilo) Anonymkode: f1d76...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har gått på MYSIMBA og gått ned i vekt ? Klarte du holde på vektnedgangen, eller gikk du opp igjen? Min søster bruker den nå og har gått ned tyve kilo, men gruer seg til siste brett er brukt opp. Anonymkode: 16ef8...8cf Får hun ikke resept på mer? Ellers skal hun vite at det er utrolig godt å ha litt opphold også,tro meg. Anonymkode: 0b324...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Får hun ikke resept på mer? Ellers skal hun vite at det er utrolig godt å ha litt opphold også,tro meg. Anonymkode: 0b324...2d8 Godt å ha opphold fordi….? Det er ho eventuelt bare «godt» om man er plaget med bivirkninger😅 Anonymkode: 3aae2...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Del Skrevet 28. februar 2024 Jeg gikk ned 30 kg, startet på 92 og gikk ned til 62 kg på 1 år. Nå er det snart 1 år siden jeg sluttet og gått opp 2 kg totalt. Trener nesten hver dag og har endret kostholdet totalt 🙂 64kg er en vekt jeg trives med og stresser ikke over dem 2 kg. Holdt meg stabil i snart 1 år Anonymkode: b1230...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Del Skrevet 28. februar 2024 Har gått den 25 kg på 9 måneder og har fått beskjed om at jeg får lov å gå på de livet ut om jeg ønsker. Har ingen bivirkninger så kan ikke se hvorfor jeg eventuelt ikke skulle ta de. Skal ned 10-15 kg til og så blir det vedlikehold etter det. Anonymkode: 7c08e...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergogdalbanen Skrevet 4. mars 2024 #8 Del Skrevet 4. mars 2024 Til dere som har brukt/bruker Mysimba: har preparatet noen påvirkning på søvn? Jeg vurderer å be legen min om resept på dette fordi jeg sliter med overspising og litt for mye vin om kveldene. Jeg sliter med innsovning og vin er det eneste som får meg til å sove, men det er jo ikke akkurat noe å satse på i lengden… Er derfor nysgjerrig på om Mysimba påvirker søvnmønsteret, noen som har erfaring? Drømmen er jo at Mysimba også får meg trøtt om kveldene, men det er vel å ønske seg for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Del Skrevet 4. mars 2024 bergogdalbanen skrev (2 minutter siden): Til dere som har brukt/bruker Mysimba: har preparatet noen påvirkning på søvn? Jeg vurderer å be legen min om resept på dette fordi jeg sliter med overspising og litt for mye vin om kveldene. Jeg sliter med innsovning og vin er det eneste som får meg til å sove, men det er jo ikke akkurat noe å satse på i lengden… Er derfor nysgjerrig på om Mysimba påvirker søvnmønsteret, noen som har erfaring? Drømmen er jo at Mysimba også får meg trøtt om kveldene, men det er vel å ønske seg for mye Har gått på det i snart 1,5 år. merker ingenting på søvnen. Blir ikke trøtt av de. Men har generelt hatt lite bivirkninger Anonymkode: 014a6...fdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 11. mars 2024 #10 Del Skrevet 11. mars 2024 bergogdalbanen skrev (På 4.3.2024 den 17.04): Til dere som har brukt/bruker Mysimba: har preparatet noen påvirkning på søvn? Jeg vurderer å be legen min om resept på dette fordi jeg sliter med overspising og litt for mye vin om kveldene. Jeg sliter med innsovning og vin er det eneste som får meg til å sove, men det er jo ikke akkurat noe å satse på i lengden… Er derfor nysgjerrig på om Mysimba påvirker søvnmønsteret, noen som har erfaring? Drømmen er jo at Mysimba også får meg trøtt om kveldene, men det er vel å ønske seg for mye Jeg kan ikke svare for Mysimba, men Wegovy har veldig god effekt på både overspising og alkoholinntak, i hvert fall. En reduksjon de to tingene, vil også ha positiv effekt på innsovningen, så kanskje verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå