AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Jeg trenger nye sko som er gode å gå i. Jeg ser mye på nett og synes det er vanskelig i jungelen av sko. Jeg vil helst ha en ganske nøytral joggesko som gjerne kan brukes med sommerkjolen. Tidligere har jeg kjøpt Sketcher og synes de har hatt god komfort, men jeg sliter disse ut fryktelig fort å må gjerne kjøpe to par i løpet av vår/sommer sesongen. Så, hvilke joggesko liker dere, som har god støtte inni og som ikke har masse knæsje farger? Anonymkode: 589ae...d4b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Det er (en av) grunnen til at jeg har den helsorte Hoka Bondi modellen. Anonymkode: 53fdc...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Har alltid lurt på hvorfor sportsutstyr er så vanvittig glorete. Joggesko er ille nok, men skiløpere ser jo ut som klovner. Hederlig unntak for karateutøvere og jegere, antar jeg. Anonymkode: 67bfc...94e 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har alltid lurt på hvorfor sportsutstyr er så vanvittig glorete. Joggesko er ille nok, men skiløpere ser jo ut som klovner. Hederlig unntak for karateutøvere og jegere, antar jeg. Anonymkode: 67bfc...94e Jeg skjønner det ikke jeg heller. Det finnes masse godt sko der ute,men de har masse knæsje farger. Det er så unødvendig. Anonymkode: 589ae...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har alltid lurt på hvorfor sportsutstyr er så vanvittig glorete. Joggesko er ille nok, men skiløpere ser jo ut som klovner. Hederlig unntak for karateutøvere og jegere, antar jeg. Anonymkode: 67bfc...94e Ikke bare det, men sportsklær til kvinner skal helst være mye rosa og lilla. Blir gal. Anonymkode: 1d305...e6f
Hjerte Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 (endret) Bruker alltid helsorte joggesko til hverdags. På vinteren bruker jeg en goretex sko, har i øyeblikket Adidas Terrex. Siste sommerskoene var en eller annen Ascicsmodell. Endret 28. februar 2024 av ♥
Anne Nym Medlem Skrevet 28. februar 2024 #7 Skrevet 28. februar 2024 Det er jo masse normale, nøytrale sko der ute? Ikke gå på sportsbutikker for å kjøpe joggesko, men i gode skobutikker eller på nett. Mine topp tre: - Gaitline WC Pro i helsort eller hvit - Hoka Transport eller Clifton i helsort eller hvit - New Balance Sneakers ML574EVG
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 Jeg er veldig fornøyd med mine asics gel nimbus 25 i helsort. Har vært igjennom endel par med hoka clifton og er ikke imponert over kvaliteten. Ellers har jeg også funnet noen på tights i hvite jeg bruker på sommeren. De kan minne om en sokkesko. Jeg er ikke fan av masse farger på joggeskoene jeg bruker i jobb. Anonymkode: 5b372...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå