Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg falt for en mann. I starten var forholdet kun sex, men etterhvert startet vi bruke mer tid sammen. Starten var turbulent, preget av at han var med flere enn meg og han var veldig av å på. Sammen med han slapper jeg av og flirer. Han er god med meg. Jeg fikk mye følelser. Vi ble etterhvert kjærester da han også fikk dette gjensidig. Nå har vi vært en kort stund sammen. Det er noe der i luften, jeg vet ikke hva. Kanskje jeg aldri har klart stole på han ordentlig pga starten vi hadde? Men nå når jeg har han, så sliter jeg med mine følelser ovenfor han. Det er ikke like fristende å kysse han eller ha sex med han. Han viser heller ikke samme kjærligheten og intiativtakingen til å bruke tid sammen med meg. Føler jeg har «jaktet» lenge nå. Det er en tomhet i meg som starter å bli stor. Jeg føler ikke lengre en tilknytning. Vi som så nylig også ble sammen. Jeg vet ikke om det han viser meg er genuin kjærlighet eller om det er jeg som har en usunn tilknyttning til han? Noen med slik erfaring?

Anonymkode: 9df79...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han føler det likt som deg, at nå som dere er sammen så finner dere ut at dere passer bedre sammen som venner? Hvis en har vært singel lenge, vil en så gjerne bli et par, og så når det skjer, så var det kanskje ikke «the one» likevel.. Vet ikke, bare en tanke jeg fikk. 

Anonymkode: ae938...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...