AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Jeg er i forhold. De siste årene har jeg lagt merke til at en gift mann, vet ikke, akkurat som om han ser på meg på en annen måte enn han borde. Nå i det siste har jeg begynt å tenke over det, og vet ikke helt om jeg mikser ihop noe i mitt hode som ikke finns, eller om det faktisk er riktig det jeg ser. Jeg har observert ved noen tilfeller, at han plutselig kan sette seg ved siden av meg (trenger ikke bety noe), han skal komme å tulle med ungene mine ( trenger heller ikke bety noe), når jeg kom på besøk i tettsittende kjole, da han så meg, snudde han seg vekk for å ikke se på meg, ved en annen anledning, da vi kom, på tross av mye folk, så ser det nesten ut som om alt stopper opp for ham og han bare ser på meg, på avstand. En annen gang observerer jeg at han står på avstand og bare ser på meg. Når jeg så på ham, så var det så intenst, jeg visste ikke hvordan jeg skulle reagere. Jeg smilte forsiktig og han bare fortsatte å se meg i øyene. Jeg måtte ta vekk blikket, da jeg ble sjenert og jeg kjente på meg at han fortsatte å se. En gang la jeg merke til tilfeldigvis som om han smugtittet når jeg satt et stykke bort og snudde seg bort med en gang jeg så på ham. Hva hvis jeg fortalte at det er nær familiemedlem på kjærestens side? Dette er en mann som jeg trodd i mange år at han mislikte meg. Vi snakker så og si aldri, jeg får aldri gratulasjonshilsen på bursdagen, han skulle i vanlige tilfeller aldri gå forbi meg eller sette seg ved siden av med, med mindre han måtte, og jeg tror med hele mitt hjerte at han er oppriktig glad/elsker kona sin. Han er ikke type til noen form for tull/utroskap og det er ikke jeg heller, så dere trenger ikke si at jeg skal holde meg unna. En gang tenkte jeg at han så nesten litt forelsket ut, men så tenker jeg, nei det går ikke an. Er sikkert jeg som mistolker det jeg sett. Ikke vet jeg hva som eventuelt kan ha gjort at han eventuelt har endret mening om meg, da jeg er helt sikker på at han mislikte meg i mange år. Jeg har begynt å kle meg litt finere etter siste barnet, det er det eneste jeg kan komme på. Jeg skjønner ikke det her og jeg kan virkelig ikke snakke om det med noen. Er ikke ofte en hør eller leser om den type ting, som at en svigerfamiliemedlem kanskje «liker» en. Kan han gjøre det? Anonymkode: 53eb7...e24
Christina82 Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg