AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Står jeg ikke kan ha betalingsplan men hvorfor det? Jeg har helt glemt en regning fra klarna så den har gått til inkasso😱 fikk heller ikke beskjed om noe regning verken på tlf eller e-post eller Digipost… går ut om ettpar dager til og jeg har ikke den summen nå så jeg er kjempe stresset… ikke typisk meg med regninger så kan ikke skjønne hvorfor Anonymkode: f1b9d...af5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Hvor lenge siden er det den gikk til inkasso? Kanskje den har gått videre til namsmannen? eller kan du kontakte dem å høre hvorfor? Anonymkode: 9df66...cc3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge siden er det den gikk til inkasso? Kanskje den har gått videre til namsmannen? eller kan du kontakte dem å høre hvorfor? Anonymkode: 9df66...cc3 Må kanskje ringe dem da får har jo ikke hørt noe fra dem før en uke siden fikk jeg betalingsoppfordring i nettbanken bare Anonymkode: f1b9d...af5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må kanskje ringe dem da får har jo ikke hørt noe fra dem før en uke siden fikk jeg betalingsoppfordring i nettbanken bare Anonymkode: f1b9d...af5 Gjør det. Jeg fikk ordnet en avtale etter jeg ringte de Anonymkode: 03528...f94
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Gjør det. Jeg fikk ordnet en avtale etter jeg ringte de Anonymkode: 03528...f94 Samme her 🙂 Anonymkode: 9df66...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå